enneunet

uneksija82

en tiedä mistä kysyä tästä asiasta..joten tulimpa nyt sitten tänne siitä puhumaan.
olen pienestä pitäen nähnyt enneunia..ennen tosi harvoin ja vasta jälkeen päin olen ymmärtänyt yhteyden tapahtumiin. nyt lähiaikoina olen noita selviä enneunia nähnyt useasti! ja selvästi etukäteen tiennyt mitä tapahtuu.. näen läheisistäni näitä unia.
mistä enneunet johtuu!? olen alkanut pelkäämään nukkumaan menemistä ja uniani..
onko olemassa ketään kelle voisi puhua näistä..

14

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      muu auta, kuin yrittää tulla toimeen sen kanssa. Ja onhan meitä täällä :) Mulla on vanhemmiten vähentynyt enneunien näkeminen, ja on muuten kulkenut suvussa tämä "kyky", äidin puolelta. Mistä lie johtuu.
      Pelko pois!

    • Alcyone

      Unen aikana sielu on herkempi vastaanottamaan tietoa mm. omista tunteista, ali(yli)tajunnasta, sekä mahdollisista tulevaisuuden tapahtumista.
      Tämä on täysin normaalia henkiselle olennolle nimeltä ihminen. :) Joten pelko pois ja negatiiviset ajatukset syrjään.

    • cyberanimus

      Tiesitkö, että suurin osa ihmisistä näkee ainakin yhden enneunen elämänsä aikana, eli kyseessä ei ole mikään outo tai harvinainen taipumus. Joillakin vaan enneunia tulee useammin ja selkeämmin, joillakin se liittyy ikään, elämänvaiheeseen tai henkisten kykyjen heräämiseen, joillakin kyky jää pysyvästi "aktiiviseksi" ja näitä henkilöitä usein tituleerataan selvännäkijöinä.

      Suosittelin, ettet pelkäisi nukkumaan menoa tai kykyäsi nähdä enneunia. Niiden näkeminen on välillä siunaus ja välillä kirous mutta kykyä kehittämällä pystyt alkamaan hallitsemaan niiden esille tuloa ja tarkentamaan niiden kohdetta. Toisaalta enneuni voi olla myös varoitus tai kehoitus toimia toisin tilanteessa. Kannattaa muistaa, että tulevaisuus ei ole muuttumaton vaan enneunetkin näyttävät vain sillä hetkellä toteutumassa olevan tapahtuman. Kun tietää mitä tapahtuu eikä halua niin käyvän, voi muuttaa tulevaisuuden suuntaa (kuulostaapa mahtipontiselta ;))

      Mistä sitten enneunet johtuu? Sitä selvittävät minua paljon fiksummat tutkijat(siis ne jotka uskovat enneuniin) eikä heiltäkään löydy yksiselitteistä vastausta.

      • ole olemassakaan!!

        "Tiesitkö, että suurin osa ihmisistä näkee ainakin yhden enneunen elämänsä aikana, eli kyseessä ei ole mikään outo tai harvinainen taipumus"

        Tiesitkö, että on matemaattisesti jopa todennäköistä, että vähintään yksi uni toteutuu ellei useampi, olipa ne unet mitä tahansa.

        "Sitä selvittävät minua paljon fiksummat tutkijat(siis ne jotka uskovat enneuniin)"

        Fiksuus ja usko enneuniin eivät sovi samaan lauseeseen.


      • cyberanimus
        ole olemassakaan!! kirjoitti:

        "Tiesitkö, että suurin osa ihmisistä näkee ainakin yhden enneunen elämänsä aikana, eli kyseessä ei ole mikään outo tai harvinainen taipumus"

        Tiesitkö, että on matemaattisesti jopa todennäköistä, että vähintään yksi uni toteutuu ellei useampi, olipa ne unet mitä tahansa.

        "Sitä selvittävät minua paljon fiksummat tutkijat(siis ne jotka uskovat enneuniin)"

        Fiksuus ja usko enneuniin eivät sovi samaan lauseeseen.

        sillä itsekin sanoit,
        "Tiesitkö, että on matemaattisesti jopa todennäköistä, että vähintään yksi uni toteutuu ellei useampi, olipa ne unet mitä tahansa."

