zetor

zetorrr

kokemukisii mahdollisimman laajasti monelta spänk me

6

5532

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opopop

      Mulle ei zetor oikeen kolahtanut bilepaikkana. Ihmeellistä sakkia ja istumapaikat ovat todella epämukavia. Liikaa jengiä ja pienet baaritiskit. Joutu jonottaa tosi kauan juomia. Musiikkikin oli jotain suomi-iskelmää. Ei putoo.

      Syömässä olen käynyt alkuillasta ja edelleen on epämiellyttävät paikat istua, mutta ruoka oli sen verran hyvää että ne istumapaikat unohtui ja ihan positiivinen kokemus oli :)

    • Hki73

      Ikäraja 22 vuotta ja se näkyy kyllä asiakkaissa eli ei todellakaan mikään nuorisopaikka vaan ikähaitari laidasta laitaan ja asiakaskunta yllättävänkin kansainvälistä. Zetor on auki -04, siellä soi ainoastaan kotimainen pop/rock, meno välillä aika hurjaa mutta ketäs se haittaa?!? Sisustukseltaan maalaishenkinen, ruoka loistavaa ja ihmiset bailaamassa (kesäisin alkaa täyttyä tosin vasta klo 23 - 00, jonka jälk. usein jonoa). Ei mikään tissuttelu- ja/tai keskustelupaikka (alkuiltaa lukuunottamatta) vaan ihan rehellinen ja perinteinen "junttimenomesta", jossa puvut ja skrakat voi/kannattaa jättää kotiin. Hintataso ei tosin edullisimmasta päästä, se miinuksena mainittakoon. Takit ja isommat kassit/kantamukset jätettävä narikkaan, ei muuta sisäänpääsymaksua. Hlökunta ystävällistä ja hyvällä huumorilla varustettua, kunhan itsekin muistaa pysytellä samoilla linjoilla. Suosittelen alkuillan ruokailuun ja/tai myöhäisempään bailaamiseen, jos ei etsi mitään "wanna be 7 päivää pintaliitäjien" pukukemuja teknon pauhatessa ja valojen välkkyessä!

      • BiiSt

        Juntti meininki mut kuka tykkää mistäki :) Ei mikää ykkös mesta todellakaan.. taso tommost 7


      • pitkätukkk
        BiiSt kirjoitti:

        Juntti meininki mut kuka tykkää mistäki :) Ei mikää ykkös mesta todellakaan.. taso tommost 7

        Näillä on se yks sekopäinen poke, itellä meni paikka ainaki boikottiin ennenku se lähtee. Hänen poliittinen näkemyksensä on selkeästi että pitkätukat, homot ja ulkomaalaiset pysyköön ulkona. Ja tulee muuten aggressiivisesti tuo näkemys


    • Anonyymi

      Liikaa mamuja ja niitä metsästäviä akkoja nykyään.

      • Anonyymi

        Vai on Zetor vielä toiminnassa ekös sake järvenpää ollut siinä osakkaana josus 90 - luvn loppupuolella tuli siel käytyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe