Stripparien palvelut/hinnat

Bestmanni

Minkälaisissa hinnoissa stripparin palvelut noin suunnilleen ovat tänä päivänä? Pitäisi tulevalle sulholle saada jotain mieleenpainuvaa aikaan. Paljonkohan extraa maksaisi jos strippari menisi sulhasen kanssa vieläkin pidemmälle?

19

21237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RnBchick

Riippuu ihan millaisen esiintyjän ja shown haluat, sekä otatko ohjelmatoimiston kautta vai maksat suoraan tytölle. Sanoisin, että 120-300 e välillä liikutaan.

• Järki käteen...

Jos haluat jonkun menevän sulhasen kanssa "pidemmälle", niin nimike "strippari" ei ole tarvitsemasi henkilö. Hänen ammattinsa on pelkästään riisuminen, turha kuvitella ammatista mitään muuta, tai että kyseiset naiset olisivat "kevytkenkäisiä"!

Nih.

• Ironhill

Mistä te iljettävät ihmiset olette saaneet sellaisen käsityksen, että polttarit ovat viimeinen sallittu tilaisuus pettämiseen? Anna sulhasen etsiä itse huoransa omin neuvoin. Jos hän on noin kovin halukas pettämiseen jo ennen häitä ja kokee avioliiton kuin vankeusrangaistuksena, hän ei ole ansainnut vaimoa! Jos avioliiton arvopohja on noin hatara, häät pitää ehdottomasti perua, että morsian saisi tilaisuuden löytää oikean miehen. Sulhaskaverillasi on vapaus viettää vaikka koko loppuelämänsä hakemalla baareista ilmaista jakorasiapillua. Sellaisen löytäminen ei ole nykyään edes kovin vaikeaa.

• RnBchick

Aivan!! Itse stripparinkin hommia tehneenä on tullut osallistuttua useisiin polttareihin ja lähes aina on käynyt sääliksi joko sulhasta tai tulevaa vaimoa.

Alkaa olla todella kulunut ja mielikuvitukseton idea tilata strippari tai viedä juhlakalu erotiikkabaariin "liukuhihnaprivaattiin". Kyllähän sinne pääsee halutessaan itsekin ja vielä kohtuu halvalla. Kyllä ne elämää suuremmat elämykset löytyvät ihan muualta. Käyttäkää ihmiset OIKEASTI sitä mielikuvitusta ja huumoria, miettikää miten päivänsankari itse haluaisi illan viettää!

Toinen ääripää ovat porsaat, jotka sikailevat minkä sielu sietää. Eivät todellakaan ansaitse vaimoa ja toivottavasti ainakin saavat heidän tulevat vaimonsa omissa polttareissaan oikeaa Miestä ennen kahliutumista kyseiseen limanuljaskaan :D Näitä, arvon naiset, on kuitenkin onneksi vähemmistö polttarisankareista nykyään.

• Anonyymi

Mielensä. Pahoittajia on nykyään paljon. Tiukassa on.

• sulhanen myös

en kyllä bestmannikseni valitsisi kaveria joka haluaa riidan aikaseksi hääparille ennen häitä. En kyllä itsekään pitäisi jos morsiamelleni järjestettäisiin polttarit jossa miesstrippari käpälöisi (tai morsiameni saisi käpälöidä stripparia).
      Siis joku järki käteen!!
      Joku tossa kirjottikin, että jos stripparia/huoraa tekee mieli, sen voi myöhemmin itekkin ostaa.
      Polttareihin mukavaa yhdessäoloa kavereiden kanssa, eikä edes mitää älytöntä ryyppäämistä. Pitäähän ne polttarit muistaakin myöhemmin, muustakin kuin valokuvien perusteella.

• Lynylye

Hieno ja järkevä mies olet! Yllätyn joka kerta iloisesti kun kuulen kaltaisesi miehen olemassaolosta. Ihmisten seksuaalimoraali on rapistumassa hurjaa vauhtia. Joillekin se pettäminen tuntuu olevan kuin jokapäiväinen leipä jota ilman ei voi elää. Vaan miksi on semmoisen asenteen kanssa pakko mennä vielä naimisiinkin, sitä en ymmärrä. Avioliitto kun on nykyään tietääkseni vapaaehtoinen.

