motomarket

tepi eurjoelt

mitä mieltä olette turun motomarketista? itse ostin sieltä vuosi sitten speedmasterin. itselläni on huonoja kokemuksia kyseisestä puulaakista.

16

7505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti...

...millaisia huonoja kokemuksia sulla on ollut?

Olen sieltä pari kertaa tavaraa tilannut ja aina on tullut perille erittäin nopeasti, siitä plussaa, viime Perjantaina asioin liikkeessä ja palvelu oli mielestäni asiallista ja hinnastakin tiputtivat ilman tinkaamista, niin että varmaan asioin siellä uudelleenkin.

• ++++

palvelua ei kyseisessä puulaakissa ole ollenkaan, kaverini meni sinne ostamaan rockettia, häntä kehoitettiin tulemaan takaisin kun on TOSISSAAN, no kaverini meni ja osti pyörän muualta.
        itselläni henk.kohtainen kokemus isä kuparisen palveluhalukkuudesta: voi v...u että tollasia äijiä voi olla olemassa suomessa.

• Anonyymi
        ++++ kirjoitti:

palvelua ei kyseisessä puulaakissa ole ollenkaan, kaverini meni sinne ostamaan rockettia, häntä kehoitettiin tulemaan takaisin kun on TOSISSAAN, no kaverini meni ja osti pyörän muualta.
        itselläni henk.kohtainen kokemus isä kuparisen palveluhalukkuudesta: voi v...u että tollasia äijiä voi olla olemassa suomessa.

Samat sanat! Ollaan 2 kuukautta yritetty saada sieltä vastausta oikean varaosan tilaamiseen. Ei olla saatu minkäänlaista vastausta. Huonointa palvelua ikinä.

• Teuvo

Olen itekkin huomannut juu, että kyllähän siinä liikkeessä saa rauhassa kierrellä ilman että ketään apuaan tarjoaa. Ja erityisesti tämä koskee varustepuolta. Muuan raisiolaisessa harrikkahenkisessä varusteliikkeessä palvelua saa heti pyytämättäkin, ja hinnatkin ovat aivan eriluokkaa, että ei tarvitse kauan miettiä missä asioi.

• tänään,,,

muutamat kotimaan trumppakaupat läpi, muutamat moneen kertaan. motomarketissa ja eximakessa vastasivat ja oltiin hyvin ystävällisiä, siitä plussat heille. Olis varmaan hoitunu asiat muissakin liikkeissä jos olisivat vaivautunu vastaamaan.

• mulle

Keväällä tein siellä kaupat uudesta pyörästä ja heidän hyvitys vaihtopyörästä oli ylivertainen verrattuna muihin trumppa liikkeisiin. Turun puolessa on kyllä omanlaisensa tyyli palvella mutta se on oma asia kuka siihen milläkin lailla suhtautuu. Itse olen saanut ehdottomasti parhaan palvelun Tampereella Moto townissa,ja ylivoimaisesti huonoin kokemus löytyy pohjanmaalta.

• kokemus...

tilasin trumpan putket, ei ollu --> tilattiin. Toimitusajaks sanovat 2vk, 2 viikon päästä mulla oli putket kiinni. Toissapäivänä, pienessä paniikissa ennen lomallelähtöä tilasin laukut, hain tänään postista. Helppoo kun mikä ja omalla kohdalla homma on toiminut paremmin kuin hyvin, asioin jatkossakin.

• Anonyymi

Motomarket on työntekijä auto uhkaa amppu Pori tänään motomarket työntekijä Porin vittu ase ammuttiin että

• Anonyymi

Pori motomarket työntekijä Porin amppu Pori tänään minun kuoliaaksi Pori motomarket työntekijä Porin tänään

• Anonyymi

Motomarket Porissa työntekijä harrastukset seksi Pori ase mukanaan sillä amppu

• Anonyymi

Anteeksi kuin kirjoitti terveisiä Peetu Mäkelä harjupäässä Ulvila asunto vaunussa minä haukku Motomarket Porissa Peetu Mäkelä minä uhkaa amppu aseella päin vittua elämä terveisiä Peetu Mäkelä

• Anonyymi

Minä pyydän anteeksi Ulvila motomarket Pori kuin kävi uhkaa amppu terveisiä Pauli ja Mäkelä Peetu minä kännissä kirjoittaa minä vain paskaa netti poliisi hakee minut pois vankila terveisiä Pauli

• Anonyymi

Poliisi tutkii onko Pauli kyse onko jossain missä asunto että vankila terveisiä poliisi itse Paul

• Anonyymi

Onko Motonetin kauppassa jotain sattuu poliisi itse Pauli ketä haukku Ulvila apteekki ja kaupungin talo sairaalla haukku Ulvila onko näkyy pauli

• Anonyymi

Poliisi tutkii asiaa motomarket Porin että selvittää ketä tommonen kuin uhkaa amppu poliisi tutkii asiaa motomarket Porin

• Anonyymi

Minun turha odottaa lääkäri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      67
      6113
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      132
      5455
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      463
      3375
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      109
      1747
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      376
      1266
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      32
      1159
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1071
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      956
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      922
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      889
    Aihe