eli myydän harmaapapukaija pahentuneen allergisn takia hyvään kotiin. Lintu on täysin terve ja höyhennys kunnossa.hp.1000euroa
harmaapapukija
8
1032
Vastaukset
- kiinostunut
onko mitään mahdollisuutta osamaksuun ja minkäsikäinen harmaa on?
- on....
15- vuoden ikäinen, osamaksuun ei valitettavasti mahdollisuutta lisätietoja saa yksityisviestinä. [email protected]
- vahingossa....
on.... kirjoitti:
15- vuoden ikäinen, osamaksuun ei valitettavasti mahdollisuutta lisätietoja saa yksityisviestinä. [email protected]
olen kirjoittanut iän väärin ajattelin kyllä oikein mutta näpytin väärän numeron lintu on 18-vuotias, ja tosta osamaksusta sen verran että se ei ihan ehkä onnistu mutta hinnasta voisimme hiukan ehkä nevotella.
- ON OK NYT
vahingossa.... kirjoitti:
olen kirjoittanut iän väärin ajattelin kyllä oikein mutta näpytin väärän numeron lintu on 18-vuotias, ja tosta osamaksusta sen verran että se ei ihan ehkä onnistu mutta hinnasta voisimme hiukan ehkä nevotella.
Linnun asiat ovat kunnossa
- peruuntuminen
ON OK NYT kirjoitti:
Linnun asiat ovat kunnossa
eli papukaija etsii edelleen uutta kotiansa yht. vain yv:nä [email protected]
- hinta
hinta siis on 700 euroa, lintu kiltti ja seurallinen ja antaa rapsutellakkin.
- kesy ja antaa rapsutellakkin
eipä juuri kerro linnusta paljoakaan kiltti ja antaa rapsutella nimittäin. Kiinnostuin kyllä mutta en halua mitään häirikkölintua joka rääkyy ja huutaa. Eli ääntä tietenkin linnuista lähtee mutta miten muuten. Eli onko tämä lintu asunut sinulla kauankin?
- uudessa kodissa
kesy ja antaa rapsutellakkin kirjoitti:
eipä juuri kerro linnusta paljoakaan kiltti ja antaa rapsutella nimittäin. Kiinnostuin kyllä mutta en halua mitään häirikkölintua joka rääkyy ja huutaa. Eli ääntä tietenkin linnuista lähtee mutta miten muuten. Eli onko tämä lintu asunut sinulla kauankin?
eli papukaiaj on uudessa kodissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261720
- 1051205
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49979
- 128877
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240848Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178729Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55719