http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707096332931_uu.shtml
Rahat poliisille ja varkaillle...
Mikä on käytäntö naapurimaissa?
Poliisit veivät 1000 €, varkaat 200 €
7
1545
Vastaukset
- Nimetön5
Kohdemaahan lähdettäessä kannattaa tutustua esim. matkaoppaiden välityksellä paikallisiin yleisiin säädöksiin / ohjeisiin turisteille. Ja kuka matkailija vielä nykypäivänä ostaa katukauppiaalta piraattitavaroita luullen niitä aidoiksi??? Täytyy olla tyhmä, jos luulee saavansa aitoa kirppishintaan.
- Ei piraatteja!
Tyhmyydestä pitääkin sakottaa!
- ollut tiedossa
jo muutaman vuoden, joten ei mitkään uusi uutinen. Italia ei ole ainoa pirattituotteiden
paratiisi, joten ken niitä haluaa, niin matkustakoon muualle. - nimimerkkisi
tarkoittaa ÄLKÄÄ MENKÖ! Itse en ainakaan matkusta Italiaan pirattituotteiden takia, mutta
motiivit ne on kullakin! Teille feikeille suosittelen Bulgariaa tai Turkkia. - Hoh hoh
"Lähtiessä poliisit kirjoittivat nuorukaiselle tuhannen euron sakot."
Ja suomalaiset ovat ainoita ihmisiä koko maailmassa, jotka edes harkitsevat maksamista... - ihMEttelij*
On se aina niin väärin. Tällä palstalla on jatkuvasti hoettu, kuinka Italiassa huijataan - tai palstan tyyliopin mukaan "luigit kusettaa". Aina muka petetään, ravintolassa, taksissa, missä tahansa. On se kuulemma niin väärin. Sitten kun ostoksesta vaaditaan maan lakien mukaan kuitti, on sekin niin väärin. Kolmekymmentä vuotta olen matkaillut Italiassa, enkä ole mitään huijausta havainnut.
- mistä lienevät ostaneet...
Olin alkukesällä Italiassa ja tokihan "merkki"laukkuja, -aurinkolaseja, -kelloja yms. tavaraa riitti pilvin pimein, mutta kyllähän urpokin tajuaa ettei esim. Pradaa myydä kadulla myyntikojussa.
Ihana maa niin maisemien, nähtävyyksien että ruoankin kannalta, suosittelen todella kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897