Mulla on vuoden 01 1.6 automaatti Scenic. Auton käynnistykseen on viime kuukausina tullut pikkusen ongelmina. Välillä auto käynnistyy ihan ok ja välittömästi avainta käännettäessä. Välillä taas pyörittää, eikä moottori käynnisty. Lopulta kone kuitenkin aina on tähän saakka useampien yritysten jälkeen käynnistynyt. Olen yrittänyt ottaa avainta pois, vaihdellut automaattivaihteen asentoa p:ltä n:lle (joilla siis yleensäkin vaan käynnistyy...).
Missä siis vika? Nettiä selaamalla ja biliaan soittamalla on vastaan tullu seuraavia mahdollisia vikoja: polttoaineen paineanturi, moottorin pyörimistä säätelevä anturi, nokka-akselin asentoanturi. Auto saattaa pelata jonkun päivän ihan ok.
Scenicin käynnistysongelma
tarttis tehrä jotain
1
1383
Vastaukset
- Juttu oli
Mullakin (scenic -00), startti pyöritti vaikka kuinka ja kauan, mutta ei käynnistynyt. Heti kun valutti 20cm niin lähti käyntii eka startilla. Viaksi paljastui joku hiton kampikammion asentoanturi tai jotain tuonneppäin. Ei voi tarkistaa enää ku tuli heitettyä vanhat huoltokuitit tänään roskikseen. Mutta anturi maksoi n.35€ ja vakio huoltokäynnin yhteydessä töistä ei otettu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23514914
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m212267Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?401892- 1771375
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes981281- 281179
- 122938
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81754Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80718