Elikkä tuli vastaan kun kattelin kameroita. mitä tarkoittaa digi slr.
Mitä tarkoittaa slr?
3
928
Vastaukset
- XV_yritys
Single-lens reflex (slr) tarkoittaa kameraa, jossa peili heijastaa kennolle syntyvän kuvan etsimeen. Peili nostetaan kuvaamisen ajaksi ylös ja tämä aiheuttaa slr-kameroille tyypillisen äänen.
Suomessa slr ymmärretään järjestelmäkameraksi, sillä slr-kameroita, joissa ei ole vaihdettavaa linssiä tehdään todella vähän.- Mika...
...enää. Viimeinen eijärjestelmä slr-kamera, jonka muistan nähneeni oli Olympuksen E20, mutta sitä ei ole saanut enää vuosiin uutena. Tuota mainitsemaasi sekaannusta pitää slr-kameraa samana asiana kuin järjestelmäkameraa on lisännyt mainitsemasi seikan lisäksi sekin ettei näihin päiviin saakka ole ollut kuin tiettävästi yksi järjestelmäkameramalli (Epson mikäsenytolikaan 1), joka ei ole slr-etsimellä. Nythän Leica julkaisi digiversion legendaarisesta M-systeemistään, joka on järjestelmäkamera mutta ei slr-etsimellä.
Näin ollen komppaan sinua siinä ettei slr ole yhtä kuin järjestelmä, vaikka moni sen niin ymmärtääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889