Apuva!!

mysterious_cat

Voiko joku auttaa? ei kyllä ehkä oikee paikka kysyy mut en muutakaan keksi. mulla tilttasi netti tossa alku illasta kun olin sisään kirjautuneena tonne 22 huoneeseen. minä sammutin netin ja nyt kun tää taas toimii jotenkin. huomasin että olen edelleen kirjautuneena siellä 22 huonees eli nyt en pääse täl omal nikil sinne takas... voiko joku muu poistaa minut sieltä. ja miten jos voi niin kokeilen sit itse niin etten kirjaudu sisään..!!?? toivottavasti joku osaa auttaa ja pian...

5

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi24 tökkii taas, ei voi kukaan tehdä mitään. Nikkisi tipahtaa sieltä ajan myötä pois. Näihin keskusteluihinkin vastaaminen on toooooodella hidasta.

      • mysterious_cat

        Kiitos asiallisesta vastauksesta! Sen verran uus tääl sivul et en ollu varma asiasta. Kiitos vielä kerran.


      • ei tipu
        mysterious_cat kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta! Sen verran uus tääl sivul et en ollu varma asiasta. Kiitos vielä kerran.

        Suomi24 sisälle olet siellä ,niin kauan kun olet kirjautunut ulos. Kokemusta on.


    • mitä?

      "mulla tilttasi netti tossa alku illasta"

      Ja sitten...

      "minä sammutin netin"

      Siis, miten niin "sammutit netin"?

      Voi olla, että serveri poistaa sut itsellään sieltä, jahka huomaa, että sun clinu ei uppaa pakettia sinne. Mutta toi etää " netti tilttaa.. sammutin netin.. Hiukan tarkennusta viesteihin, niin osataan ehkä paremmin neuvoa. No hard Feelings.

      • mieleen

        Kyllä tytön sanoista selvän sai vaikka hiukan selvemminkin voisi olla. jos olet pilkunn***** niin se on sinun ongelmas, naurettavaa. Hänellehän oli vastattukin jo, mitä sinne menet tietämättömänä sohlaamaan sekaan,ole hiljaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      5376
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      125
      2388
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      52
      1559
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      95
      1549
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1079
    6. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      40
      902
    7. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      53
      842
    8. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      25
      837
    9. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      91
      782
    10. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      769
    Aihe