Terve
Taitaapa olla laakerit menoillaan, kun urinaa ja ulinaa kuuluu - etenkin vasemmalle ohjetessa. Onkohan tosiaan niin, että noita ei omin neuvoin vaihdeta?
Toinen asia koskee sisempää raidetangon päätä. Mitenkähän helposti se irtoaa, vai onko ylipäätään vaihdettavissa. Kun tuntuisi löysää olevan. Kaiketi se irrotettavissa kuitenkin on.
Clio I laakerit + muuta
Renaulttimiekkonen
2
1801
Vastaukset
- Make
Tuli ostettua tyttöystävälle clio I ja siinä on samaa ulinaa/rahinaa vasemmalle kääntessä. Niin onkos tuo nyt sit laakereista johtuvaa?
- Hmm..
Voiskohan olla alapallo väljä? Annan ison vinkin, eli menkää heti vaihtamaan laakerit uusiin, kun alkaa ääntä kuulumaan. Itse jäin autolla 100km päähän kotoa, kun laakeri sanoi sopimuksen irti, ja lasku oli 5 kertaa isompi, kuin pelkkä laakerinvaihto. En ole itse vaihtanut laakereita, mutta jos on aikaa ja paikka missä vaihtaa, niin kokeilemaan vain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966