Tanskandogille hoitopaikka

Nimetön

Hei. Olen 24-vuotias opiskelija ja ja asustelen Turussa. Olen rakastunut tähän lempeään jättiläisrotuun jo useita vuosia sitten mutta olen joutunut lykkäämään oman koiruuden hankintaa ajan puutteen vuoksi vuoden, parin päähän. Olisin ikionnellinen jos voisin tarjota aktiivisen ja huolehtivan hoitopaikan sitä tarvitsevalle, jolloin oppisin myös itse tuntemaan rotua paremmin ja valmistautumaan tulevaan. Olen ollut tekemisissä saksanpaimenkoirien kanssa 12 vuotta eli kokemusta koirista kyllä löytyy.

t

4

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Falaris

Minulla on 5 1/2 kk vanha musta dogipoika ja asun Turussa. Hoitopaikan tarvetta varmasti joskus on ja tuon kokoista ei ihan kenelle vaan annetakaan. Jos olet kiinnostunut ja haluat lisätietoja niin meilaile.

• .....

Kiitos vastauksestasi! Kiva jos voin auttaa jos vain tarvetta löytyy. Luulenpa että tämä ilmoitus on ja pysyy, joten viestiä vain tulemaan! :)

-t
        [email protected]

• falaris
        ..... kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Kiva jos voin auttaa jos vain tarvetta löytyy. Luulenpa että tämä ilmoitus on ja pysyy, joten viestiä vain tulemaan! :)

-t
        [email protected]

Hei taas!
        Olen muuttamassa kuukauden kuluttua ja silloin apu voisi olla tarpeen. Tietenkin haluaisin tavata sitä ennen, jotta näemme kuinka tulette toimeen. Tuo poikahan on ihan pentu, aika kiltti mutta ei ymmärrä omaa kokoaan.
        Missä päin Turkua asut?
        Terveisin Eija ja rumpalikani Hermann

• ...
        falaris kirjoitti:

Hei taas!
        Olen muuttamassa kuukauden kuluttua ja silloin apu voisi olla tarpeen. Tietenkin haluaisin tavata sitä ennen, jotta näemme kuinka tulette toimeen. Tuo poikahan on ihan pentu, aika kiltti mutta ei ymmärrä omaa kokoaan.
        Missä päin Turkua asut?
        Terveisin Eija ja rumpalikani Hermann

Hei! Onkin vierähtänyt jokunen aika kun viimeksi kävin täällä. Asustelen itse länsikeskuksessa, ikkunan alla luonnonsuojelumetsä. Olisi tosiaan kiva nähdä etukäteen. Ja ihan hyvä että poika on vasta pentu, olen jo mielessäni tehnyt päätöksen että otan dogin ensi vuonna, eli kiva päästä näkemään minkälaista se touhu sen ikäisillä on.

Laita vain mailia tulemaan koska olisi ajankohtaista niin sovitaan joku päivä!

-t

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2183
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe