En tiedä tuleeko tää nyt oikeaan paikkaan,mutta kysympä kuitenkin :)
Eli kun jotkut ihmiset väittävät eläneensä aiemmin esim; keskiajalla tms..
Niin miten tällaisen pystyy selvittämään?
Paljastuuko tällaiset asiat vaikka hypnoosissa vai mitenkä? unissa?
Hih,olisi kivaa tietää onko itse elänyt joskus aiemmin ja jos on niin onko sitä kuollut mustaan surmaan,poltettu noitana roviolla,ollut kenties kaunis nainen antiikin kreikassa tai vaikka faaraon rakastajatar?
Asia kiinostaa sillä,koska näen usein unta,että olen pieni poika (6v.),joka on puettu vaaleaan pitkään pellavapaitaan ja leikin hiekkaisella pihatiellä valkoisten laatikkomaisten rapattujen kivitalojen keskellä.Unessa on aina kauniin sininen taivas,aurinko paistaa ja on todella lämmin.Lisäksi "itse" olen auringon ruskettama...paikka on joku lämmin etelänmaa...unessa aina leikkini keskeytyy johonkin jään tuijottamaan eteeni,mutta koskaan en muista herätessä mitä olen unessa nähnyt.Mutta ennen heräämistä minut täyttää suunnaton kauhu,vaikka uni muuten on ollut niin kaunis!
Tämä uni todella ihmetyttää minua sillä olen ensinnäkin nainen ja en ole koskaan eläessäni käynyt missään etelänmaassa.Tuntuu vain siltä,että tällä on minulle joku sanoma tai tarkoitus.
Miten saa selville...
9
1463
Vastaukset
- elämässäsi kenties
pieni arabipoika..
Näin sinut sieluni silmillä.
Jotain kamalaa on sitten sattunut..- dfds
näin sinut sieluni silmillä.
Jotin kamalaa on sitten sattunut..
onko sulla jotain yliluonnollsia voimia
- jarouse
Voi! on niin vaikeaa aina nähdä mikä on totta
-mutta minä luulisin että unesi voi olla muistuma edellisestä elämästäsi jos todella tunnet että olet tuon pojan "nahoissa"?
Itselläni nuo muistot tulevat aivan sponttaansti ja joskus meditatiivisessa tilassa (rentoutuneena)ja niihin liittyy voimakkaita tunnetiloja
näin vuosien päästä olen vasta pystynyt hahmottamaan menneisyyttäni niistä muistojensirpaleista joita olen elämänivarrella kokenut.
Jos ihminen muistaa jotain edellisestä elämästään tai monesta niistä, on siinä hänelle jokin tarkoitus tämän elämän suhteen -näin uskon?!
Sinulla on netti käytettävissäsi! Keskity ja ryhdy intuitiivisesti etsimään -vaikkapa kartalta - tuota paikkaa jossa olet ollut tuo poika
-tai yritä muistaa nimesi , kysy unessa itseltäsi kuka olet
Tällä tavalla ole löytänyt "itseäni" edellisistä olomuodoistani
näin esimerkiksi löysin paikan jossa olin elänyt 1800-luvun vaihteessa ja aina kun palaan sinne (Nova Scotiaan -kuvia katselemalla esim.) minä itken onnesta!!!??? sillä se elämäni oli karu mutta hyvä ja siksi kait tämä suomenluonto on niin lähellä sydäntäni -samankaltaisuuden vuoksi?!
Voi en tiedä -joskushan ihminen voi valehdellakkin itselleen joten AINA OLISI OLTAVA VAROVAINEN NÄIDEN "TOTUUKSIEN" SUHTEEN ja toisaalta on se edellinen elämä ollut mitä hyvänsä niin me elämme tässä ja nyt -ja se on tärkeintä -siis se mitä me teemme nyt itsellemme ja toisille. - Rajaton
Täältä sivuilta löydät vanhemmat juttuni joissa
myös käsitellään aikaisempia elämiä ym.Yleistieto paketti kaikille alasta kiinnostuneille.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950 - mieleen
Että oletkos nähnyt elokuvan The Gladiator...?
Kuvailemasi kohtaus on aivan kuin kyseisestä elokuvasta! - T-prosessoitunut
Käsittääkseni jotkut ihmiset voidaan hypnoosissa "palauttaa" johonkin,tai joihinkin aikaisemmista ruumiillistumistaan.Ts. sielutasolta saadaan hienojakoisia "muistikuvia" esiin.Sielu sisältää kaiken koetun jkl. "energiapeilinä". Unista ei ole varmuutta.
- on ollut ohjelmia
joissa jonkinlaisen hypnoosin alla pääsee edelliseen elämäänsä, tai yhteen niistä. Medio kyselee hyvin tarkkaan tietoja, mitä tämä vieras näkee ja kokee, mikä vuosi on,mikä hänen nimensä on, millainen perhe, mitä työtä tekivät jne. Monet
vieraista kertovat, että heillä on ollut toinen sukupuoli.Muutamia tapauksia: 1.Nainen oli ollut poika, asunut etelä-Englannissa, hoitanut lampaita.Sitten sairastunut ja kuollut laivamatkalla Ranskaan vuonna 1900.2.Nainen oli ollut nuori 18 vuotias tyttö hyvästä perheestä, asuivat Tukholman ulkopuolella. Opiskelusta hän oli saanut hyvät arvosanat ja sitä juhlittiin perhepiirissä. Sitten tyttö halusi lähteä ystävättäriensä kanssa Tukholmaan autolla, kuoli matkalla onnettomuudessa.-3.Sitten oli nainen, joka oli elänyt aikaisemmin Belgiassa nuorena miehenä, joka huvitteli eikä viitsinyt opiskella. Hänet murhattiin.4.Sitten oli nainen, joka oli linnassa piikana. Linnan omistaja käytti tyttöä hyväkseen, niin että tyttö syöksyi tornista alas ja kuoli.-5.Sitten oli nainen, joka oli ollut näyttelijä kuten hänen miehensäkin. Ainoa onnellinen tapaus. He olivat tyytyväisiä, soittivat, lauloivat ja näyttelivät.-Jälkeenpäin meni TV-yhtiön ihmiset näiden vieraiden kanssa sinne paikkakunnille, joista vieraat olivat kertoneet ja piirtäneet kuvia.Yleensä löytyi vanhoista kirkonkirjoista nimet, ammatit, syntymät ja kuolinpäivät.Ei ollut näiden ihmisten elämässä kuninkaita, eikä faaraoitten rakastajia, vain tavallista elämää ja iloja ja suruja siihen aikaan.Jos osaat saksaa, voi näistä saada ostaa videoita TV-yhtiöiltä. Tai sitten mennä Saksassa tai Itävallassa itse näiden meedioitten luo, hinta pari sataa matkat.ohjelma WER WAR ICH? - Tarina siitä->
Olen nähnyt lapsuudessa samanlaisia unia, joissa asun Englannissa....mene lukemaan juttuni Mitä kuoleman jälkeen palstalle? Otsikko on: Muistan ed. kuolemani. Kun heräät kauhun tunteeseen,,,toden näköisesti kuolemanhetkesi koittaa silloin,,,ehkä joku sotilas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972