Ajattelin hommata amerikancockerspanielille
hurtta pannan
mikä olisi tämän rotuiselle koiralle sopiva mitta
koira on aikuinen.
20-30 cm
20-30 cm
25-35 cm
30-40 cm
35-45 cm
40-50 cm
45-55 cm
hurtta panta
2
409
Vastaukset
- mittanauha..
kauniiseen käteen ja mittää koiran kaulan ympärys... Sillä se selviää... Jos on ihan preus panta niin sit mahollisemman kähelle koiran kulan ympärystä mutta jos on puolikuristava niin voi harkita aavistuksen verran pienempää pantaa....
- padapaa
olet sitä menossa liikkeeseen ostamaan niin kyllä siellä ne osaa neuvoa, kun vaan kerrot koiran rodun että mikä voisi olla oikean kokoinen. Tai vaihtoehtoisesti mittaat nykyisen pannan taikka otat sen kauppaan mukaan. Ei ole vaikeaa. Tai niinkuin edellinen ehdotti, kyllä se sun jenkkisi sen verran paikalla pysyy että pystyt sen kaulanympäryksen mitata.
Kyllä luulisi että omistaja osaa katsoa millainen kaulapanta omalle koiralle menee ja millainen ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940