rakastan

marmeladi**

**Oli kuuma kesäyö, olin juuri menossa nukkumaan. Toivotin rakkaille lemmikkikaneilleni hyvää yötä ja sammutin valot. Sängyssä kuuntelin ikkunastani kantautuvaa linnun laulua ja kesäyön rauhallista tuulta, silmäni painuivat kiinni. Ajattelin taas häntä. Miestä, joka on saanut minut heräämään henkiin uudelleen. Miestä, jota rakastan palavasti.

Nukahdin.

Yhtäkkiä vavahduin. Tunsin kuinka peittoani vedettiin pois päältäni. Kylmät väreet kulki ihoani pitkin, kun lämpö katosi. Tunsin tutun ja vahvan käden selälläni. Olin niin unessa vielä etten tajunnut mitään. Käsi siveli minua, se tuntui ihanalta. Käsi hieroi selkääni ja siirtyi hitaasti alaspäin. Seuraavaksi se oli pakaroiden kimpussa. Tunsin kuinka hengitykseni alkoi kiihtyä...

Käsi jatkoi minun hyväilemistäni. Se kiusoitteli minua pitkään. Lopulta se kosketti minua alapäästäni. Kuulin tyytyväisen huokauksen, kun olin ihan märkänä. Tunnistaisin sen huokauksen missä vain. Pidin silmäni kiinni ja odotin tulisesti mitä seuraavaksi tapahtuisi. Minut käännettiin ympäri ja silmäni peittiin huivilla. Kädeni sidottiin myös varovasti sängyn päätyyn kiinni. Tunsin kielesi napani ympärillä. Hyväilit rintojani kiihkeästi ja liu'utit kieltäsi alaspäin. Jatkoit kiusaamistani ihanan tuskallisesti. Toivoin koko ajan, että upottaisit sormesi sisääni, että nuolisit klitoristani, mutta et tietenkään tehnyt sitä. Tiesit, että ihoni huusi sinua, mutta päättäiväisesti jatkoit vain oman mielesi mukaan.

Sitten lopetit...
Katselit minua hetken, tunsin ihollani polttavan tunteen. Käänsit minut taas ympäri. Makasin nyt mahallani, litimärkänä sängyssämme ja sidottuna. Rakastan olla sinun armoilla ja sinä tiesit sen. Tulit päälleni ja upotit kyrpäsi minuun. Voihkaisen kovaan ääneen mielihyvästä. Työnsit itseäsi ihan syvälle minuun, olin jo ihan räjästämispisteessä. Huomasit sen, etkä halunnut enää kiusata minua ja jatkoit rakastelua ja annoit minun tulla. Kuuma aalto pyyhkäisi ylitseni, varpaani kipristyivät yhteen ja tuntui kuin että olisin lentänyt taivaalla.

Nousit pois päältäni ja avasit siteeni.
Katselin sinua hetken.
Kerroin, kuinka olin ikävöinyt sinua,
pyysit anteeksi, että sinulla kesti tulla luokseni.

Huomasin, että sinulla oli upea peniksesi vielä täysin kovana. Nousin päällesi ja aloin ratsastamaan. Ensin rauhallisesti, pikku hiljaa vauhtia lisäten.

Rakastelimme pitkään ja laukesimme molemmat yhtäaikaa.

Makasimme koko yön sylikkäin ja juttelimme ja haaveilimme tulevasta. Sanoit, että meillä ei koskaan tule olemaan hätää, me pysymme aina yhdessä.

Ennen kun nukahdimme, kuiskasin korvaasi:

"Rakastan Sinua" ***

4

5825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmeladi**

Onko niitä?

• minä vaa

muute iha ok, mutta jos alotat kirjottaa niinku ketosit muille, et voi vaihtaa kesken tarinan sitä semmosee muotoo että kerrot sinä-muodossa..onko jääny äidinkielen tunnit väliin??? lukija putoo hetkeks kärryiltä siinä vaihto kohdassa..

• marmeladi**

Olen ollut sokea tuolle virheelle

• miimii
        marmeladi** kirjoitti:

Olen ollut sokea tuolle virheelle

Itse en huomannut tota ollenkaan :D siis tota virhettä, pysyin kärryillä loppuun asti.
        Vähän pidempi olisi saanut olla ^^
        Muuten hyvä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      111
      3644
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      285
      2509
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2150
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1931
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1689
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1162
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      80
      1091
    8. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      970
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      77
      927
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      912
    Aihe