on Vindows vista basic ja 512 Mt muistia, saako Vistan toimimaan sutjakammin, jos laittaa päälle Classic-tilan?
meinaan vaan, että vois käyttää tuota win2000:tta muistuttavaa käyttöliittymää niin kauan että raskii ostaa lisää muistia tai onnistuu asentamaan WinXP:n Vistan tilalle (mikä ei vissiin ole ihan yksinkertaista mm. sata-ajureiden puutteesta johtuen).
jos ostan läppärin, jossa
5
422
Vastaukset
- 512
on joka tapauksessa liian vähän. Vieläkö uutena myydään koneita noin pienellä muistilla?
- Aceristi
Nopeuden lisääntyminen on pientä, et välttämättä edes huomaa sitä...
muistin lisääminen (512 -> 1024) tuottaa enemmän tulosta...- mitään, jos
Ostaisi heti 1024 ja myisi samantien tuon käyttämättömän 512!? Tulevaisuutta ajatellen ehkä viisainta.
Pari vuotta sitten jo tollasella muistilla oli sellaisia keskihintaisia koneita kaupan XP:llä. - Aceristi
mitään, jos kirjoitti:
Ostaisi heti 1024 ja myisi samantien tuon käyttämättömän 512!? Tulevaisuutta ajatellen ehkä viisainta.
Pari vuotta sitten jo tollasella muistilla oli sellaisia keskihintaisia koneita kaupan XP:llä.Jos ostat sen heti 1024:llä, niin liikkeessä lisäävät sinulle toisen 512 muistikamman koneeseen ja homma on hoidossa.
Jos ostat yhden muistikamman ja vaihdat sen tuon 512 tilalle, jää sinulle se vaihdettu kampa itselle. Tosin kannettavien muistien hinta on pudonnut melko paljon viimeaikoina, joten jos saat myytyä ko. 512 kamman, saat siitä vain 30-50e, (tarkista huuto.netistä hintataso), sinuna ostaisin sen 1024 kamman koneeseen ja laittaisin sen lisäksi koneeseen, 1,5GB on hyvä määrä vistan puörittämiseen.
HUOM: kannettavat ovat nirsoja muistikampojensa suhteen, joten kannettavan merkki ja malli TÄYTYY olla tiedossa kun muistia menee ostamaan.
Asennusohje: ensimmäiseen muistipankkiin isompi kampa, toiseen pienempi.
hae netistä nlite ohjelma.
pura xp ceedeesi koneelle
asenna nliten avulla ajurit koneellesi
tee uusi cd
näin toimaa kaikki...voit jopa laittaa oman lisenssikoodin sinne jolloin saat automatix asentuvan windows xp ceedeen....
ohjelma helppokäyttöinen jos lontoon murre halussa
(näin ammattilaiset ovat kauan toimineet, koska esim raid yms ajurit ennen korpuilla...ja heh missäköhän koneissa korput tänään)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112