motomarket

tepi eurjoelt

mitä mieltä olette turun motomarketista? itse ostin sieltä vuosi sitten speedmasterin. itselläni on huonoja kokemuksia kyseisestä puulaakista.

16

6386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti...

      ...millaisia huonoja kokemuksia sulla on ollut?

      Olen sieltä pari kertaa tavaraa tilannut ja aina on tullut perille erittäin nopeasti, siitä plussaa, viime Perjantaina asioin liikkeessä ja palvelu oli mielestäni asiallista ja hinnastakin tiputtivat ilman tinkaamista, niin että varmaan asioin siellä uudelleenkin.

      • ++++

        palvelua ei kyseisessä puulaakissa ole ollenkaan, kaverini meni sinne ostamaan rockettia, häntä kehoitettiin tulemaan takaisin kun on TOSISSAAN, no kaverini meni ja osti pyörän muualta.
        itselläni henk.kohtainen kokemus isä kuparisen palveluhalukkuudesta: voi v...u että tollasia äijiä voi olla olemassa suomessa.


      • Anonyymi
        ++++ kirjoitti:

        palvelua ei kyseisessä puulaakissa ole ollenkaan, kaverini meni sinne ostamaan rockettia, häntä kehoitettiin tulemaan takaisin kun on TOSISSAAN, no kaverini meni ja osti pyörän muualta.
        itselläni henk.kohtainen kokemus isä kuparisen palveluhalukkuudesta: voi v...u että tollasia äijiä voi olla olemassa suomessa.

        Samat sanat! Ollaan 2 kuukautta yritetty saada sieltä vastausta oikean varaosan tilaamiseen. Ei olla saatu minkäänlaista vastausta. Huonointa palvelua ikinä.


    • Teuvo

      Olen itekkin huomannut juu, että kyllähän siinä liikkeessä saa rauhassa kierrellä ilman että ketään apuaan tarjoaa. Ja erityisesti tämä koskee varustepuolta. Muuan raisiolaisessa harrikkahenkisessä varusteliikkeessä palvelua saa heti pyytämättäkin, ja hinnatkin ovat aivan eriluokkaa, että ei tarvitse kauan miettiä missä asioi.

      • tänään,,,

        muutamat kotimaan trumppakaupat läpi, muutamat moneen kertaan. motomarketissa ja eximakessa vastasivat ja oltiin hyvin ystävällisiä, siitä plussat heille. Olis varmaan hoitunu asiat muissakin liikkeissä jos olisivat vaivautunu vastaamaan.


    • mulle

      Keväällä tein siellä kaupat uudesta pyörästä ja heidän hyvitys vaihtopyörästä oli ylivertainen verrattuna muihin trumppa liikkeisiin. Turun puolessa on kyllä omanlaisensa tyyli palvella mutta se on oma asia kuka siihen milläkin lailla suhtautuu. Itse olen saanut ehdottomasti parhaan palvelun Tampereella Moto townissa,ja ylivoimaisesti huonoin kokemus löytyy pohjanmaalta.

    • kokemus...

      tilasin trumpan putket, ei ollu --> tilattiin. Toimitusajaks sanovat 2vk, 2 viikon päästä mulla oli putket kiinni. Toissapäivänä, pienessä paniikissa ennen lomallelähtöä tilasin laukut, hain tänään postista. Helppoo kun mikä ja omalla kohdalla homma on toiminut paremmin kuin hyvin, asioin jatkossakin.

    • Anonyymi

      Motomarket on työntekijä auto uhkaa amppu Pori tänään motomarket työntekijä Porin vittu ase ammuttiin että

    • Anonyymi

      Pori motomarket työntekijä Porin amppu Pori tänään minun kuoliaaksi Pori motomarket työntekijä Porin tänään

    • Anonyymi

      Motomarket Porissa työntekijä harrastukset seksi Pori ase mukanaan sillä amppu

    • Anonyymi

      Anteeksi kuin kirjoitti terveisiä Peetu Mäkelä harjupäässä Ulvila asunto vaunussa minä haukku Motomarket Porissa Peetu Mäkelä minä uhkaa amppu aseella päin vittua elämä terveisiä Peetu Mäkelä

    • Anonyymi

      Minä pyydän anteeksi Ulvila motomarket Pori kuin kävi uhkaa amppu terveisiä Pauli ja Mäkelä Peetu minä kännissä kirjoittaa minä vain paskaa netti poliisi hakee minut pois vankila terveisiä Pauli

    • Anonyymi

      Poliisi tutkii onko Pauli kyse onko jossain missä asunto että vankila terveisiä poliisi itse Paul

    • Anonyymi

      Onko Motonetin kauppassa jotain sattuu poliisi itse Pauli ketä haukku Ulvila apteekki ja kaupungin talo sairaalla haukku Ulvila onko näkyy pauli

    • Anonyymi

      Poliisi tutkii asiaa motomarket Porin että selvittää ketä tommonen kuin uhkaa amppu poliisi tutkii asiaa motomarket Porin

    • Anonyymi

      Minun turha odottaa lääkäri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe