http://www.techsupportalert.com/best_46_free_utilities.htm
IE7 on tietysti selaimista paras vaikka Firefox-fanaatikot suu vaahdossa muuta väittävätkin. :)
best freeware utilities
8
467
Vastaukset
- juupajuujajees
IE7:ta on tullut ilmaisversio, kun se tähän asti
on pitänyt ostaa käyttiksen mukana?- asdaedc
moni ladannut tuolta ilmaiseksi:
http://www.microsoft.com/finland/windows/products/winfamily/ie/default.mspx
ja asentanut WinXP:hen!
pitää vain olla aito winxp tai osata kikkailla niin, että MS:n aitoustarkistus ei ala urputtamaan. - juupajuujajees
asdaedc kirjoitti:
moni ladannut tuolta ilmaiseksi:
http://www.microsoft.com/finland/windows/products/winfamily/ie/default.mspx
ja asentanut WinXP:hen!
pitää vain olla aito winxp tai osata kikkailla niin, että MS:n aitoustarkistus ei ala urputtamaan.IE:än kuuluu aina Winukkaan, oli sen versio mikä
tahansa. Eli olet sen aina ostanut (tietenkin).
- luitko loppuun asti?
---->Internet Explorer 7 (IE7) is a competent browser with enough features to meet the needs of most users but is difficult to recommend due to on-going security concerns. In the past IE has been a focus for security attacks and there is little to suggest this will change with the release of IE7. Additionally, Microsoft have a poor track record for speedily fixing IE defects and this has left users open to drive-by attacks and other forms of zero-day exploits.
sitten:
There are several excellent alternatives with the new Mozilla Firefox V2 [1]- qwertype
ny alako ahistaan...:)
qwertype kirjoitti:
ny alako ahistaan...:)
*Antaa intialaista päähierontaa* joko sua helpottaa? Olihan se rankka tiputus varmasti mutta kyllä me yhdessä tästä selvitään :)
Kyllä ie:tä voi nykyään jo aika huolettaa käyttää, se on ihan kummasta tykkää ja opera ja vaikka mitä muitakin vaihtoehtoja vielä päälle.- aika ihq
Suvisusanna1 kirjoitti:
*Antaa intialaista päähierontaa* joko sua helpottaa? Olihan se rankka tiputus varmasti mutta kyllä me yhdessä tästä selvitään :)
Kyllä ie:tä voi nykyään jo aika huolettaa käyttää, se on ihan kummasta tykkää ja opera ja vaikka mitä muitakin vaihtoehtoja vielä päälle.T:mie vaan
- Ss1
aika ihq kirjoitti:
T:mie vaan
Olen otettu..yleensä sataa loskaa mutta tämä kirkasti päiväni, kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14614584Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1433285Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k142017- 681847
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2161542- 611435
- 2611209
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351010Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim50979Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41954