Työpaikallani on keski ikäinen nainen joka iskee minulle silmää aika usein. Mun mielestä ei muille. Tuntuu oudon kivalta. Mitä tykkäätte, onko naisella taka ajatuksia mun suhteen vai miks se tekee noin ja onko sulle koskaan vinkattu? Oletko sä vinkannut kenelleen, jos niin miksi, olis kiva tietää(:
silmäniskuja!!!!!!!????
16
4152
Vastaukset
- älä vain
jää kopsuhuoneeseen kahden tuollaisen syöjättären kanssa!:D Kaippa se susta tykkää,ei sen muuta tarvii tarkoittaa.
- I just..
ei meill oo kopiohuoneita, mutta kylmähuone löytyy;)
- on ihan ok
jos sihen ei liity mitään härskejä eleitä tms. Miehet harrastaa silnäniskemistä ja varsinkin itsevarmat urokset. Ei naiset iske yleensä silmää.
- miksei naiset
iskisi silmää? Sehän on luullakseni usein ihan viatonta. Minä niksautan joskus jollekin miehelle tai naiselle sopivassa tilanteessa, eikä siinä sen kummempaa.
- sen
kummempaa tarkoita jos hän iskee jutun lomassa silmää.Mulle eräs iskee silmää usein kun juttelee mulle,yks päiväkin kysyi"vai mitä?" ja vinkkas hymyillen ja naksautti vielä kieltään.Huokaus,mutta olen varma että ei sen kummempaa tarkoita.
Hei vinkkaa sille naiselle takaisin,jos se jatkaa edelleen niin sitten kyllä ehdottomasti on jotain...muuten hän kyllä silloin lopettaa kun tajuaa että luulet........- jos osaisin
mut mun molemmat silmät menee kiinni yhtä aikaa!!! Apua :D OSATTEKO TE täällä vinkata yhdellä silmiällä??
- vain
jos osaisin kirjoitti:
mut mun molemmat silmät menee kiinni yhtä aikaa!!! Apua :D OSATTEKO TE täällä vinkata yhdellä silmiällä??
toisella silmällä sekin sinne päin:)
- Harjoitus tekee
vain kirjoitti:
toisella silmällä sekin sinne päin:)
mestarin silmän iskemisessäkin :) Kannattaa tosin harjoitella kotona peilin edessä ettei tule väärinkäsityksiä...
- kukaan****
iskee silmää inhotukselle niin että voi se sinusta tykätäkkin.tsemiä!
- MsPenelope
Ehkäpä miehet nikkaavat silmää herkemmin kuin naiset? Mutta kyllä nainenkin voi silmää iskeä.
On minullekin silmää iskeneet niin miehet kuin naisetkin ja olenpa minäkin jollekin joskus niin tehnyt. Ihan viattomasti vain...
Kokeilin juuri. Minulla toimii oikea silmä tähän tarkoitukseen hyvin, vasen on kömpelömpi;)
Ja sinulle aloittaja. Kyllä tämä "kylmäkköystäväsi" taitaa pitää
sinusta ainakin työkaverina.- silmää isketty
Ulkomaan pojat ne vasta tämän taidon osaa, mullekkin työpalavereissa räpytellään siihen tahtiin että pitää ihan kulmakarvoja nostella, että mitä tuo nyt mahtaa tarkoittaa? ajattelin, että ompa vaan joku hermostovika silmäkulmassa ;), hyvin kyllä olen osannut myös vahingossa nolata toisen kun iskee ihan vaan viattomasti silmää ja tuijotan hölmistyneenä takaisin eikä osaa vastata kevyesti sain aikaan hermostuneen naurahduksen, näitä taitoja pitäisi harjotella, ainakin jos joutuu tekemisiin kansainvälisiin suhdekiemuroihin..
- ei tarvitse
silmää isketty kirjoitti:
Ulkomaan pojat ne vasta tämän taidon osaa, mullekkin työpalavereissa räpytellään siihen tahtiin että pitää ihan kulmakarvoja nostella, että mitä tuo nyt mahtaa tarkoittaa? ajattelin, että ompa vaan joku hermostovika silmäkulmassa ;), hyvin kyllä olen osannut myös vahingossa nolata toisen kun iskee ihan vaan viattomasti silmää ja tuijotan hölmistyneenä takaisin eikä osaa vastata kevyesti sain aikaan hermostuneen naurahduksen, näitä taitoja pitäisi harjotella, ainakin jos joutuu tekemisiin kansainvälisiin suhdekiemuroihin..
osata.Riittää kunhan osaa kaksi kansainvälistä merkkiä,käsimerkin ja ;)merkin.
Harjoitella toki täytyy miten niitä pitää käyttää,muuten niilläkään ei pärjää.
Kouluihin oppiaineeksi... - nyt kuitenkaan
ei tarvitse kirjoitti:
osata.Riittää kunhan osaa kaksi kansainvälistä merkkiä,käsimerkin ja ;)merkin.
Harjoitella toki täytyy miten niitä pitää käyttää,muuten niilläkään ei pärjää.
Kouluihin oppiaineeksi...oppiaineeksi kouluihin;)
Onkohan silmäniskeminen kulttuurisidonnaista?
Olisiko "etelän pojilla" ja machoilulla jotain yhteistä tämän kanssa?
- kipa
se ei välttämättä tarkoita mitään sen kummempaa, mutta pidä silmät ja korvat auki, jos asia enemmänkin sinua kiinnostaa.
iske joskus takaisin, hymyile iloisesti ja avoimesti, ja katso mikä on reaktio :) - flirttaili
Citylehden mukaan Jared leto flirttaili miestoimittajan kanssa, täten ilmoitamme hänelle ettei sellaista saa tehdä jollei tarkoita sillä mitään ja hänen pitäisi ilmaista tunteensa tälle miestoimittajalle tarkemmin! Täytyy myös varoittaa Letoa, että tämä miestoimittaja voi herätä muutaman kuukauden päästä vaatimaan häntä tilille tunnetilojen herättämisestä. Kauhean paheksuttavaa!
- petricia
Iskenyt olen ja useastikkin!!ja jok ikinen kerta on jotain pientä mukavaa ollut mielessä....jos yhtään kiinnostaa niin vinkkaa takaisin.Siitähän se lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521