mobile9 laiton?

sdddd

onko näin että mobile9 olisi laiton??
Voiko jäädä kiinni jos lataa USB:N kautta esim. Sims2 pelin ilmaiseksi?? tai jonku muun.. jutun

82

17703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • z.i.p.p.o

      rly rly rly loud and hard..

      • lol heh

        lataus täälä mobile 9 päällä sit huomasin tän tääl ni lueskelen aika huvittava...


    • poliisi mitä sä teet!!!

      Kyllä poliisit tulee pidättämään jos lataat yhenki kännykkä pelin ja saat 100 euroja sakkoja päälle!!!!

      • ghffj

        mobile9 on jotai 12 miljoonaa lataus mahdollisuutta mutta vaan miljoona maksutotnta


    • wdefereg

      Kyllähän sielä niin paljon maksullisia, uusiakin ohjelmia täysin ilmaiseksi löytyy, että laitonhan tuo taitaa olla. Kiinni jäämistä on turha pelätä...

      • asdfsf

        Eihän teemojen lataaminen oo laitonta nehä tekee ne ite ja pistää jakeluu? Ainakaa en oo koskaa törmänny
        siellä koskaan teemoihin jotka olisin nähny muuaallakin


      • jere1120
        asdfsf kirjoitti:

        Eihän teemojen lataaminen oo laitonta nehä tekee ne ite ja pistää jakeluu? Ainakaa en oo koskaa törmänny
        siellä koskaan teemoihin jotka olisin nähny muuaallakin

        kaikki teemat on muualta mitä on mobile9 ladattu


      • TR
        jere1120 kirjoitti:

        kaikki teemat on muualta mitä on mobile9 ladattu

        siellä ei oo ladattuja pelejä vaan ite tekemii mutta kun katoin sinne se oli hyvä paikka mutta en ladannut pelejä onkohan muissa kännykkä pelin lataus paikoissa laitonta ladata pelejä


    • corobar

      Miten ihmisten itse tekemät sovellukset, teemat ja muut herkut sivulla mobile9 olisivat laittomia?
      Kaikki ovat ilmaisia niin kyllä ne ihan laillisia on.

      • ???

        kröhöm... ihmiset haluu et ladataan kaikkee ilmaseks että vois jakaa kavereille/ulkopuolisille mut se on laitonta


    • >QEAdgsb

      oletko vähän urpo luletko että poliisi saisi mitenkään tietää jos lataat jostain jotai pelejä ilmaiseksi

      • urpo??

        kuule käyppä osoitteessa www.tell-my-ip.com ja kato miten tarkat jäljet jokaisesta vierailusta jää..


      • öhö
        urpo?? kirjoitti:

        kuule käyppä osoitteessa www.tell-my-ip.com ja kato miten tarkat jäljet jokaisesta vierailusta jää..

        vau
        en ois uskonu tota


      • urpo?? On turbo
        urpo?? kirjoitti:

        kuule käyppä osoitteessa www.tell-my-ip.com ja kato miten tarkat jäljet jokaisesta vierailusta jää..

        urpo??:toi sun lähettämä sivu on ihan pöljä.


      • hsztgfgshg
        urpo?? kirjoitti:

        kuule käyppä osoitteessa www.tell-my-ip.com ja kato miten tarkat jäljet jokaisesta vierailusta jää..

        jaajaa, minähän asun keskisuomessa ja tuo sanoo että espoo, tarkat on


      • jaa
        urpo?? kirjoitti:

        kuule käyppä osoitteessa www.tell-my-ip.com ja kato miten tarkat jäljet jokaisesta vierailusta jää..

        Juu kyl se muuteon aika tarkka mutta kaupunki heittää aina. Luulempa etten oo Vantaalla...


      • LaplandRocks
        urpo?? kirjoitti:

        kuule käyppä osoitteessa www.tell-my-ip.com ja kato miten tarkat jäljet jokaisesta vierailusta jää..

        Wau! Toi sun linkki väittää että asun hesassa vaikka asun lapissa.


    • skepa89

      Mistä tietää?

    • jokunenjokunen

      Ne kaikki Javapelit on laittomia ja jotkut flash pelit, mutta siellähän on sellanen ominaisuus, että voi ladata sinne omia teemojaan. Teemojen tekeminen ei ole laitonta.

      Kiinni jäämisen mahdollisuus on pieni. Poliisilla ei ole hirveästi aikaa tälläisen toiminnan estämiseen/tutkimiseen. So don't worry. ;]

      • Elppis

        Miten mobile9 pystyy lataa Nokian music guess pelin kännykkään. Kun oon yrittäny ettii ei vaan löydä.


      • jere1120

        aivan kaikki pelit on jonkun muun pistämi


    • lolzomgrofl

      Get

      A

      Life

    • Copy my rights!

      Kiinnijäämisen riski on sama kuin että ihmiset oppivat vielä tämän vuoden aikana hyppimään neulansilmästä ja samaa aikaa kantaa paloautoa. Elikkä kukaan tuskin koskaan on jääny tosta kiinni, jos siitä edes rangaistaankaan. Ei oo varma onkos ees laitonta, ku joillakin ohjelmilla, kun tarkasti katsoo, ei ole tekijän oikeus suojaa (Copyright)!

    • Juoksee jo karkuun

      Jos yhen pelin lataat niin 3 min sisällä viisi poliisiautoa on jo pihas. Xd.

      • lol?

        mulla meni 5 min XD


      • 1234567890+

        oon ladannu arviolta 50 teemaa ja 30 videoo eikä yhtää poliisii oo tullu!


      • f4

        olen ladannut vaikka kuinka monta peliä kännykkääni ja vielä rekistöröitynyt siihen. Mobile9 sallittu!


    • zeimlii

      mobile9 ei ole laito ja ei voi jäädä kiini jos lataa USB:N kautta.

    • Ofcorse

      tottakai voi mikään ei ole ilmaista mutta todella moni käyttää mobile9 joten kiinni jämis prosentti on niin pieni että on kyllä huono tuuri jos jää kiinni itse en mobile9 käytä mutta olen kuullut siitä

      • PinkPikachu

        Teemat eivät ole laittomia mutta jotkut ohjelmat voivat olla, ei mitenkään voi jäädä kiinni.
        (itsekkin teemoja olen sieltä lataillut)


      • latailija
        PinkPikachu kirjoitti:

        Teemat eivät ole laittomia mutta jotkut ohjelmat voivat olla, ei mitenkään voi jäädä kiinni.
        (itsekkin teemoja olen sieltä lataillut)

        Teemat eivät ole mielestäni laittomia koska käyttäjät ovat itse tehneet ja laittaneet ne sivuille mutta jotkut peli voivat hyvin olla laittomia koska olen nähnyt samoja pelejä maksullisinakin.


      • emt..
        latailija kirjoitti:

        Teemat eivät ole mielestäni laittomia koska käyttäjät ovat itse tehneet ja laittaneet ne sivuille mutta jotkut peli voivat hyvin olla laittomia koska olen nähnyt samoja pelejä maksullisinakin.

        pitääkö sinne olla käyttäjä jos haluu ladata sitltä jtn... ?


      • lolllllllllllllll
        emt.. kirjoitti:

        pitääkö sinne olla käyttäjä jos haluu ladata sitltä jtn... ?

        EI.


    • Tiedoksi niille...

      Tämä on niille, jotka eivät vaivaudu maksamaan materiastaan.
      Eli ensinnäkin meillä poliisissa on tiukka valvonta juuri tällaisia sivuja kohtaan.
      Koneesi IP-osoite näkyy meille, ja löydämme SINUT.
      Vuonna 2008 suomessa perimme yli 70000e sakkoa.
      Näiltä kyseisiltä sivuilta lataaminen on Rikos, ja siitä rangaistaan.Äiti ja isä eivät ole sinua enää pelastamassa kun Poliisi kolkuttaa oveen. Karkuun saa aina juosta, mutta teoilla on seuraamukset.Miettikää sitä...
      Jo muutaman tavun tiedosto/peli voi tulla maksamaan useita satoja euroja.


      Ystävällisin terveisin:Poliisin toimihenkilö

      • okei..

        kiitos tiedosta :D


      • Tietokoneasentaja

        Sinä et ole poliisia nähnytkään... Toiseksi nuo teemat ym. jotka ovat itse käyttäjien tekemiä eivät ole laittomia vaan ne ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan ILMAISIA. Ja olen myös käsittänyt että samoin nuo sovellukset kuten esim. pelit ovat myös käyttäjien itse tekemiä tuolla sivustolla. Onkin sitten asia erikseen onko laillista tehdä esim. tekkenistä kökkö flash versio ja antaa sille nimeksi tekken.


      • ???

        jäisköhän siitä kiinni ja maksamaan sakkoja jos vain lataisi sen ja poistaisi?


      • ???
        Tietokoneasentaja kirjoitti:

        Sinä et ole poliisia nähnytkään... Toiseksi nuo teemat ym. jotka ovat itse käyttäjien tekemiä eivät ole laittomia vaan ne ovat kaikessa yksinkertaisuudessaan ILMAISIA. Ja olen myös käsittänyt että samoin nuo sovellukset kuten esim. pelit ovat myös käyttäjien itse tekemiä tuolla sivustolla. Onkin sitten asia erikseen onko laillista tehdä esim. tekkenistä kökkö flash versio ja antaa sille nimeksi tekken.

        YEP


      • lilkamel

        lupaan etten enää ikinä lataa pelejä


      • IM
        lilkamel kirjoitti:

        lupaan etten enää ikinä lataa pelejä

        mitenköhän ne saa sellville missä on pelejen lataaja


      • Herrliberg

        Hahhha mä lataanki ne anroidilla (älypuhelin)jos joku ei tiedä ja mun cityä ei mäkyny siel ihmesivul...


      • f4

        oletko oikea poliisi?


      • JASKAPASKA

        1 kysymys? Tai oikeastaan käsky, vahtikaa mielummin sitä VITUN PIRAATTILAHTI.ORG


    • nasu 11

      sitä mäkin oon miettiny t: Jasse

    • Saatananana

      Voi saatana teitä jonneja. Miksi ette voi ymmärtää että tuo koko paikka on ulkomaalainen ja sellaisessa omistuksessa. Sieltä voitte ladata vähän mitä vaan mutta ne pelit ja ohjelmat ovat paskalaatua.

      Kiinni ette tule koskaan jäämään ja ne teematkin voivat siellä olla ilman tekijän lupaa.

      • elikkä:D

        no joo ei tossa mitään mutta ku oon tossa vähä katellu niin täälä meillä päin ei ensinnäki oo virallista poliisi asemaa toiseks toi on ulkomaalanen (mobile9) kolmanneks siel on 5miljoonaa käyttäjää ja ladattuja tiedostojo 9miljoonaa :D


      • LOL-LOL-LOL

        Mobile9 pelit on paskalaatua. Olen itsekin ladannut niitä, ja ovat huonoja. Ekä niistä ole mitään hyötyä, vevät vain tilaa kännykässsä. Zedge.com on paremp paikka. Suosittelen menemään sinne.

        Jos sivu ois laiton, se ois suljettu koko paikka, mutta ei siltä vaikuta.








































        Hankkikaa elämä


      • f4
        LOL-LOL-LOL kirjoitti:

        Mobile9 pelit on paskalaatua. Olen itsekin ladannut niitä, ja ovat huonoja. Ekä niistä ole mitään hyötyä, vevät vain tilaa kännykässsä. Zedge.com on paremp paikka. Suosittelen menemään sinne.

        Jos sivu ois laiton, se ois suljettu koko paikka, mutta ei siltä vaikuta.








































        Hankkikaa elämä

        totta tämä,minä kylläuskon että poliisi olisi sulkenut koko paikan


      • 74y6ew765745
        LOL-LOL-LOL kirjoitti:

        Mobile9 pelit on paskalaatua. Olen itsekin ladannut niitä, ja ovat huonoja. Ekä niistä ole mitään hyötyä, vevät vain tilaa kännykässsä. Zedge.com on paremp paikka. Suosittelen menemään sinne.

        Jos sivu ois laiton, se ois suljettu koko paikka, mutta ei siltä vaikuta.








































        Hankkikaa elämä

        Vitut ois mitää suljettu!! saatana PirateBay on pikkasen laiton ja iha mukavasti pystyssä sivusto, on ja pysyy! että te pennut jotka tuutte tänne polliisia leikkimään nii painukaa vittuu :D


    • äh

      ei mun mielestä

    • osteri-ossi

      ei suinkaan voi!!!täysin järjetön ajatus.Mobile on laillinen minun tietääkseni.

    • ???

      EHDOTTOMASTI mut kun ne tsekkaa kato sun konettas 24/7 niin ne lähettää konen ideelle laskun 2X mitä oot koskaan ladannu vain tommoset sovellukset

    • niil

      en mä tiiä??

    • WTF!?

      mun mielest kiinni jääminen on mahdotonta miten kytät saisi päähän että just tän nimisest paikast sais ladattuu ilmaseks ku ne ei ees tiä et tän nimine paikka o!

    • lolololololololololo

      militiaa tuskin kiinnostaa paskan vertaa jos joku lataa crackatun mobiilisoftan. Ajattele aivoillas

      • dickchracing

        Huhhuijjaa vitun helarit ,, ai että jäätte kiinni kun lataatte Mobile9:stä teemoja kännykkään :D hahah :D Pahempaa paskaa kuullutkaan.. Ja sivun tuotannosta 50% on ehkä 'laitonta'. Osa kuvista on 'itse tehtyjä', sekä teemoista että peleistäkin. Ei ole mitään väliä onko tuo sivu laiton kun siitä ette vastaa te vaan sivun ylläpitäjä, ladatkaa niin kauan kun sivusto on vielä voimassa.


    • .

      mobile9 is an online destination to share and download FREE content for your mobile phone. Download free ringtones, free mobile games, free themes for your mobile phone. Or make your own ringtones and share your ringtones. All mobile download materials copyrighted per their respective copyright holders.

      Noin lukee mobile 9 sivustossa. en minä usko että se on laiton. Ja jos on niin miksi sinne tulee mainoksia joita on muillakin sivuilla?

