hei,haluaisin rotan,mutta en tiedä paljonko se maksaa,olisko jollai antaa kesätyötä että saisin rotan...
vastatkaa heti!!!!!!
paljonko rotta maksaa??
13
6277
Vastaukset
- Shadow
SKeY ry:n (Suomen kesyrotta yhdistys) suositusten mukaiset hinnat 15 - 25 €
- LauraM
Muistathan, että eläintä hankittaessa itse eläimen hinta on vain ihan pikkuinen murto-osa kaikista kustannuksista. Häkistä joutuu pulittamaan kaksinumeroisen luvun, lisäksi rotta tarvitsee ruokaa, puruja. Rottahan on myös vietävä eläinlääkäriin jos se sairastuu. Rottia pitää sitäpaitsi olla kaksi vähintään.
- Sister Misery
Paljonkohan kahden rotan häkki maksaa? Olen harkitsemassa kahden kesyrotan hankkimista, mutta häkki on ongelmana... Vai voisikohan sen tehdä itse?
- Joku hyyppä
Minäkin haluaisin kesyrotan mutta en tiedä mitä se maksaa ja paljon häkki maksaa ja pitääkö rottia olla enemmän kuin yksi??
- Anonyymi
Rottia pitää olla vähintään kaksi koska rotat ovat seurallisia eläimiä
- Anonyymi
Rotat maksaa noin 15-35€ ja häkit maksaa noin 50€ rottia pitää olla vähintään kaksi
- Anonyymi
Rotan häkki maksaa noin 500€-1000€ uutena mutta jos ostaa käytetyn niin voi maksaa vähemmän
- Anonyymi
Rottia jos haluaa pitää ostaa häkki ja jos ei ole koko päivää aikaa leikkiä niiden kanssa niin pitää olla kaksi rottaa että ne ei masennu
- Anonyymi
Rottia tulee olla vähintään kaksi. Rotta on sosiaalinen lauma eläin
- Sedä
Jos lukisit tämän topicin saisit vastauksen jo lähes kaikkiin kysymyksiin.
Kannattaa goolettaa iiihan ensin eläimen nimellä koska et millään voi tietää haluatko ko. eläintä ennen kuin tiedät millainen se on :'D
Olen kuitenkin kiltillä tuulella, joten lue tämä ja tule sitte nihmettelemään uudelleen:
http://www.kesyrottayhdistys.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=72
Häkin pitäisi olla vähintään 80(pituus)x50(leveys)x80(korkeus), mutta silloin ne tarvitsevat vielä paljon aikaa vapaana. Sellainen maksaa uutena parikin sataa. - Anonyymi
Ookoo
- Anonyymi
Saanko ilmaseksi hiiren
T: Topi Koskensalo - Anonyymi
10-25€
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862