Sopisiko..

Hese

Riittäisikö minulla aikaa undulaatille kun joka perjantai menen noin klo. 16 isälleni ja lauantaina olen melkein koko päivän tallilla.
Ja kotiin tulen koulusta yleensä noin puoli kolme. Rittäisikö minulla aika?

Sotkeeko undulaatit hirveän paljon, kaikki sanoo että ne sotkee, mutaa sotkevatko ne oikeasti niin hirveästi?

Mites teillä rittää aika unduihin ja kavereihin?

2

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

      Yhdelle undulle pitäisi olla käytännössä koko ajan joku kotona jotta sille voisi pitää riittävästi seuraa, mutta jos otat pariskunnan pitävät ne toitensa seurantarpeesta huolta silloin kun et ole paikalla ja tuo mainitsemasi aika pitäisi riittää vallan mainiosti.
      Yksittäinen papukaija kyllä yleensä tottuu olemaan päivät yksinkin, mutta henk. koht. mielipiteenäni se ei ole eettisesti oikein seurallisia parvieläimiä kohtaan, vaan normaalin työssä/koulussakäyvän ihmisen kannattaa yleensä ottaa lintuja vähintään se kaksi kappaletta jotta eläimen sosiaaliset tarpeet tulee kunnolla täytettyä eikä omistajan tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos ei ihan jokaista liikenevää minuuttia sen linnun kanssa vietäkään vaan haluaa muutakin elämää.

      Linnut ovat suht sotkuisia lemmikkejä ja kovin fanaattisesti pienintäkin sotkua kammoksuvan ei niitä kannata harkita, mutta yksi tai kaksi pientä lintua ei vielä niin kamalaa siivoa tee etteikö normaali-ihminen sen kanssa voisi elää normaalisiivouksella.

      • Hese

        Kiitos vastauksesta! ja sitten vielä että onko 13 hyvä ikä ottaa undulaatteja. Vai onko niissä niin paljon hoitamista ettei aika riittäisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1303
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      949
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      929
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      904
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      820
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      811
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      799
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      788
    Aihe