Lihavat pojat???

Niko

Sanokaapa kaikki tytöt mitä mieltä ootte lihavista pojista/miehistä? Ei siis ylipainosista vaan oikein kunnolla lihavista. Voisitteko millään kuvitella seurustelevanne lihavan pojan kanssa, vai onko ajatus pelkästään ällöttävä??

Ite oon nimittäin todella lihava poika ja oon tullu siihen tulokseen ettei mulla oo kovin suuria madollisuuksia löytää itselleni sopivaa tyttöä. En oo siis vielä koskaan seurustellu enkä luultavasti tuu ees koskaan seurustelemaankaan.

Teoriassa kai voisin löytää (jos oikein etsisin) itselleni jonkinlaisen naisen mutta luultavasti joutuisin tyytymään johonkin sellaiseen joka ei ees oikeesti kovin miellyttäis. Totuus on että lihavan pojan on lähes mahdotonta löytää itselleen jotain kaunista tai seksikästä tyttöä. Lihavien tyttöjenkin on helpompi löytää itselleen pari kuin lihavien poikien. En haluais myöskään itselleni mitään lihavaa tyttöä mutta luultavasti joutuisin kai sellaiseen juuri tyytymään.

Yleensä jos parin molemmat osapuolet on lihavia kyse on just siittä että hyväksytään se tosiasia ettei voi juuri löytää itselleen normaalipainoista/kaunista paria joten molemmat tyytyvät toisiinsa. No tietenkin luonnekkin ratkaisee mutta onhan ulkonäöllä todella suuri merkitys nykyään.

Oisko ainoa keino muka sitten se että pitäis laihduttaa itsensä "normaalipainoiseksi"?? Helpommin sanottu kuin tehty. Enkä luultavasti ees haluais laihduttaa sen takia että saisin jonkun tytön itselleni sillä kai sen täytyis rakastaa mua sellaisena kuin olen.

Ois mukava kuulla mielipiteitä ja kommentteja! Mutta ei mielellään niitä "kyllä säkin vielä jonkun löydät.." -juttuja

12

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

      Olet lihava ja olet kovin huolestunut siitä ettet saisi muita kuin lihavia tyttöjä? Eiköhän nyt olisi aika mennä hieman itseesi ja ajatella asiaa, jos haet itsellesi paria ulkonäön perusteella ja silti et ole itse valmis näkemään laihduttamisen vaivaa. Miksi kyseinen henkilö ei saisi vaatia sinulta samaa kuin sinä vaadit häneltä? Pitäisikö tytön pitää sinusta pelkästään luonteesi takia kun itse olet valinnut hänet lähinnä ulkonäön perusteella? Onko tämä sellainen luonteen piirre jonka luulisit houkuttelevan tyttöjä joille toisen ulkonäkö ei ole niin tärkeä? Laihduttamiselle on toki olemassa vielä miljoona muutakin syytä kuin pelkästään tyttöjen saaminen, mutta jos tämä on asia joka motivoi sinua, niin ehkä on syytä ottaa itseään niskasta kiinni alkaa laihduttamaan.

      Itse en mielelläni aseta miehille mitään tiettyjä ulkonäkövaatimuksia, mutta lihavuus on yksi asia joka kylläkin on pitkä miinus listassani. Sille minkä näköiseksi on syntynyt ei ihminen mitään voi. Mutta lihavuus on jotain joka on yleensä itse aiheutettua ja kertoo minulle lähinnä epäterveellisistä elintavoista ja uskallanko sanoa, heikosta luonteesta. On toki tapauksia joissa lihavuus johtuu jostain sairaudesta, mutta käsittääkseni sinun tapauksessasi kyseessä ei ole mistään tällaisesta?

    • Laihduta

      Oman terveytesi takia LAIHDUTA KIITOS, kysy vaikka lääkäriltä ohjeita.