        Joten enneunia tapahtuu, kutsuttiin niitä millä nimellä tahansa. Ei se vaadi uskoa mihinkään hömppään tai muuhun yliluonnolliseen, vaan jotkut asiat vain tapahtuvat ja joillakin useammin kuin toisilla. Oli se sitten sattumaa tai muuta, siihen en ota kantaa =).

        "Fiksuus ja usko enneuniin eivät sovi samaan lauseeseen."
        Voisitko selventää tämän lauseen? Tutkitaanhan telepatiaakin yms. henkisiä kykyjä ihan yliopistoissa, joten miten usko tai uteliaisuus näitä asioita kohtaan tekisi ihmisestä typerän, kuten annat ymmärtää?


      • ihmettelen vaan
        cyberanimus kirjoitti:

        sillä itsekin sanoit,
        "Tiesitkö, että on matemaattisesti jopa todennäköistä, että vähintään yksi uni toteutuu ellei useampi, olipa ne unet mitä tahansa."

        Joten enneunia tapahtuu, kutsuttiin niitä millä nimellä tahansa. Ei se vaadi uskoa mihinkään hömppään tai muuhun yliluonnolliseen, vaan jotkut asiat vain tapahtuvat ja joillakin useammin kuin toisilla. Oli se sitten sattumaa tai muuta, siihen en ota kantaa =).

        "Fiksuus ja usko enneuniin eivät sovi samaan lauseeseen."
        Voisitko selventää tämän lauseen? Tutkitaanhan telepatiaakin yms. henkisiä kykyjä ihan yliopistoissa, joten miten usko tai uteliaisuus näitä asioita kohtaan tekisi ihmisestä typerän, kuten annat ymmärtää?

        Jos ennenunet toteutuu noin harvoin, niin niiden ennustamisarvo on täysin nolla.


      • cyberanimus
        ihmettelen vaan kirjoitti:

        Jos ennenunet toteutuu noin harvoin, niin niiden ennustamisarvo on täysin nolla.

        Kuten tuolla ylempänä jo mainitsin (ja tämän keskustelun aloittanut kertoi), joillekin ihmisille enneunet saattavat tulla usein ja selkeinä. Valitettavasti näillä unilla ei saada selville oikeita lottonumeroita tai voittajahevosia, mutta toisaalta hyvin usein enneunet saattavat varoittaa esimerkiksi läheisen/itsensä onnettomuudesta/kuolemasta/elämän muutoksesta jne.

        Eri asioiden tutkiminen ei ole koskaan turhaa vaikkakin joskus se saattaa olla hyvinkin turhauttavaa. Joskus sitä voidaan myös löytää jotain uutta ja mullistavaa kuten Galileo Galilei tai muut aikansa uudistajat.


      • jotka pitäisi

        uskoa.Kadun loppuelämäni, etten silloin matkustanut henkilön luokse, joka teki itsemurhan maanantaina. Perjantaista alkaen minulla oli päivisin kuin suuri pilvi päälläni ja huono olo, yöllä näin unet.-Puhuin siitä muille, mutta kuten tavallista, uniani pidettiin humpuukina. Niin käperryin vain kokoon ja yritin olla hiljaa asiasta, mikä oli tietysti väärin, kun olisi pitänyt auttaa. Unet oli annettu minulle, että auttaisin.Soitin tälle henkilölle näinä päivinä, mutta hän selvitti kaiken olevan hyvin, mitä ei olisi pitänyt uskoa. Toivon, ettei tällaista tapahdu enään ja mietin,että jos tapahtuu, olisinko taas tekemättä mitään, mikä hirvittää.


    • 2001

      Raamattu;

      Johanneksen Ilmestys( Ilmestyskirjan Profetiat )

