moi!
ollaan lähössä ibizalle ja kysyisin että kauan kestää lento sinne?mitä paikkoja ois niinku "must nähdä"??
IBIZASTA
8
1316
Vastaukset
- jösse
On homojen paratiisi. Ei kannata mennä sinne.
- 21.7., San Antonioon
taidat vaan olla niin kateellinen, kun ei taida itsellä olla varaa matkustaa. Tuskin olet käynyt edes Helsinkiä etelämpänä..
- _jaju_
21.7., San Antonioon kirjoitti:
taidat vaan olla niin kateellinen, kun ei taida itsellä olla varaa matkustaa. Tuskin olet käynyt edes Helsinkiä etelämpänä..
ei ainakaan san antonion katukuvassa näkynyt mitenkään.. itseasiassa mä en muista nähneeni yhtään homoa. ei sillä että jotenkin häiritsis, mutta enemmän näkyy esim.. helsingin ja tukholman katukuvassa kuin ibizan san antoniossa. mikä muuten on ihan helmi paikka ;) ibizan paras meno tapahtuu nimenomaan san antoniossa.
- junttila
_jaju_ kirjoitti:
ei ainakaan san antonion katukuvassa näkynyt mitenkään.. itseasiassa mä en muista nähneeni yhtään homoa. ei sillä että jotenkin häiritsis, mutta enemmän näkyy esim.. helsingin ja tukholman katukuvassa kuin ibizan san antoniossa. mikä muuten on ihan helmi paikka ;) ibizan paras meno tapahtuu nimenomaan san antoniossa.
San Antioniolla on juntti ja sekoilijoiden maine ja se onkin täynnä reippaasti dokaavia brittejä.Kannattaa hakea majoitus Ibiza Townin läheltä esim Figuretasista tai Play D'en Bossasta ja ottaa pelkät lennot.
Homoja Ibizalla on erittäin runsaasti joka hyvä juttu,he osaavat bailata siististi ym.Espanja ei ole niin ahdasmielinen ja huonosti koulutettu paikka kuin kehäkolmosen ulkopuoinen Suomi.
Katso myös: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000905&posting=22000000026731548
ja
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000905&posting=22000000026800781 - ibizalla
junttila kirjoitti:
San Antioniolla on juntti ja sekoilijoiden maine ja se onkin täynnä reippaasti dokaavia brittejä.Kannattaa hakea majoitus Ibiza Townin läheltä esim Figuretasista tai Play D'en Bossasta ja ottaa pelkät lennot.
Homoja Ibizalla on erittäin runsaasti joka hyvä juttu,he osaavat bailata siististi ym.Espanja ei ole niin ahdasmielinen ja huonosti koulutettu paikka kuin kehäkolmosen ulkopuoinen Suomi.
Katso myös: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000905&posting=22000000026731548
ja
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000905&posting=22000000026800781Ibizalla must-paikkoja ovat Spacen,Pachan ja DC-10 klubien bileet.Näistä ennenkaikkea La Troya,Fake ja Circo Loco.Parhaat beachit Las Salinas ja Bora Bora.Ibiza Townissa kannattaa viettää monta iltaa drinksuilla illalla ja syömässä,sieltä sitten klubbailemaan.
San Antonio on tosiaan aika kamala paikka räkäläbaareineen ja britteineen mutta ei majoitus siellä matkaa pilaa.Bussilla ja taksilla pääsee.
Muistakaa myös hippimarkkinat ja Formenteran paratiisisaari.
Lentoja näyttäisi vielä olevan Take Offilla parina viikonlopuna,hyvä majoitus on esim Central Playa Figueretasissa. - _jaju_
ibizalla kirjoitti:
Ibizalla must-paikkoja ovat Spacen,Pachan ja DC-10 klubien bileet.Näistä ennenkaikkea La Troya,Fake ja Circo Loco.Parhaat beachit Las Salinas ja Bora Bora.Ibiza Townissa kannattaa viettää monta iltaa drinksuilla illalla ja syömässä,sieltä sitten klubbailemaan.
San Antonio on tosiaan aika kamala paikka räkäläbaareineen ja britteineen mutta ei majoitus siellä matkaa pilaa.Bussilla ja taksilla pääsee.
Muistakaa myös hippimarkkinat ja Formenteran paratiisisaari.
Lentoja näyttäisi vielä olevan Take Offilla parina viikonlopuna,hyvä majoitus on esim Central Playa Figueretasissa.kaikki edellä mainitut ovat kyllä tutustumisen arvoisia paikkoja.. mutta en mä san antonioo tuomitsis jos siellä ei ole koskaan käynyt. mulla oli ainakin henk kohtasesti san antoniosta kauhee kuva.. mutta kun perille päästiin niin paikka olikin jotain ihan muuta kun "helvetillinen" esim itse en pitänyt ibiza townia mitenkään erikoisena.. ja kyllä ne parhaat bileet löytyy edelleen sieltä antoniosta ;) ne on ruvennut satsaan siihen oikein kunnolla kun suurin osa nuorista viihtyy siellä. ibizan saarihan on erittäin pieni! eiks se ollu jotain 25x35 km..? (korjatkaa jos olen väärässä)senhän vetää fillarilla päästä päähän päivässä. pari vuotta sitten vietin loman kokonaan ibiza townissa ja nyt antoniossa. pakko sanoo mut antoniosta jäi parempi maku :) mutta makunsa kullakin.
- *ibiza*
_jaju_ kirjoitti:
kaikki edellä mainitut ovat kyllä tutustumisen arvoisia paikkoja.. mutta en mä san antonioo tuomitsis jos siellä ei ole koskaan käynyt. mulla oli ainakin henk kohtasesti san antoniosta kauhee kuva.. mutta kun perille päästiin niin paikka olikin jotain ihan muuta kun "helvetillinen" esim itse en pitänyt ibiza townia mitenkään erikoisena.. ja kyllä ne parhaat bileet löytyy edelleen sieltä antoniosta ;) ne on ruvennut satsaan siihen oikein kunnolla kun suurin osa nuorista viihtyy siellä. ibizan saarihan on erittäin pieni! eiks se ollu jotain 25x35 km..? (korjatkaa jos olen väärässä)senhän vetää fillarilla päästä päähän päivässä. pari vuotta sitten vietin loman kokonaan ibiza townissa ja nyt antoniossa. pakko sanoo mut antoniosta jäi parempi maku :) mutta makunsa kullakin.
Olen käynyt Ibizalla 7 kertaa ja aina asunut Ibiza Townissa.Joka matkalla olen käynyt kerran San Antoniossa ja meno on ollut aikamoista kännäämistä ja mitä bileisiin tulee ne on happy hour-juhlia kehnoissa baareissa ja Ibizan huonoimmat klubit kuten Es Paradis ovat siellä.Kannattaa satsata rahat klubeihin kuten Amnesia(valittiin tänä vuonna maailman parhaaksi klubiksi) ja Space(maailman paras klubi viime vuonna) ja tyylikkäisin baareihin Ibiza Townissa kuten Dome.Värikäs katu Calle De Virgen myös tutustumisen arvoinen.
Tai jos tykkää ryypätä halvalla brittien kanssa niin San Antonioon vaan. - juuhaa
21.7., San Antonioon kirjoitti:
Heii mie kanssa kaverin kanssa Ibizalle lähössä tos ens lauantauna. :) Toivottavasti luvassa kunnon pileitä, voikohan surffata? hmm toivoisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829