paljonko rotta maksaa??

ski.di

hei,haluaisin rotan,mutta en tiedä paljonko se maksaa,olisko jollai antaa kesätyötä että saisin rotan...

vastatkaa heti!!!!!!

10

5388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadow

SKeY ry:n (Suomen kesyrotta yhdistys) suositusten mukaiset hinnat 15 - 25 €

• LauraM

Muistathan, että eläintä hankittaessa itse eläimen hinta on vain ihan pikkuinen murto-osa kaikista kustannuksista. Häkistä joutuu pulittamaan kaksinumeroisen luvun, lisäksi rotta tarvitsee ruokaa, puruja. Rottahan on myös vietävä eläinlääkäriin jos se sairastuu. Rottia pitää sitäpaitsi olla kaksi vähintään.

• Sister Misery

Paljonkohan kahden rotan häkki maksaa? Olen harkitsemassa kahden kesyrotan hankkimista, mutta häkki on ongelmana... Vai voisikohan sen tehdä itse?

• Joku hyyppä

Minäkin haluaisin kesyrotan mutta en tiedä mitä se maksaa ja paljon häkki maksaa ja pitääkö rottia olla enemmän kuin yksi??

• Anonyymi

Rottia pitää olla vähintään kaksi koska rotat ovat seurallisia eläimiä

• Anonyymi

Rotat maksaa noin 15-35€ ja häkit maksaa noin 50€ rottia pitää olla vähintään kaksi

• Anonyymi

Rotan häkki maksaa noin 500€-1000€ uutena mutta jos ostaa käytetyn niin voi maksaa vähemmän

• Anonyymi

Rottia jos haluaa pitää ostaa häkki ja jos ei ole koko päivää aikaa leikkiä niiden kanssa niin pitää olla kaksi rottaa että ne ei masennu

• Anonyymi

Rottia tulee olla vähintään kaksi. Rotta on sosiaalinen lauma eläin

• Sedä

Jos lukisit tämän topicin saisit vastauksen jo lähes kaikkiin kysymyksiin.

Kannattaa goolettaa iiihan ensin eläimen nimellä koska et millään voi tietää haluatko ko. eläintä ennen kuin tiedät millainen se on :'D

Olen kuitenkin kiltillä tuulella, joten lue tämä ja tule sitte nihmettelemään uudelleen:
      http://www.kesyrottayhdistys.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=72

Häkin pitäisi olla vähintään 80(pituus)x50(leveys)x80(korkeus), mutta silloin ne tarvitsevat vielä paljon aikaa vapaana. Sellainen maksaa uutena parikin sataa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe