Kuulin "kaverilta" et mtv3 sivulla on kilpailu ja saattaa päästä käymään tylypahkassa mut ku se mun "kaveri" ei ala kertoon mulle niit vastauksia ku muuten pelkää et mä pääsen ja se ei.. nii pyydän teidän apua.
Olkaa kilttejä ja jos tiedätte oikean vastauksen nii elkää laittako väärää.. pliis.
1. Kuka ohjasi elokuvan Harry Potter ja Feeniksin kilta?
a) Christopher Columbus
b) Alphonso Cuarón
c) Mike Newell
d) David Yates
2. Minkä niminen järjestö taistelee Dumbledoren johdolla Lordi Voldemortia vastaan?
a) Feeniksin kilta
b) Taikaministeriö
c) Kuolonsyöjät
d) Albuksen kaarti
Olkaa kilttejä ja älkää laittako väärää tietoa.
Mielellään useamman henkilön vastaus vaikka vastaukset olisi samat :D
pääsy tylypahkaan?
Dead rouse.
6
556
Vastaukset
- jeeeeeeeee
1) c)Mike Newell
2) a) Feeniksen kilta
siinä ois vastausta! - itsekin
etsiä vastaukset netistä tämän avulla:
www.google.fi
Ja HP-faneistakin löytyy tietoa. Ja kirjoja lukemalla.
Mutta voi mä kuitenkin laittaa nämä vastaukset tähän
Eli 1 d) ja 2 a) - HP-tietäjä
tohelo ekkö tiiä? :''D
1.C ja
2.D- tiikerijellona
tanzu84 kirjoitti:
vastaukset ovat
1 d) David Yates ja 2 a) Feeniksin kiltaite keksiä?
- _inuyasha_
tanzu84 kirjoitti:
vastaukset ovat
1 d) David Yates ja 2 a) Feeniksin kiltakaiki ei ole nähtävästi kauheen hyvin seurannut harry potteria!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81992Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut255978- 131888