Miten saa selville...

...entisen elämän?

En tiedä tuleeko tää nyt oikeaan paikkaan,mutta kysympä kuitenkin :)

Eli kun jotkut ihmiset väittävät eläneensä aiemmin esim; keskiajalla tms..
Niin miten tällaisen pystyy selvittämään?

Paljastuuko tällaiset asiat vaikka hypnoosissa vai mitenkä? unissa?

Hih,olisi kivaa tietää onko itse elänyt joskus aiemmin ja jos on niin onko sitä kuollut mustaan surmaan,poltettu noitana roviolla,ollut kenties kaunis nainen antiikin kreikassa tai vaikka faaraon rakastajatar?

Asia kiinostaa sillä,koska näen usein unta,että olen pieni poika (6v.),joka on puettu vaaleaan pitkään pellavapaitaan ja leikin hiekkaisella pihatiellä valkoisten laatikkomaisten rapattujen kivitalojen keskellä.Unessa on aina kauniin sininen taivas,aurinko paistaa ja on todella lämmin.Lisäksi "itse" olen auringon ruskettama...paikka on joku lämmin etelänmaa...unessa aina leikkini keskeytyy johonkin jään tuijottamaan eteeni,mutta koskaan en muista herätessä mitä olen unessa nähnyt.Mutta ennen heräämistä minut täyttää suunnaton kauhu,vaikka uni muuten on ollut niin kaunis!
Tämä uni todella ihmetyttää minua sillä olen ensinnäkin nainen ja en ole koskaan eläessäni käynyt missään etelänmaassa.Tuntuu vain siltä,että tällä on minulle joku sanoma tai tarkoitus.

9

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämässäsi kenties

      pieni arabipoika..
      Näin sinut sieluni silmillä.
      Jotain kamalaa on sitten sattunut..

    • jarouse

      Voi! on niin vaikeaa aina nähdä mikä on totta
      -mutta minä luulisin että unesi voi olla muistuma edellisestä elämästäsi jos todella tunnet että olet tuon pojan "nahoissa"?
      Itselläni nuo muistot tulevat aivan sponttaansti ja joskus meditatiivisessa tilassa (rentoutuneena)ja niihin liittyy voimakkaita tunnetiloja
      näin vuosien päästä olen vasta pystynyt hahmottamaan menneisyyttäni niistä muistojensirpaleista joita olen elämänivarrella kokenut.
      Jos ihminen muistaa jotain edellisestä elämästään tai monesta niistä, on siinä hänelle jokin tarkoitus tämän elämän suhteen -näin uskon?!
      Sinulla on netti käytettävissäsi! Keskity ja ryhdy intuitiivisesti etsimään -vaikkapa kartalta - tuota paikkaa jossa olet ollut tuo poika
      -tai yritä muistaa nimesi , kysy unessa itseltäsi kuka olet
      Tällä tavalla ole löytänyt "itseäni" edellisistä olomuodoistani
      näin esimerkiksi löysin paikan jossa olin elänyt 1800-luvun vaihteessa ja aina kun palaan sinne (Nova Scotiaan -kuvia katselemalla esim.) minä itken onnesta!!!??? sillä se elämäni oli karu mutta hyvä ja siksi kait tämä suomenluonto on niin lähellä sydäntäni -samankaltaisuuden vuoksi?!
      Voi en tiedä -joskushan ihminen voi valehdellakkin itselleen joten AINA OLISI OLTAVA VAROVAINEN NÄIDEN "TOTUUKSIEN" SUHTEEN ja toisaalta on se edellinen elämä ollut mitä hyvänsä niin me elämme tässä ja nyt -ja se on tärkeintä -siis se mitä me teemme nyt itsellemme ja toisille.

    • Rajaton

      Täältä sivuilta löydät vanhemmat juttuni joissa
      myös käsitellään aikaisempia elämiä ym.Yleistieto paketti kaikille alasta kiinnostuneille.

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950

    • mieleen

      Että oletkos nähnyt elokuvan The Gladiator...?
      Kuvailemasi kohtaus on aivan kuin kyseisestä elokuvasta!

    • T-prosessoitunut

      Käsittääkseni jotkut ihmiset voidaan hypnoosissa "palauttaa" johonkin,tai joihinkin aikaisemmista ruumiillistumistaan.Ts. sielutasolta saadaan hienojakoisia "muistikuvia" esiin.Sielu sisältää kaiken koetun jkl. "energiapeilinä". Unista ei ole varmuutta.

    • on ollut ohjelmia

      joissa jonkinlaisen hypnoosin alla pääsee edelliseen elämäänsä, tai yhteen niistä. Medio kyselee hyvin tarkkaan tietoja, mitä tämä vieras näkee ja kokee, mikä vuosi on,mikä hänen nimensä on, millainen perhe, mitä työtä tekivät jne. Monet
      vieraista kertovat, että heillä on ollut toinen sukupuoli.Muutamia tapauksia: 1.Nainen oli ollut poika, asunut etelä-Englannissa, hoitanut lampaita.Sitten sairastunut ja kuollut laivamatkalla Ranskaan vuonna 1900.2.Nainen oli ollut nuori 18 vuotias tyttö hyvästä perheestä, asuivat Tukholman ulkopuolella. Opiskelusta hän oli saanut hyvät arvosanat ja sitä juhlittiin perhepiirissä. Sitten tyttö halusi lähteä ystävättäriensä kanssa Tukholmaan autolla, kuoli matkalla onnettomuudessa.-3.Sitten oli nainen, joka oli elänyt aikaisemmin Belgiassa nuorena miehenä, joka huvitteli eikä viitsinyt opiskella. Hänet murhattiin.4.Sitten oli nainen, joka oli linnassa piikana. Linnan omistaja käytti tyttöä hyväkseen, niin että tyttö syöksyi tornista alas ja kuoli.-5.Sitten oli nainen, joka oli ollut näyttelijä kuten hänen miehensäkin. Ainoa onnellinen tapaus. He olivat tyytyväisiä, soittivat, lauloivat ja näyttelivät.-Jälkeenpäin meni TV-yhtiön ihmiset näiden vieraiden kanssa sinne paikkakunnille, joista vieraat olivat kertoneet ja piirtäneet kuvia.Yleensä löytyi vanhoista kirkonkirjoista nimet, ammatit, syntymät ja kuolinpäivät.Ei ollut näiden ihmisten elämässä kuninkaita, eikä faaraoitten rakastajia, vain tavallista elämää ja iloja ja suruja siihen aikaan.Jos osaat saksaa, voi näistä saada ostaa videoita TV-yhtiöiltä. Tai sitten mennä Saksassa tai Itävallassa itse näiden meedioitten luo, hinta pari sataa matkat.ohjelma WER WAR ICH?

    • Tarina siitä->

      Olen nähnyt lapsuudessa samanlaisia unia, joissa asun Englannissa....mene lukemaan juttuni Mitä kuoleman jälkeen palstalle? Otsikko on: Muistan ed. kuolemani. Kun heräät kauhun tunteeseen,,,toden näköisesti kuolemanhetkesi koittaa silloin,,,ehkä joku sotilas?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe