Moi, kaikki ketkä tätä vaivaudutte lukemaan!
Mulla olis semmonen propleema että en tiiä miten viettäisin ns. "laatu aikaa " itini kanssa.. että olisko ideoita mitä mä voissn äitin kanssa tehdä ýhdessä? :)
mitä keksisin?!
meri(KÖ)
2
787
Vastaukset
- Hattaraliia
Ruoan tekeminen saattaa olla kivaa, jos siihen osallistuu enemmän kuin yksi henkilö. Tehkää ruokaa yhdessä. Siinä voi samalla keskustella jotakin. Sitten voi esim. pelata korttia.
- kans
viettää ihan yksinkertaisten asioiden kanssa. esim. kaikkien postimyyntiluetteloiden selaaminen yhdessä ja vaikka aukeama kerrallaan, minkä ottasit jne.
Tai siivota joku vuosia aukasematta ollut pahvilaatikko ja tutkia mitä sieltä löytyy.
Tai täyttää ristikko yhdessä.
Tai lähtee shoppailemaan. Tai vaan keittää kahvit ja mennä pihalle juomaan ne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764