Hei!
Olemme parikymppinen nuoripari ja maalis-huhtikuussa olisi aikomuksena lähteä ensimmäiselle yhteiselle lomalle ulkomaille.
Toinen on reissannu ulkomailla enemmän, toinen ei yhtään.
Hakusessa olisi paikka, jossa olisi lämmintä (15-25 astetta), uimarantaa (eli mahdollisuus päästä mereen polskimaan), kaupunkia (kauppoja, ravintoloita, kahviloita, yökerhoista ja discoista ei niin väliä), nähtävyyksiä ja englannilla pitäisi pärjätä.
Tulisiko kenellekkään mieleen matkakohdetta, joka täyttäisi ainakin osan em. kriteereistä.
Eli yhdistetty ranta-kaupunkilomakohde, jossa olisi maalis-huhtikuussa lämmintä :)
kiitos jo etukäteen kaikille :)
Minne mennä maalis-huhtikuussa
3
1112
Vastaukset
- ITALY
Tulin just takaisin Toscanasta. Vietin 2 viikkoa Firenzessä ja lähiseutuja kierrellen. Aivan ihana paikka. Firenzessä on kaikki mitä matkailulta voi toivoa; hyvä ruoka, ystävälliset ihmiset, paljon nähtävää ja englannillakin pärjää. Sää keväällä 15-20, keskikesällä on aika kuuma, nyt oli pahimmillaan 38 astetta joten kevät on parasta aikaa sään suhteen ja turistiryysis ei ole niin valtava. Hiekkarannat ovat 1-2h tunnin junamatkan päässä, samalla tulee nähtyä upeita maisemia ja junaliput ovat todellakin halpoja joten kannattaa käyttää junaa. Toivottavasti löydätte mieluisan lomakohteen. Hyvää kesänjatkoa molemmille!
Minna- natalian
olin siellä huhtikuussa. Tosin siellä on silloin kaikista kuumin kausi että lämpöä jopa yli 40. Mutta keskimäärin ainakin se 35 että jos varmaa lämpöä hakee! Ja muutenkin täyttää kaikki noi kriteerit. Ja huhtikuu on edullinen sesonki thaimaaseen, kun ei ole mikään yleinen matkustusajan kohta.
- Kanarialle esim
Maalis-huhtikuussa merivesi voi olla aika viileätä muualla paitsi Arabimaissa tai sit tietty ihan kaukomatka. Muuten toi säätila löytyy Kanarialta, nähtävyyksiä, kyllä, kaupunkikohteina esim. Las Palmas tai Puerto de la Cruz. Englannilla pärjää. aina tuolta Kanarialta uusia paikkojakin löytyy vaikka toinen puolisko olis siellä jo reissannutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275