Kuulin "kaverilta" et mtv3 sivulla on kilpailu ja saattaa päästä käymään tylypahkassa mut ku se mun "kaveri" ei ala kertoon mulle niit vastauksia ku muuten pelkää et mä pääsen ja se ei.. nii pyydän teidän apua.
Olkaa kilttejä ja jos tiedätte oikean vastauksen nii elkää laittako väärää.. pliis.
1. Kuka ohjasi elokuvan Harry Potter ja Feeniksin kilta?
a) Christopher Columbus
b) Alphonso Cuarón
c) Mike Newell
d) David Yates
2. Minkä niminen järjestö taistelee Dumbledoren johdolla Lordi Voldemortia vastaan?
a) Feeniksin kilta
b) Taikaministeriö
c) Kuolonsyöjät
d) Albuksen kaarti
Olkaa kilttejä ja älkää laittako väärää tietoa.
Mielellään useamman henkilön vastaus vaikka vastaukset olisi samat :D
pääsy tylypahkaan?
Dead rouse.
6
583
Vastaukset
- jeeeeeeeee
1) c)Mike Newell
2) a) Feeniksen kilta
siinä ois vastausta! - itsekin
etsiä vastaukset netistä tämän avulla:
www.google.fi
Ja HP-faneistakin löytyy tietoa. Ja kirjoja lukemalla.
Mutta voi mä kuitenkin laittaa nämä vastaukset tähän
Eli 1 d) ja 2 a) - HP-tietäjä
tohelo ekkö tiiä? :''D
1.C ja
2.D- tiikerijellona
tanzu84 kirjoitti:
vastaukset ovat
1 d) David Yates ja 2 a) Feeniksin kiltaite keksiä?
- _inuyasha_
tanzu84 kirjoitti:
vastaukset ovat
1 d) David Yates ja 2 a) Feeniksin kiltakaiki ei ole nähtävästi kauheen hyvin seurannut harry potteria!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀784280BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1933508- 1982874
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome682736Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main412632- 571176
- 781090
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381012- 57899
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t113893