Haluaisin heittää sivukeikkaa.
Kuinka paljon nykyään maksetaan extra tarjoilijalle/kokille tunti 09 alueella?
extra tarjoilijan palkka
8
2319
Vastaukset
- jaska2007
kiitos nopeasta vastauksesta, mutta en tarkoita taulukkopalkkaa, vaan sitä mitä uudellamaalla oikeasti maksetaan tällä hetkellä. hyvä työtilanne varmaan nostaa keskimääräistä palkkaa ja itselläni on usean vuoden kokemus taustalla.
- Bmikko
jaska2007 kirjoitti:
kiitos nopeasta vastauksesta, mutta en tarkoita taulukkopalkkaa, vaan sitä mitä uudellamaalla oikeasti maksetaan tällä hetkellä. hyvä työtilanne varmaan nostaa keskimääräistä palkkaa ja itselläni on usean vuoden kokemus taustalla.
jos meet jonku välitysfirman kauttaa, niin siel maksetaan aika usein TESn mukaista palkkaa. paitsi jos oot ihan guru niin voit yrittää parempaa palkkaa ;)
- turhuudenjumala
muualla kuin pk-seudulla jopa maksetaan enemmän kuin tes-palkkaa ammattilaisille. kerran hain töihin kehä3:sen sisäpuolelle mielenhäiriöstä, sain vastaukseksi, ettei maksa kuin tes:n minimin kun on kuulemma tulossa ovista ja ikkunoista porukkaa töihin. omasta kokemuksesta (tästä puhelusta) päättelin, ettei sinne piäkirkolle kannata lähtee työnhakkuun, ku ei se kannata, varsinkii jos joutuu maksamaan niin perkeleen kalliita vuokria... pohjosessa sentään työlle arvostavat kunnon korvauksen.
- Jaska2007
Ja mä olin siinä käsityksessä, että tällä hetkellä on huutava pula ravintola-alan ammattilaisista.. No, ei ihme, et on pula jos ei makseta ku TES.
- yery
Ainakin silloin kun mä olen tehnyt noitten firmojen kautta, on liksa ollut paikkakohtainen. TES:in mukaan on maksettu lähinnä jossain kahviloissa tai muissa teiniduuneissa, muualla enemmän. Ja kyllä Helsingissä ainakin on huutava pula ammattilaisista, ainakin salin puolen.reye
- 16 euroo tunti
yery kirjoitti:
Ainakin silloin kun mä olen tehnyt noitten firmojen kautta, on liksa ollut paikkakohtainen. TES:in mukaan on maksettu lähinnä jossain kahviloissa tai muissa teiniduuneissa, muualla enemmän. Ja kyllä Helsingissä ainakin on huutava pula ammattilaisista, ainakin salin puolen.reye
Kyllään se työkokemuksesta riippuu paljonko maksetaan ja tietysti työtehtävistä!
Jos olet bankettitarjoilija, niin parempaa palkkaa kuin kaljanapin painajana jossain lähiöräkälässä.
Tai tiskarina.
Nykyisin teen kyllä ihan muita hommia.
- chevy
Tarjoilijan TES tänä päivänä:10,50/h,mutta kaikki paikat eivät tätä noudata!Olen tainnut joutua rikoksen uhriksi,saan palkkaa:8,15/h extra tarjoilijana,koulutukset olen käynyt!Teenkö tästä rikosilmoituksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734