• erotiikkaliikeistä

erotiikka liikkeet välittävät (eivät kai kuitenkaan kaikki) strippareita. Mutta ko. stripparin kanssa sitten voitte sopia muusta, se Ei kuulu välittäjälle! Mies-stripparin sai jokuaika sitten tyttöjen juhliin 200 €;llä, kai ne tytöt tulee samalla rahalla...?

• pimp1

HEi ihmiset jos kiinnostaa strippari/huorat nii ilmoittakaa minulle terv. Trihh Dihn Facebookista!!

• Anonyymi

Itse teen keikkoja satunnaisesti, ei ole ilmoituksia missään sosiaalisenmedian kanavissa tai muualla. Olen huomannut että porukka yllättyy, koska voin olla vain tuo "pitkäletti" muun jengin joukossa, tai ulkoa tullen "vahingossa" naisten juhliin... Minua ei vaan osteta, vaan olen tahtoessa koko illan paikalla ja jutustelen ja jopa jeesaan pyks.sos asioissa jos tarve ( ammatti siellä) ja jos ei tarvetta niin mieluusti ainakin kahveet juon juhlajengin kanssa :) Koko ilta jos 10-20 hlö 700€ (4h, lisätunnit 80€)johon kuuluu 1-2 esitystä, riippuen mihin asti mennään ja kuinka muutenkin...
      Vastaappa jos tarve, niin kerron yhteystiedot jotenkin ( täällä kun ei saa mainostaa )

• Anonyymi

Etsitään miesstripparia Helsinkiin naisten polttareihin. Vieläkö keikkaa teet Anonyymi?

-E

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsitään miesstripparia Helsinkiin naisten polttareihin. Vieläkö keikkaa teet Anonyymi?

-E

hei miesstrippari naisten illat [email protected]

• Anonyymi

• Anonyymi

Joo en myöskään ymmärrä, miksi ihmeessä pitäisi mennä pidemmälle. Pettämistähän se on parisuhteessakin, ennen avioliittoa. Ja aivan älytöntä, että vielä kaveri yllyttäisi pettämään. Ei tuollainen olisi edes hauskaa. Toivottavasti sulhanen oli niin fiksu, että kieltäytyi moisesta, jos tuollaiseen ratkaisuun päädyttiin. Melkoinen uskollisuustestihän tuommoinen kyllä olisi, mutta vähän turhan myöhään.

• Anonyymi

Mitähän mahdat tarkoittaa tällä pidemmällä menemisellä? Olet varmaankin niitä, jotka ammentaa näkemyksensä hollywoodtuotannosta. Ei kun niin, niiden näkemysten mukaan pitikin omistaa itse joku strippiluola. Varsinkaan rahanpesua harrastavat paikat ei halua paritusepäilyjä, eikä kyllä oikein muutkaan

• Anonyymi

Että lässähti nyt tämäkin kainalopieru.

• Anonyymi

Minusta on ihanaa stripata yleisölle alastomuus on normaalia ja kaunista

• Anonyymi

Se on kallista.
      Meillä on näitä seksuaaliterapeutteja yleensä naisia joilla kuvitellaan olevan asian tuntemusta.
      Mutta toisin on, seksi tärkein tehtävä on ajaa miespuolinen väestö äärimmäiseen seksuaaliseen ahdinkoon jonka jälkeen joku nainen voi ottaa hänet täydelliseen hallintaansa.
      Nuoret miehet kun kampailette seksinpuutteensa ja ahdingossa tämän totuuden tietäminen voi helpottaa paljon elämäänne.Pankaa juttu kaverillenne kiertämään

• Anonyymi

Hei olen 35 vuotias mies minulle alastomuus on luonnollista ja elämän tapa alastomuus rentouttaa minua

Strippaan mielelläni

Hinnasto

15.min 30 e
      30.min 50 e
      45 min 80 e
      50 min 85 e
      55 min 90 e
      1 h min 100 e

Koko päivä Alasti 150 e
      Koko ilta Alasti 200 e
      Koko yö Alasti 300e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe