Mihinkä viittaa tämmöinen virhe kun laitehallinnassa oli keltainen huutomerkki kohdassa muut laitteet ja "SM BUS CONTROLLER" Kone laitettiin vasta uusiksi enkä tiedä mihinkä tuo laitehallinnaan juttu viittaisi. Ei anna ainakaan netin kautta ohjainta mikä siihen nyt sitten kuuluis?
SM BUS CONTROLLER? Laitehallinnassa
3
847
Vastaukset
- ajurit
voisit asentaa. kai sulla on vielä se ajurilevy tallessa?
- jotain häikkää
No se on varmaan sitten siinä HP palautuslevykkeellä, jonka itse poltin tästä koneesta. Nyt tein tämän asennuksen kaverin Xp home levykkeellä kun osioin tämän levyn, elikkä kait ne löytyy jostain esim. HP:een sivuilta
- 123fdfsdf
jotain häikkää kirjoitti:
No se on varmaan sitten siinä HP palautuslevykkeellä, jonka itse poltin tästä koneesta. Nyt tein tämän asennuksen kaverin Xp home levykkeellä kun osioin tämän levyn, elikkä kait ne löytyy jostain esim. HP:een sivuilta
Löytyypi koneellesi seuraavasta linkistä:
http://tinyurl.com/2ksw44 (Lyhensin hieman kun hp:n linkit ovat muuten kilometrin pituisia :))
Chipset/piirisarjan ajureihin kuuluu tai ainakin yleensä kuuluu tuo smbus-controller.
Listaus kaikista HP:n tarjoamista A1329.fi:n ajureista:
http://tinyurl.com/2r5sl7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743