    • Anonyymi

      Ajattelin lisätä oman kokemuksenikin tähän. Itse en ole tosin läheisistäni enneunia nähnyt, mutta olen enneunessani nähnyt keltaisia taloja. Tiedän ei kuulosta mitenkään erityiseltä. Antakaapas kuin selitän. Päiväkoti ikäisenä näin ensimmäisen enneuneni josta en muista muuta kuin sen, että olimme päiväkodin kanssa menossa jonnekkin ja sitten näin keltaisen yksikerroksisen omakotitalon . Seuraavana päivänä menimme päiväkodin kanssa tämän kyseisen talon ohi, olimme siis matkalla puistoon. Muistan myös ettemme olleet ennen käyneet kyseisessä puistossa sillä se oli vasta rakennettu ja omasta mielestäni todella hieno. Pieni tarkennus vielä. Asuin vastakkaisessa suunnassa missä kyseinen talo on, joten talon näkemin aikaisemmin olisi ollut mahdotonta. Toinen enneuneni tapahtui noin 9kk sitten. Unessa kävelin maantietä pitkin pieneen tienristeykseen ja siitä lähdin kävelemään oikealle pienen maantie kadun päähän, jossa minua odotti keltainen kaksikerroksinen talo. pari päivää myöhemmin päätimme lähteä ystäväni kanssa pyöräilemään ja päätimme lähteä pyörä retkelle rauhallisempaan paikkaan(oli karanteeni) joten keksimme lähteä maantietä pitkin eteenpäin, maantie siis yhtyi viljely alueelle eli kaikkialla oli peltoa ja metsää. kukkulan ylitettyämme huomaan paikan olevan unestani joten ehdotin ystävälleni voisimmeko poiketa reitiltämme ja mennä katsomaan onko tien päässä viimeisenä talona kaksikerroksinen keltainen omakotitalo. siellähän se oli.

    • Anonyymi

      Aavistuksen ja enne unen ero lienee aika pieni. Aavistin Mika Myllylän tulevaisuuden ja olin niin ahdistunut aiheesta, että kirjoitin hänelle kirjeen, jossa kannustin häntä hakemaan apua. Mutta se ei auttanut.

      Nyt olen tuntenut samanlaisia aavistuksia Trumpin suunnalta. Että Pelosi pyrkii ajamaan Trumpin niin ahtaalle, että Trump tekee...
      -Se, että ajaa vaaleilla valitun presidentin tekemään... ei tietenkään ole demokratian vastaista. Vaan Pelosille myönnetään siitä kunniamerkki?

      Jos Trump viedään yllytyksestä maanpetokselliseen toimintaan oikeuteen, häntä odottaa varma tuomio, koska demokraatit ovat vallassa. Siinä tapauksessa sisällisota voi olla todellinen uhka. Tätä ei Pelosi joko ymmärrä tai ei välitä tuosta uhasta. Pääasia näyttää olevan lopullinen kosto Trumpille siitä, että hän tuli valituksi presidentiksi, eikä C.?

      Tämä tulee olemaan surullinen tarina, jonka ensimmäisiä vaiheita nyt joudumme seuraamaan. Demokraatit ovat haistaneet veren kuin verikoirat ennen tappelua. Ja poliittinen oikeus, se on vain kansan hämäämistä varten. Uhri on jo valittu 2016.

      Ps. Tällä mielipidekirjoituksella en halua sanoa pahaa kenestäkään kenellekään. Tämän kirjoituksen painopiste on Trumpin surullisessa kohtalossa. En ole lainkaan varma, etteivätkö lopulta Trumpin tarkoituksellisesti ja tavoitteellisesti nurkkaan ajaneet pyrikin lopputulokseen, jossa istuva presidentti tekisi...

      Ja Trumpin vihollinen saisi kunniamerkin ja pilkkanaurun. Ja siitäkin lopulta syytettäisiin Trumpia.
      Otan esimerkin. Yksi aivopesty henkilö haukkui Trumpia sotahulluksi. Kun sitten kysyin, että mitä sotia Trump on aloittanut? Hän sanoi, että "Niin mutta hän on vetänyt sotilaita pois ja mahdollistanut siten sotia, eikä ole estänyt toisissa maissa sotia."
      --Niinpä niin, tuon henkilön mielestä Trump on syyllinen, ja perustelut löytyvät aina sille tekipä Trump tai jätti tekemättä, mitä tahansa. Että sellainen on vihollisen logiikka. Trumpin vihollisen, Pelosinkin. Objektiivisuuden vaatimukset poliittisissa sodissa katoavatensimäiseksi vastapuolta syytettäessä ja tuomitessa. Ja totuus kuolee ensimmäiseksi. Lopulta voidaan lakonisesti todeta: Toisaalta... pustaa olkapäitä hymähtää, pestä kädet kuin pilatus. Omahyväinen ulkokullaisuus puheessa kuultaen, mutta vain kanssaihmisten aivoissa välähtäen---Enhän minä ole häntä tappanut!

