Kuulin "kaverilta" et mtv3 sivulla on kilpailu ja saattaa päästä käymään tylypahkassa mut ku se mun "kaveri" ei ala kertoon mulle niit vastauksia ku muuten pelkää et mä pääsen ja se ei.. nii pyydän teidän apua.
Olkaa kilttejä ja jos tiedätte oikean vastauksen nii elkää laittako väärää.. pliis.
1. Kuka ohjasi elokuvan Harry Potter ja Feeniksin kilta?
a) Christopher Columbus
b) Alphonso Cuarón
c) Mike Newell
d) David Yates
2. Minkä niminen järjestö taistelee Dumbledoren johdolla Lordi Voldemortia vastaan?
a) Feeniksin kilta
b) Taikaministeriö
c) Kuolonsyöjät
d) Albuksen kaarti
Olkaa kilttejä ja älkää laittako väärää tietoa.
Mielellään useamman henkilön vastaus vaikka vastaukset olisi samat :D
pääsy tylypahkaan?
Dead rouse.
6
600
Vastaukset
- jeeeeeeeee
1) c)Mike Newell
2) a) Feeniksen kilta
siinä ois vastausta! - itsekin
etsiä vastaukset netistä tämän avulla:
www.google.fi
Ja HP-faneistakin löytyy tietoa. Ja kirjoja lukemalla.
Mutta voi mä kuitenkin laittaa nämä vastaukset tähän
Eli 1 d) ja 2 a) - HP-tietäjä
tohelo ekkö tiiä? :''D
1.C ja
2.D- tiikerijellona
tanzu84 kirjoitti:
vastaukset ovat
1 d) David Yates ja 2 a) Feeniksin kiltaite keksiä?
- _inuyasha_
tanzu84 kirjoitti:
vastaukset ovat
1 d) David Yates ja 2 a) Feeniksin kiltakaiki ei ole nähtävästi kauheen hyvin seurannut harry potteria!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576