      • niin

        Sä kysyit mielipidettä, että alkaisinko itse lihavan pojan kans... vastaus on :EN...
        Toivottavasti et loukkaannu, muttta se on mun mielipide, mieluummin mä olisin ilman miestä, kun olisin jonkun hyvin isokokosen kanssa.
        Miksen olisi? Mua suoraan sanoen ällöttäis, upota nyt toisen mahaan esim. halates, ei olis kovinkaan mukavaa.

        Liikalihavuus on terveysriski, joten jo senkin takia suosittelisin laihduttamista.


    • Niko

      Ehkä tuo mun viesti kuulostaa jossain mielessä vähän ylimieliseltä koska itse en lihavana tyytyisi lihavaan tyttöön. Itse asiassa kirjoitin kylläkin että:

      "Totuus on että lihavan pojan on lähes mahdotonta löytää itselleen jotain kaunista tai seksikästä tyttöä.."

      En oikeastaan puhunut tuossa itsestäni vaan lihavista pojista yleensä itse en ole ihan noin nirso kuin tuosta saattaa ymmärtää. Onhan se vähän itsekästä että kun itse on lihava, haluaisi itselleen kuitenkin suhteellisen kauniin tai ainakin "tavallisen"-näköisen tyttöystävän.

      Näin se kuitenkin vain on ja onhan se kuitenkin aika luonnollista! Luulisin että lihava tyttökin ottaisi mieluummin komean pojan kuin lihavan pojan.
      Lisäksi toivon että ette kirjoittele mulle mitään laihdutusohjeita! Olen kiinnostunut vain mielipiteistänne tässä asiassa

    • smilegirl

      Ei oikeen sytytä.

    • Tyttönen

      Mä haluasin sanoa sulle sen verran, että jos sä haluat laihduttaa, niin mene ihmeessä terveydenhoitajan puheille, se varmasti auttaa sua ihan mielellään! Ja jos sä sitä itsekkin haluaisit.

      Meidän luokalla on eräs sairaalloisesti lihava poika. Itse en voisi koskaan kuvitella alkavani hänen kanssaan. Ensinnäkin hän on aivan hirvittävä luonteeltaan ja sitten se lihavuus. On se aika... yököttävää ajatella ainakin hänen kaltaisensa kanssa olla vaikkapa sängyssä! Sillä on isommat tissitkin ku mulla :| Lievä tanakkuus/pulleus ei ole kovin hirveä asia, mutta rajansa kaikella!

      Ja tosiaan, lihavuus kertoo aika paljon ihmisen elämäntavoista. Onhan niitä olemassa ihmisiä, jotka ovat pienestä pitäen olleet pulskia, ja se voi sitten olla vaikea laihduttaa. Mutta jos vaan syö ja syö eikä liiku, niin... se on huono homma.

      Tarkoituksena ei ole nyt mollata lihavia, vaan sanoin vain mielipiteeni.

    • Fucking Female

      Luultavasti löydätkin, kuhan ensihätään muutat tuota asennettas.

    • Jari

      Tuo on kyllä aivan totta ettei lihavilla pojilla ole juuri tyttöjen keskuudessa kysyntää. Mutta se riippuu aika monesta asiasta eikä lihavuus yksistään välttämättä oo sellainen juttu joka estää seurustelun. Kerron yhen esimerkin

      Ite en oo ollenkaan lihava mutta mun luokalla on kaksi lihavaa poikaa. Vaikka ne molemmat on lihavia niin ne on aivan erillaisia eikä niillä ole muuta yhteistä kuin lihavuus.

      Toinen niistä on sellainnen tosi pitkä ja karvainen korsto. Se on aika kova-ääninen ja ulospäinsuuntautunut ja toisinaan sellainen häirikkö-tyyppi. Se on kyllä lihava mutta kaikki läski mitä siinä on suhteellisen kiinteää eikä sellaista tosi "löysää" ja hyllyvää. En siis tarkoita kiinteällä että se ois mitenkään hirveen lihaksikas mutta kyllä se on aika voimakas ja pärjää hyvin liikuntatunneilla voima-lajeissa vaikka onkin muuten kömpelö ja hidas. Kukaan ei uskalla "kiusata" sitä, sillä se vetäis turpaan kaikkia jotka uskaltais sille aukoa päätään. Sillä on tyttöystävä, vieläpä aika hyvännäköinen sellainen.

