Suurin osa kirjaimista toimii ihan normaalisti, mutta skandinaaviset kirjaimet kirjaimet tulee tallaisina ' ; [ ja monet shift nappulan alla olevat merkitkin menevat pain helvettia, esim. kauttaviiva tulee siita nappulasta josta pitaisi tulla alaviiva ja alaviiva tulee kysymysmerkin kohdalta... Oon niin kadeton etten keksi missa vika ja miten toimia, apu olisi tarpeen...
nappaimisto ongelma
7
4478
Vastaukset
Olet kenties painanut vahingossa alt shift. Avaa Control Panel ja sieltä alue-ja kieliasetukset (Alue ja maakohtaiset...), sieltä välilehti kielet, tiedot, jossa on näppäimistön kielet ja sen amerikan näppäimistövaihtoehdon voi huoletta poistaa niin asia ei toistu.
- sdfsdfsdfsdf
Kiva, että jotkut jaksaa vaivautua vastaamaan meille tomppeleille =)...
- joku vaan
näppäimistön kieliasetus on englanti vaihda näppäimistön kieleksi suomi.
- taija1234
mit' control panelin valikkoa pit'' muuttaa_ Mik' on englanniksi kieli ja alueasetukset_ kuten n'itte kirjaimet ei toimi oikein
- Näppisasetukset
taija1234 kirjoitti:
mit' control panelin valikkoa pit'' muuttaa_ Mik' on englanniksi kieli ja alueasetukset_ kuten n'itte kirjaimet ei toimi oikein
Otsikon mukainen kuvake siellä Ohjauspaneelissa. Nyt sulla on siellä valittuna englanninkielinen (amerikkalainen)-näppäimistöasetus, sulla pitäis löytyä samasta listasta myös Suomi/Finnish. Vaihda se käyttöön.
Katson kohta windows-koneesta mitä siellä oikein lukee. - näppis__
Näppisasetukset kirjoitti:
Otsikon mukainen kuvake siellä Ohjauspaneelissa. Nyt sulla on siellä valittuna englanninkielinen (amerikkalainen)-näppäimistöasetus, sulla pitäis löytyä samasta listasta myös Suomi/Finnish. Vaihda se käyttöön.
Katson kohta windows-koneesta mitä siellä oikein lukee.Language&Regional Options
Avaa välilehti Languages, sitten nappula Details..
Siellä Default Input lanuguage valitse (ellei ole) Finnish
Installed servicessä pitäis näkyä US käytössä olevana ja toisena valintana FI.
Klikkaa se US valituksi (jos myös FI löytyy) ja nappulasta Remove poista se.
Ilmoitusikkuna kertoo, että toimenpide otetaan käyttöön uudelleen käynnistyksen jälkeen, koska US opn juuri nyt käytössä.
Klikkaa alhaalta Apply ja OK
Ikkunat kiinni ja kone uudelleen käyntiin.
Eikö sulla näy kellon vieressä oikealla alhaalla näppäimistövalintaa?
Nyt siinä varmaan lukee US ja jos klikkaat nuolesta siitä vierestä, myös FI tulee valittavaksi.
Se valinta poistuu, kun poistit ohjauspaneelista ylimääräisen kielen, jota et ilmeisesti tarvitse.
Tarvitessasi voit sen samasta paikasta myös lisätä takaisin, mistä poistitkin - jos tuut katumapäälle.
- Hörhör..
Ohjauspaneeli > Aluekohtaiset- ja kieliasetukset > Kielet > Tiedot > Asetukset > Lisää....ja sinne lisäät haluamasi näppäimistökielen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483