Amiga500 Boulder Dash klooni?

Retrooo

Hei sattuuko kukaan muistamaan Amiga-ajoilta Boulder Dash-tyyppistä peliä jonka nimen olen unohtanut.
Erilaista muihin klooneihin tässä pelissä oli se että pelikentällä oli sellaisia patoja/astioita joiden sisään kiviä pystyi upottamaan ja muistaakseni ukolla pystyi myös tiputtamaan pommeja.

Aika hakuammuntaa, mutta olen jo käynyt lähes kaikki amigapelejä käsittelevät sivustot läpi, enkä ole löytänyt kyseistä peliä:/

Toivottavasti joku osaa auttaa:P

6

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat tästä
      • se vissii menee

www.mbnet.fi/pelihalli/pelaanyt/taito/boulderdash/
        Joskohan nyt mitään tolkkua sait räpellyksestäni... Tosi halpa versio, mutta itse olen tuotakin jo kuluttanut... Päätä itse!

• ovelonnqvist(a)hotma

Pelin nimi vois olla Mr Boulder, olen itsekin etsinut sitä.. Se äjjä oli sininen, ja päällä oli mustakseni cowboyhattu. Se pystyi tippumaan pommeja.. Ilmoita jos löydät jotain..

Mun pitäis otta yhteyttä serkun kans, koska annoin sille se amiga 10 vuotta sitten..

• Jamppa Vaan

Peli taisi olla nimeltään Emerald Mine. Tuli pelattua kans jonkin verran sitä. back2roots.org sivustolta löytyy.

• MarkkuH
      • AmigaMaisteri

Huh huh, pelasin tuota Mr Boulderia skidinä ihan hitosti, enkä tainnut koskaan noteerata, että se on suomalaisen häiskän tekemä. Koodasit oikein mainion pelin, kiitos siitä näin likemmäs 30 vuotta myöhemmin! Taidanpa etsiä sen ihan disketeiltä ja pistää Amigan tulille, jotta pääsee taas fiilistelemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      96
      2636
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      197
      1002
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      57
      816
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      761
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      58
      660
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      17
      558
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      545
    8. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      534
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      495
    Aihe