Heippa kaikille!
Toinen välivuosi tulossa ja kovasti pohdin opistoon menoa. Kaikki, jotka olette olleet Järvenpään Seurakuntaopistossa draama -ja teatterityönlinjalla tai muuten opiskelleet Seurakuntaopistossa jollain muulla linjalla, niin olisin erittäin kiitollinen kokemuksistanne:)Millainen paikka opiskella?Miten viihdyitte? Onko kovin "uskonnollispainotteinen"?Samoin kaikki Alkio-opistolla olleet, kertokaa ihmeessä:)
Kansanopistot:Seurakuntaopisto
2
663
Vastaukset
- ......
Moi! Kävin yksivuotisen kuvallisen viestinnän linjan Seurakuntaopistolla. Tosi hyvä mieli jäi,
hyviä tyyppejä paljon. Ei se uskonto liity siihen mitenkään, kirkko on vaan sponsorina. Tosi rento
ja ehkä hieman boheemi meininki, toisaalta hauskaa mut välillä oisin toivonut vähän vaativampaa koulutusta. ;) Itselle oli tosi hyvä vaihtoehto välivuodelle, ammattitaito kehittyi ja jatkoin ammattikorkeaan sen jälkeen. Oli kyllä yksi hauskoimmista kokemuksista. - Alkio1
Mä vietin Alkio-opistolla yhden lukuvuoden opiskellen kasvatustiedettä, erityispedagogiikkaa ja draamakasvatusta. Lisäksi suoritin yliopiston yleisopintoja. Paikka oli aivan huippu, ei tietoakaan mistään suuntauksista. (ainakaan mä en huomioinu mitään puoluejuttuja tms.) Opiskelu oli aika intensiivistä, koska asuin opistolla täysihoidossa, eikä siellä ollu kovin paljoa muuta aktiviteettia. Opintopisteitä kertyi todella paljon ja ihania ystäviä sitäkin enemmän. Suosittelen ehdottomasti muuttamaan Korpilahdelle! Täällä keskusteluissa on aika paljon muidenkin kertomuksia Alkiolta, kannattaa lukaista läpi. Ainakin mä olin tosi tyytyväinen koko vuoteen Alkio-opistolla. Viihdyin siellä erinomaisesti =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416