Heippa kaikille!
Toinen välivuosi tulossa ja kovasti pohdin opistoon menoa. Kaikki, jotka olette olleet Järvenpään Seurakuntaopistossa draama -ja teatterityönlinjalla tai muuten opiskelleet Seurakuntaopistossa jollain muulla linjalla, niin olisin erittäin kiitollinen kokemuksistanne:)Millainen paikka opiskella?Miten viihdyitte? Onko kovin "uskonnollispainotteinen"?Samoin kaikki Alkio-opistolla olleet, kertokaa ihmeessä:)
Kansanopistot:Seurakuntaopisto
2
653
Vastaukset
- ......
Moi! Kävin yksivuotisen kuvallisen viestinnän linjan Seurakuntaopistolla. Tosi hyvä mieli jäi,
hyviä tyyppejä paljon. Ei se uskonto liity siihen mitenkään, kirkko on vaan sponsorina. Tosi rento
ja ehkä hieman boheemi meininki, toisaalta hauskaa mut välillä oisin toivonut vähän vaativampaa koulutusta. ;) Itselle oli tosi hyvä vaihtoehto välivuodelle, ammattitaito kehittyi ja jatkoin ammattikorkeaan sen jälkeen. Oli kyllä yksi hauskoimmista kokemuksista. - Alkio1
Mä vietin Alkio-opistolla yhden lukuvuoden opiskellen kasvatustiedettä, erityispedagogiikkaa ja draamakasvatusta. Lisäksi suoritin yliopiston yleisopintoja. Paikka oli aivan huippu, ei tietoakaan mistään suuntauksista. (ainakaan mä en huomioinu mitään puoluejuttuja tms.) Opiskelu oli aika intensiivistä, koska asuin opistolla täysihoidossa, eikä siellä ollu kovin paljoa muuta aktiviteettia. Opintopisteitä kertyi todella paljon ja ihania ystäviä sitäkin enemmän. Suosittelen ehdottomasti muuttamaan Korpilahdelle! Täällä keskusteluissa on aika paljon muidenkin kertomuksia Alkiolta, kannattaa lukaista läpi. Ainakin mä olin tosi tyytyväinen koko vuoteen Alkio-opistolla. Viihdyin siellä erinomaisesti =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978