rakastan

marmeladi**

**Oli kuuma kesäyö, olin juuri menossa nukkumaan. Toivotin rakkaille lemmikkikaneilleni hyvää yötä ja sammutin valot. Sängyssä kuuntelin ikkunastani kantautuvaa linnun laulua ja kesäyön rauhallista tuulta, silmäni painuivat kiinni. Ajattelin taas häntä. Miestä, joka on saanut minut heräämään henkiin uudelleen. Miestä, jota rakastan palavasti.

Nukahdin.

Yhtäkkiä vavahduin. Tunsin kuinka peittoani vedettiin pois päältäni. Kylmät väreet kulki ihoani pitkin, kun lämpö katosi. Tunsin tutun ja vahvan käden selälläni. Olin niin unessa vielä etten tajunnut mitään. Käsi siveli minua, se tuntui ihanalta. Käsi hieroi selkääni ja siirtyi hitaasti alaspäin. Seuraavaksi se oli pakaroiden kimpussa. Tunsin kuinka hengitykseni alkoi kiihtyä...

Käsi jatkoi minun hyväilemistäni. Se kiusoitteli minua pitkään. Lopulta se kosketti minua alapäästäni. Kuulin tyytyväisen huokauksen, kun olin ihan märkänä. Tunnistaisin sen huokauksen missä vain. Pidin silmäni kiinni ja odotin tulisesti mitä seuraavaksi tapahtuisi. Minut käännettiin ympäri ja silmäni peittiin huivilla. Kädeni sidottiin myös varovasti sängyn päätyyn kiinni. Tunsin kielesi napani ympärillä. Hyväilit rintojani kiihkeästi ja liu'utit kieltäsi alaspäin. Jatkoit kiusaamistani ihanan tuskallisesti. Toivoin koko ajan, että upottaisit sormesi sisääni, että nuolisit klitoristani, mutta et tietenkään tehnyt sitä. Tiesit, että ihoni huusi sinua, mutta päättäiväisesti jatkoit vain oman mielesi mukaan.

Sitten lopetit...
Katselit minua hetken, tunsin ihollani polttavan tunteen. Käänsit minut taas ympäri. Makasin nyt mahallani, litimärkänä sängyssämme ja sidottuna. Rakastan olla sinun armoilla ja sinä tiesit sen. Tulit päälleni ja upotit kyrpäsi minuun. Voihkaisen kovaan ääneen mielihyvästä. Työnsit itseäsi ihan syvälle minuun, olin jo ihan räjästämispisteessä. Huomasit sen, etkä halunnut enää kiusata minua ja jatkoit rakastelua ja annoit minun tulla. Kuuma aalto pyyhkäisi ylitseni, varpaani kipristyivät yhteen ja tuntui kuin että olisin lentänyt taivaalla.

Nousit pois päältäni ja avasit siteeni.
Katselin sinua hetken.
Kerroin, kuinka olin ikävöinyt sinua,
pyysit anteeksi, että sinulla kesti tulla luokseni.

Huomasin, että sinulla oli upea peniksesi vielä täysin kovana. Nousin päällesi ja aloin ratsastamaan. Ensin rauhallisesti, pikku hiljaa vauhtia lisäten.

Rakastelimme pitkään ja laukesimme molemmat yhtäaikaa.

Makasimme koko yön sylikkäin ja juttelimme ja haaveilimme tulevasta. Sanoit, että meillä ei koskaan tule olemaan hätää, me pysymme aina yhdessä.

Ennen kun nukahdimme, kuiskasin korvaasi:

"Rakastan Sinua" ***

4

5658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmeladi**

      Onko niitä?

    • minä vaa

      muute iha ok, mutta jos alotat kirjottaa niinku ketosit muille, et voi vaihtaa kesken tarinan sitä semmosee muotoo että kerrot sinä-muodossa..onko jääny äidinkielen tunnit väliin??? lukija putoo hetkeks kärryiltä siinä vaihto kohdassa..

      • marmeladi**

        Olen ollut sokea tuolle virheelle


      • miimii
        marmeladi** kirjoitti:

        Olen ollut sokea tuolle virheelle

        Itse en huomannut tota ollenkaan :D siis tota virhettä, pysyin kärryillä loppuun asti.
        Vähän pidempi olisi saanut olla ^^
        Muuten hyvä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      554
      6132
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      114
      2210
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2001
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      129
      1899
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1650
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1617
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1385
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1262
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      71
      1098
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1025
    Aihe