      • Wf

        nyt kenen luokse on tullu polla kertoo oikeesti


      • Mmm..
        Wf kirjoitti:

        nyt kenen luokse on tullu polla kertoo oikeesti

        Osa peleistä, kuvista, ym. muusta materiaalista ovat maksullisia, ja on laitonta ladata niitä. Jotkut tekevät esim. omia teemoja ja jakavat niitä netissä, näiden lataaminen ei pitäisi olla laitonta. JONNEILLE TIEDOKSI: Elekää itkekö ette te jää kiinni ;)...


    • mämämämä

      Miksi lataaja saisi syytteen/sakkoja koska he eivät omista sivustoa?

    • ismotti

      latasin pelejä netistä jään kiinni! ei vittu ootte huvittavia! :,D

    • ZTE Blade

      Vittu mobile9 kusee ! käyttäkää torrent.

    • jotai ihmeellistä

      LOLOLOLSOkasdjgtsaerkyghdouhädygjfg

    • järkeväasd

      Mä soitan poliisille ja sitte te jäätte kiinni!!

    • Maaorja

      Latasin netistä puumies-pelin. Minuutin jälkeen siitä, kun painoin Download-nappia tuli poliisi kolkuttelemaan ovea ja antoi minulle 200 euron laskut. Nyt maksan niitä maaorjana poliisiaseman takapihalla. Tämä oli varoitus niille ketkä näitä pelejä uskaltavat ladata.

    • Poliisiauto

      Mobile9 = Paskat pelit

    • voi lol

      onhan se mobile 9 laiton mutta ei siitä kovin helposti kiinni jää ku pelitki on niin surkeita kopioita! käyttäkää torrent tai zedge!!!

    • ....

      ei se ooo laitan mun tietojen mukaan oon ladannu sieltä kaikeeen laasta

    • trololl

      NAUROIN! kuinka tyhmä sä oot? :D luuleksä oikiasti et poliisit tulee ovelle kolkutteleen että tuuppas mukaan vankilan´han, latasit netistä pelin. ei rutto mikä jätkä... huhhuh

    • Moijeejee

      JOO POLIISIT TULEE JA PIDÄTTÄÄ PAHAN MIEHEN JOKA LATAILLUT USBIN KAUTTA SIMS 2 JA MUITA JUTTUJA

    • ********************

      No voi hohhoijaa...

    • avasst

      ei

    • Älä pelkää

      Sanon pari juttua. Eli siis: Suuri osa peleistä on itsetehtyjä. Kuitenkin jotkut pelit siellä ovat laittomia (Esim. Sieltä voi ladata Worms 2011 laittomasti, se on EA:n tekemä, ja siitä pitäisi maksaa joten se on laiton). Sillä ei kuitenkaan ole väliä onko laitonta vai ei, koska kiinnijääminen on yksinkertaisesti mahdotonta. Jos et jaksa maksaa kännykkäpeleistä, jatka lataamista :)

      ET JÄÄ KIINNI

    • LATAA COUNTER STRIKE

      Noh, se on laitonta, mutta et voi jäädä kiinni.


      Muuten, sieltä voi ladata puhelimeen counter striken. Sitä voi pelata kavereiden kanssa bluetoothilla tai pelata botteja vastaan. Se toimii ihan normi Nokian kännyllä jossa on bluetooth eikä ole mikään vanha romu. Et siis tarvitse mitään kosketusnäyttöä tai jotain muuta paskaa. MAAILMAN PARAS KÄNNYKKÄPELI! Lataa se tästä:

      http://gallery.mobile9.com/f/882806/?op=dpc&ref=1857



      LATAA COUNTER STRIKE NORMAALIIN PUHELIMEESI TÄÄLTÄ! TOIMII BLUETOOTHILLA, VOIT PELATA MYÖS BOTTEJA VASTAAN:

      http://gallery.mobile9.com/f/882806/?op=dpc&ref=1857

    • lataa CS
    • gh3

      Joo laiton tosiaa ***** onki joo :D

    • FIKSUUUUUUU!

      Ei ole laiton!!!

      • troloool hauska jätkä se joka pelkää kiinnijäämistä

        latasin cs ja meni 5 päivää latauksesta niin tuli valtiolta lasku. :Ddddddd


    • dgk

      Hmm... Ovatko kaikki teemat ilmaisia????

    • tuleva lataaja

      Onko tämä kyseinen sivusto täysin ilmainen?

    • l96ajesse

      Miksi mobile9 ei lataa pelejä itselläni on samsung galaxy s plus, , siinä lukee lataus epäonnistui olisiko jollain vinkkejä

      • jaskapaska

        Kato asetuksista evästeet.
        Toimii hyvin galaxyn xcoverilla. ( älä vaa osta tälläistä lagipaskaa)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe