Kopiot palvelimelta?

w l

Tein uuteen koneeseen sähköpostitilin ja vanhan asetuksissa oli että jättää kopion palvelimelle.
Voinko mitenkään estää tulevia viestejä latautumasta koneelleni, koska viestejä on tulossa n.7000 kpl ja siinä taitaa mennä todella kauan ennen kuin ne on latautunut?

10

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

      taitavat olla tärkeitäkin....

      Ei taida olla estoa...

      :)

      • w l

        Ovat vanhoja viestejä eikä mitenkään tärkeitä.
        Poistaa saisi kaikki, kun vaan tietäisi miten?


      • outmies
        w l kirjoitti:

        Ovat vanhoja viestejä eikä mitenkään tärkeitä.
        Poistaa saisi kaikki, kun vaan tietäisi miten?

        sitten poista niitä? Ei sellaisia kannata laatikossa roikottaa. Teet imap-kansion Outlookiin tai sitten käyt poistamassa ne webmailissa (jos sellainen on) ennen kun teet pop3-tilin.


      • w l
        outmies kirjoitti:

        sitten poista niitä? Ei sellaisia kannata laatikossa roikottaa. Teet imap-kansion Outlookiin tai sitten käyt poistamassa ne webmailissa (jos sellainen on) ennen kun teet pop3-tilin.

        Jos vielä osaisit aloittelijalle neuvoa miten tuo imap-kansio tehdään ja miten ne viestit saa poistettua?


      • vain..
        w l kirjoitti:

        Jos vielä osaisit aloittelijalle neuvoa miten tuo imap-kansio tehdään ja miten ne viestit saa poistettua?

        Menet vain sinne webmailiin ja poistat ne viestit sieltä. Sillä ne häviää sieltä palvelimelta. Sitten vain Outlook toimimaan. Unohda tuo imap. Homma hoituu muutenkin.


      • outmies
        w l kirjoitti:

        Jos vielä osaisit aloittelijalle neuvoa miten tuo imap-kansio tehdään ja miten ne viestit saa poistettua?

        tehdessäsi valitse vain sen tyypiksi imap. Tili toimii muuten samalla lailla kuin pop3 tilikin mutta sillä erotuksella, että postit jäävät palvelimelle. Ne ovat myös luettavissa jostain muusta nettiin liitetystä koneesta. Tällöin palveluntarjoajan varmuuskopiot ulottuvat myös posteihin.


      • w l
        outmies kirjoitti:

        tehdessäsi valitse vain sen tyypiksi imap. Tili toimii muuten samalla lailla kuin pop3 tilikin mutta sillä erotuksella, että postit jäävät palvelimelle. Ne ovat myös luettavissa jostain muusta nettiin liitetystä koneesta. Tällöin palveluntarjoajan varmuuskopiot ulottuvat myös posteihin.

        Palvelimella ne viestit ovat pop3 tilillä nytkin, mutta kun nyt tein uuteen koneeseen tilin
        ja avaan sen, niin kaikki vanhat jo luetutkin viestit latautuvat uudestaan. Yön yli annoin postien latautua ja aamulla kun poistin viestit, niin seuraavan kerran kun avasin sähköpostin, niin kaikki(myös jo kertaalleen poistetut)viestit
        alkoi latautua uudestaan.


      • outmies
        w l kirjoitti:

        Palvelimella ne viestit ovat pop3 tilillä nytkin, mutta kun nyt tein uuteen koneeseen tilin
        ja avaan sen, niin kaikki vanhat jo luetutkin viestit latautuvat uudestaan. Yön yli annoin postien latautua ja aamulla kun poistin viestit, niin seuraavan kerran kun avasin sähköpostin, niin kaikki(myös jo kertaalleen poistetut)viestit
        alkoi latautua uudestaan.

        koska positaessasi ne Outlookista ne eivät poistu palvelimelta (jos et ole erikseen niin määritellyt).


      • w l
        outmies kirjoitti:

        koska positaessasi ne Outlookista ne eivät poistu palvelimelta (jos et ole erikseen niin määritellyt).

        mutta olen jo poistanut asetuksista kohdan
        "jätä viestistä kopio palvelimelle" mutta silti vaan ne kaikki vanhat tulee aina vaan uudestaan!


      • tok
        w l kirjoitti:

        mutta olen jo poistanut asetuksista kohdan
        "jätä viestistä kopio palvelimelle" mutta silti vaan ne kaikki vanhat tulee aina vaan uudestaan!

        onko ketään k....na


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe