kukahan esittää tän uudelleen lämmitetyn biisin,siinä on aika kivat kitarat ja sanat menee näin "sadetta mä kuuntelen ja se jatkuu vaan..."
kipale on aika tuore.
"sade" biisin esitttäjä
6
10880
Vastaukset
- apustaja
on tuore, ihan uus tai olisko ihanuus.
eiks sen esitä jose feliciano.
Alkuperäinen nimi Rain
Kappale Sade
Säveltäjä Feliciano Hilda - Feliciano Jose
Kääntäjä Valkama Tuula Orvokki
Hyttinen Kai Rytmi rilp 7077 ( lp ) Tuulen tie kai hyttinen 1970
Suominen Markku Fazer finnlevy 0630-10072-2 ( cd ) Suuret suomalaiset / rakkauslaulut Johansson Paul Mikael 13.01.1970
Suominen M
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/haku.php
tuolta katso, ja käytä itse hakua.- Hän rikkoi pölynimurin...
Markku Suominen esitti.
Toinen hittinsä oli Hän. "Katsohan on tuolla puu, se kukkii joka..." Viime aikoina Suominen on tainnut olla enemmänkin esillä MOT-ohjelmassa kerrottujen epämääräisten EU-
projektirahojen ohjailuissa... Mutta se onkin toinen juttu eikä huononna noiden biisien arvoa.
- juuso
ja Markku Suominen vetäisi suomeksi tuon Felicianon biisin. Se menee näin: Sadetta mä kuuntelen ja se yltyy vaan, ohimenneen eilisen taas mä elää saan, satoihan eilenkin, kun sun jälleen kohtasin ja hiukses kastuvan näin, sen muistan jälkeenkin päin...
- Indira Hanhi
Juuri näin, Jose Feliciano ja parikin kertaa suomeksi esitetty. Viimeisin versio, jossa vähän rajumpi ote ja hevimmät kitarat ja tempoa nostettu on Janne Hurmeen esittämä. Ei muistaakseni (en ole varma) löydy pitkäsoitoilta, vaan joltain sinkulta. Myös Isto Hiltunen on levyttänyt kipaleen noin vuosi ennen Jannea, mutta se on rauhallisempi versio.
- Templeton
Indira Hanhi kirjoitti:
Juuri näin, Jose Feliciano ja parikin kertaa suomeksi esitetty. Viimeisin versio, jossa vähän rajumpi ote ja hevimmät kitarat ja tempoa nostettu on Janne Hurmeen esittämä. Ei muistaakseni (en ole varma) löydy pitkäsoitoilta, vaan joltain sinkulta. Myös Isto Hiltunen on levyttänyt kipaleen noin vuosi ennen Jannea, mutta se on rauhallisempi versio.
Janne Hurmeen "Sade" löytyy albumilta "Unelmien Valtatie", 2003. Kitarassa Jani Liimatainen, ex-Sonata Arctica.
- Anonyymi
Aivan ihana biisi❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6817533Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435341HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032916Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki402431- 1692358
- 241864
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t61752Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401708mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121692Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628