      Toinen niistä lihavista pojista taas on sellainen luokan lyhyin ja aivan hirveen lihava läskipallo (varmaan koulun lihavin). Se on tosi karvaton, kimeä-ääninen ja se on erittäin lapsellisen näköinen ikäisekseen. Sillä on koko ruumis juuri tuollaisen "Löysän" ja hyllyvän läskin peitossa. Sillä on isommat tissit kuin useimmilla tytöillä ja sen munakin on aivan sairaan pieni kun se on sellaisten läskipoimujen välissä niin ettei siitä näy kuin 2 cm. Sitä on kiusattu tosi pahasti ainakin aikaisemmin mutta tuskin enää. Luonteeltaan se on sellainen tosi ujo, hiljainen, hiukan naismainen ja sisäänpäinkääntynyt lyllerö. sillä on tosi huono kunto ja itsetunto ja se ei oo hyvä oikeen missään aineessa: liikunnassa täys nolla, lukuaineissa keskinkertainen. Sillä ei oo tyttöystävää ja se vaikuttaa vähän sellaiselta säälittävältä "äidin pikku pojalta" joka ei sellaista tuu koskaan ees saamaan. Tuo kaikki saattaa kuulostaa aika ilkeältä mutta yritin olla rehellinen.

      En väitä että kaikki lihavat pojat kuuluisivat noihin kahteen ryhmään mutta kyllä se on niin että lihavakin poika saattaa saada tytön itselleen jos muuten on edukseen eli on esim. pitkä, maskuliininen, hyvä jossain urheilulajeissa, sosiaalinen ja puhelias jne.

      Kumpaa noista tyypeistä muuten Niko enemmän muistuttaa..?????

    • Nasu

      tytöt valitsee paljon enemmän ulkonäön perusteella jätkänsä.. en oo kauheesti nähny pyöreitten jätkien kanssa olevia tytsyj..mut jätkiä kyllä näkee pyöreitten tyttöjenkin kanssa..
      Voi kyl johtuu siitä että pyöreetkin tytöt osaa tehä itsestään kauniin vaatteilla/meikillä.. mutta pyöreet pojat tuskin kauheesti itseään kohentelee..
      toi nyt oli lyhennetyssä muodossa mun mielipiteistä mut..koittakaa selvittää tää jotenki..=)

    • minna

      "En haluais myöskään itselleni mitään lihavaa tyttöä mutta luultavasti joutuisin kai sellaiseen tyytymään."

      Taisit juuri vastata omaan kysymykseesi.

    • heli

      semmonen 'korstous' on sööttiä. semmoset on ihanan nallekarhumaisia. mutta jos meinaat että tissis on isommat kun semmosen "normaalipainoisen/kauniin" naisen minkä ite haluaisit niin voi tulla pikkunen ongelma. se ei ole kovin seksikästä että mies (tai poika sun tapauksessa?) ei pidä ittestään huolta. ei jätkällä tarvi mikään pyykkilauta olla, semmonen pieni pömppö on sööttiä:)
      ja voihan lihava mies olla komeakin. semmonen löllyvä liha ei vaan sytytä, ei millään pahalla.
      jos oot semmonen joka tarttee junassa molemmat penkit ja vielä käytävätilaa (eli siis sairaalloisen ylipainoinen) niin suosittelen laihduttamista jo terveyssyistä. sitä ei ole täällä turhan monta kertaa sanottukaan.

    • Anonyymi

      mites se lihanpojan kalu, kun jöpöttää niin ei näy kuin ihan punanen terska, mitäs tytöt siitä tykkää? T LihavaPoika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe