Heippa kaikille!
Toinen välivuosi tulossa ja kovasti pohdin opistoon menoa. Kaikki, jotka olette olleet Järvenpään Seurakuntaopistossa draama -ja teatterityönlinjalla tai muuten opiskelleet Seurakuntaopistossa jollain muulla linjalla, niin olisin erittäin kiitollinen kokemuksistanne:)Millainen paikka opiskella?Miten viihdyitte? Onko kovin "uskonnollispainotteinen"?Samoin kaikki Alkio-opistolla olleet, kertokaa ihmeessä:)
Kansanopistot:Seurakuntaopisto
2
657
Vastaukset
- ......
Moi! Kävin yksivuotisen kuvallisen viestinnän linjan Seurakuntaopistolla. Tosi hyvä mieli jäi,
hyviä tyyppejä paljon. Ei se uskonto liity siihen mitenkään, kirkko on vaan sponsorina. Tosi rento
ja ehkä hieman boheemi meininki, toisaalta hauskaa mut välillä oisin toivonut vähän vaativampaa koulutusta. ;) Itselle oli tosi hyvä vaihtoehto välivuodelle, ammattitaito kehittyi ja jatkoin ammattikorkeaan sen jälkeen. Oli kyllä yksi hauskoimmista kokemuksista. - Alkio1
Mä vietin Alkio-opistolla yhden lukuvuoden opiskellen kasvatustiedettä, erityispedagogiikkaa ja draamakasvatusta. Lisäksi suoritin yliopiston yleisopintoja. Paikka oli aivan huippu, ei tietoakaan mistään suuntauksista. (ainakaan mä en huomioinu mitään puoluejuttuja tms.) Opiskelu oli aika intensiivistä, koska asuin opistolla täysihoidossa, eikä siellä ollu kovin paljoa muuta aktiviteettia. Opintopisteitä kertyi todella paljon ja ihania ystäviä sitäkin enemmän. Suosittelen ehdottomasti muuttamaan Korpilahdelle! Täällä keskusteluissa on aika paljon muidenkin kertomuksia Alkiolta, kannattaa lukaista läpi. Ainakin mä olin tosi tyytyväinen koko vuoteen Alkio-opistolla. Viihdyin siellä erinomaisesti =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838