    • Anonyymi

      Olen seurannut Trumpin jahtausta viisi vuotta. Kuunnellut kaikki haastattelut suorina myös ns. venäjätutkinnassa. Siitä Trumpia ei lopulta tuomittu.

      Usein olen miettinyt, että millainen olisi vastapuolen kohtalo, jos tilanne olisi käänteinen, eli oikeuslaitos tuomareineen ja syyttäjineen olisivat olleet Trumpin puolella. Olisiko syytteen kaatumisen jälkeen ollut hyvinkin mahdollista, että ilon lisäksi, jonka Trump ilmaisi, olisi muutama vastapuoleta saanut syytteen maanpetoksellisesta ja kumouksellisesta vuosia jatkuneesta toiminnasta?

      Mutta koska Trump ei hallinnut noita instituutioita ja instansseja, vaan niissä oli demokraatit vallassa, ja koska Trump oli hyväntahtoinen, mitään kostoa ei tullut.

      Mutta nyt ovat demokraatit haistaneet veren ja koston mahdollisuuden, joka on toteutettava lain ja oikeuden varjolla poliittisissa oikeudenkäynneissä, joissa ei röyhkeyttä ja ylimielisyyttä ja yksisilmäisyyttä puutu...?

      Oli vaikea nukkua kun tuo yleinen Trumpin lynkkaus, jota on jatkettu koko Trumpin presidenttinä olon vaalikauden ajan, jatkuu ja jatkuu ja nyt verenhimoiset trumpin vihaajat ovat pääsemaässä klimax -vaiheeseen. Kysymyksessä on paitsi Trumpin kohtalo ja avoin "teurastus", myös 72 - 88 miljoonan seuraajan ja kannattajan julkinen häpäisy ja heidän ajatustensa ja toiveidensa ja asemansa diskriminointi.
      Mitä siitä seuraa? Ajattele hetki asiaa vakavasti siltä kannalta, että miten itse reagoisit, jos olisit Trumpin kannattaja?!

      Biden on hyvä presidentti. Kokemusta ja taitoa ja suhteita myös ukopoliittisesti riittää. Mutta mitä tapahtuu jos Trump ajetaan tekemään... tai vankilaan. Voi olla, että joissakin maissa Trumpille nauretaan ja esiinnytään kuin olisi tehty oikein. Mutta usko tai älä, mutta siitä alkaisi pitkä jääkausi USA:n ulkosuhteissa. USA nähtäisiin tunteettomana petona, joka tappaa armotta. Se tilanne on vielä vältettävissä. Mutta alkaa olla yhdestoista hetki ymmärtää nykyisen linjan vahingollisuus sekä sisäpoliittisesti, että ulkopoliittisesti. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Olen pahoillani siitä, että Adam ja Evakin ovat lähteneet tuohon ilmiselvään kosto-operaatioon lain ja oikeuden varjolla.

      Tämä on mielipidekirjoitus. Suuri huoli ja rukoilen Trumpin Biden ja koko USAN:n puolesta, että oikeus ja järki löisivät kättä maltillisuuden ja hyvän tahdon kanssa. Että Trump saisi rauhassa siirtyä eläkkeelle ja jatkaa uusissa tehtävissä jos hän niin haluaa tehdä. Hänen iässään myös eläkkeelle asettuminen on hyväksyttävä vaihtoehto.

      Kalifornian kuvernööri (entinen), Conan Barbaari -miekkansa kanssa antoi vakavan varoituksen siitä, että kuri ja järjestys tullaan pitämään periaatteella, että valta ei turhaan miekkaa kanssa. Toivon, että kansa pysyy rauhallisena myös.

    • Anonyymi

      ... Kalifornian kuvernööri (entinen), Conan Barbaari -miekkansa kanssa antoi vakavan varoituksen siitä, että kuri ja järjestys tullaan pitämään periaatteella, että valta ei turhaan miekkaa kanna. Toivon, että kansa pysyy rauhallisena myös.

    • Anonyymi

      Enneunet ovat pelkkää taikauskoa. Unet eivät ennusta tulevaa. Ne perustuvat ennen koettuihin asioihin eikä tuleviin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe