Ruotsi - nirppamaa. Vinoilivat Marskista. Visby on toista maata.
Viro - huonoa palvelua, vaikka onkin kaunis maa.
Latvia - upeita maisemia, neuvostopalvelukulttuuri
Saksa - enimmäkseen mukava paikka, etenkin Berliini. Sopii
suomalaiselle.
Tanska - Euroopan omahyväisintä väkeä.
Ranska - Euroopan toiseksi omahyväisintä väkeä. Joka suomalaisen pitäisi kuitenkin asua Ranskassa jonkun aikaa, vaikka valtion piikkiin.
Belgia - jos ei ole pikkutyttö, mainio pikku paikka. Ruokamatkailijan paratiisi.
Englanti - Olen käynyt vain Lontoossa (6 krt). Dirty Old Town, kamala kaupunki, jonne en mene kuin rahasta. Maailman tragedia on englanti maailmankielenä.
Espanja - kävin lapsena. Pelkästään hyviä muistoja Mallorcalta. Mantereella en ole käynyt.
Venäjä - voihan Venäjä, minkä teit kun Viipurin veit. Kaikki tapaamani venäläiset ovat olleet ystävällisiä, myös Riiassa.
kommentit maista
The Last European
2
682
Vastaukset
- hmmmm
Ja ikää oli...75v?
- pappa74
Kyllä näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865