En oo lukenu noita aiempia kirjoja englanniks vaan suomeks. Nyt aion kyllä lukea tän viimesen sekä enkuks että suomeks. Mut mulla on sellanen ongelma, että kun nuo hahmojen nimet on suomennettu niin en välttämättä tiedä tarkkaan kuka on kukin.
viitsisittekö antaa joko jonkun linkin jossa on nämä kaikki nimet sekä suomeksi että englanniksi TAI listata tähän nimiä tyyliin:
Harry Potter - Harry potter
Minerva McGarmia - ?
Nimet englanniksi?
6
2473
Vastaukset
- elesljfz
Minerva McGarmiWA - Minerva McGonagall
- Peessa
en ole aivan varma kirjoitanko kaiken oikein, mutta ainakin suunnillee...
-Peter Piskuilan-Peter Pettigrew
-Minerva McGarmiwa-Minerva McGonagall
-Tom Lomen Valedro-Tom Marvelo Riddle
-Luna Lovekiva-Luna Lovegood
-Sirius Musta-Sirius Black
-Severus Kalkaros-Severus Snape
-Dolores Jane Pimento-Dolores Jane Umbrigge
-Alastor "Villisilmä" Vauhkomieli-Alastor "Madeye" Moody
eipä nyt kyllä tule muuta mieleen...- Peessa
Siis -Umbridge... Ei -Umbrigge... :)
Sori - pliip
Peessa kirjoitti:
Siis -Umbridge... Ei -Umbrigge... :)
SoriTom Valedro on siis MarvOlo Riddle, jos tuo kirjaimen ero osoittautuisi tärkeäksi (vielä muutenkin, kuin anagrammina).
pliip kirjoitti:
Tom Valedro on siis MarvOlo Riddle, jos tuo kirjaimen ero osoittautuisi tärkeäksi (vielä muutenkin, kuin anagrammina).
muuten Tom Marvolo Riddle(I am Lord Voldemort) eli Tom Lomen Valedro(Ma olen Voldemort)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876