mitä mieltä olette turun motomarketista? itse ostin sieltä vuosi sitten speedmasterin. itselläni on huonoja kokemuksia kyseisestä puulaakista.
motomarket
tepi eurjoelt
169382
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 16
Vanhimmat
...millaisia huonoja kokemuksia sulla on ollut?
Olen sieltä pari kertaa tavaraa tilannut ja aina on tullut perille erittäin nopeasti, siitä plussaa, viime Perjantaina asioin liikkeessä ja palvelu oli mielestäni asiallista ja hinnastakin tiputtivat ilman tinkaamista, niin että varmaan asioin siellä uudelleenkin.
palvelua ei kyseisessä puulaakissa ole ollenkaan, kaverini meni sinne ostamaan rockettia, häntä kehoitettiin tulemaan takaisin kun on TOSISSAAN, no kaverini meni ja osti pyörän muualta.
itselläni henk.kohtainen kokemus isä kuparisen palveluhalukkuudesta: voi v...u että tollasia äijiä voi olla olemassa suomessa.
Samat sanat! Ollaan 2 kuukautta yritetty saada sieltä vastausta oikean varaosan tilaamiseen. Ei olla saatu minkäänlaista vastausta. Huonointa palvelua ikinä.
Olen itekkin huomannut juu, että kyllähän siinä liikkeessä saa rauhassa kierrellä ilman että ketään apuaan tarjoaa. Ja erityisesti tämä koskee varustepuolta. Muuan raisiolaisessa harrikkahenkisessä varusteliikkeessä palvelua saa heti pyytämättäkin, ja hinnatkin ovat aivan eriluokkaa, että ei tarvitse kauan miettiä missä asioi.
muutamat kotimaan trumppakaupat läpi, muutamat moneen kertaan. motomarketissa ja eximakessa vastasivat ja oltiin hyvin ystävällisiä, siitä plussat heille. Olis varmaan hoitunu asiat muissakin liikkeissä jos olisivat vaivautunu vastaamaan.
Keväällä tein siellä kaupat uudesta pyörästä ja heidän hyvitys vaihtopyörästä oli ylivertainen verrattuna muihin trumppa liikkeisiin. Turun puolessa on kyllä omanlaisensa tyyli palvella mutta se on oma asia kuka siihen milläkin lailla suhtautuu. Itse olen saanut ehdottomasti parhaan palvelun Tampereella Moto townissa,ja ylivoimaisesti huonoin kokemus löytyy pohjanmaalta.
tilasin trumpan putket, ei ollu --> tilattiin. Toimitusajaks sanovat 2vk, 2 viikon päästä mulla oli putket kiinni. Toissapäivänä, pienessä paniikissa ennen lomallelähtöä tilasin laukut, hain tänään postista. Helppoo kun mikä ja omalla kohdalla homma on toiminut paremmin kuin hyvin, asioin jatkossakin.
Motomarket on työntekijä auto uhkaa amppu Pori tänään motomarket työntekijä Porin vittu ase ammuttiin että
Pori motomarket työntekijä Porin amppu Pori tänään minun kuoliaaksi Pori motomarket työntekijä Porin tänään
Motomarket Porissa työntekijä harrastukset seksi Pori ase mukanaan sillä amppu
Anteeksi kuin kirjoitti terveisiä Peetu Mäkelä harjupäässä Ulvila asunto vaunussa minä haukku Motomarket Porissa Peetu Mäkelä minä uhkaa amppu aseella päin vittua elämä terveisiä Peetu Mäkelä
Minä pyydän anteeksi Ulvila motomarket Pori kuin kävi uhkaa amppu terveisiä Pauli ja Mäkelä Peetu minä kännissä kirjoittaa minä vain paskaa netti poliisi hakee minut pois vankila terveisiä Pauli
Poliisi tutkii onko Pauli kyse onko jossain missä asunto että vankila terveisiä poliisi itse Paul
Onko Motonetin kauppassa jotain sattuu poliisi itse Pauli ketä haukku Ulvila apteekki ja kaupungin talo sairaalla haukku Ulvila onko näkyy pauli
Poliisi tutkii asiaa motomarket Porin että selvittää ketä tommonen kuin uhkaa amppu poliisi tutkii asiaa motomarket Porin
Minun turha odottaa lääkäri