Joko hiljeni...?

NIPSU-NEITI

Jokohan rantojemme neuvos masentui kaikista kirjoituksista?
Tai sit mököttää ku pikkupoika, eikä kirjottele...huh helpotusta.

21

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä jätkä

      väikka sitä kuinka yritetään panetella. te panettelijat yrittäkää edes OSTAA NIMI RANTANEVOS eerro on ollut sanojensa mitainen mies ainakin minua kohtaan!

      • Kiitos kannustuksestasi, yritän olla edelleekin luottamuksesi arvoinen ja hyvää keskikesän kesää Neuvos.


    • metsoukko

      Ei kai Neuvos ole sisuton?

      • Nyt on jo jäännyt, paljon rästiin kun olen ollut, vaikka ja missä menossa ja yhtään ei vielä helpota ja missään tapauksessa ei minulta sisua puutu, kiitos kun kysyit.


    • kehtoa

      tyttö. Ei sinunkaa kirjotukset kovin kummosie oo.

    • omaperäinen

      On hyvä, että on erilaisia ihmisiä, tylsää olsi jos kaikki olisimme samanlaisia.

      Tällaiset omantienkulkijat, kuten Rantaneuvos, ovat rohkeita ja vahvoja ihmisiä, joilla on mielipiteitä,

      eihän aina tarvitse samaa mieltä olla.

      • Tämä mielipiteesi lämmitti kovastikin neuvosta. Ämmässä riitti aikanaan kun Jooseppi Baarin pitäjä oli laittanut lounaspöytään viidenlaista lajia ja kaikki vain halusivat samanlaista ja neljä ruokalajia joutuivat ties minne, muttei ihmisten suuhun sinä päivänä.
        Neuvos, sama pätee myös meihin ihmisiinkin jos me olisimme samanlaisia ajatus maailmaltamme, tämä Suomussalmikin olisi entistä köyhempi.


    • Hepuli.

      Mitä sinä rantaneuvosta pilkkaat,on sinun omissa kirjoituksissakin lukenut että kaikki saa kirjoitella tänne ja että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia,ootpa luikuria tainnut laskea.ei pelkkä nimimerkki tee sinusta parempaa kuin muutkaan.

      • NIPSU-NEITI

        En oo laskenu luikuria siinä,et tottakait tänne saa jokainen kirjoittaa.
        Pyysin ystävällisesti neuvosta, et ei ainakaan KIRJAA kirjoittasi.
        Siinä missä minunkin, on myös Rantaneuvoksen kestettävä kritiikkiä.
        Lueppa neuvoksen pari kirjaa alusta loppuun..vaikka Kiannon huoripoika ja Valoton lapsuus.Huom!Alusta loppuun. Kerro sitte mielipiteesi:)
        Niin, ja vielä lopuksi...et voi olla myöntämättä, etteikö Rantaneuvos olisi todella "omalaatuinen". Onhan se hiton hyvä, et ollaan kaikki erilaisia, mutta harvan olen kuullut esim.laittavan oman hautakiven ja kaiken huipuksi jopa vie kynttilöitä tulevalle haudalleen.
        Huom!Olen ehdoton tasa-arvon kannattaja:)))


      • miten se
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        En oo laskenu luikuria siinä,et tottakait tänne saa jokainen kirjoittaa.
        Pyysin ystävällisesti neuvosta, et ei ainakaan KIRJAA kirjoittasi.
        Siinä missä minunkin, on myös Rantaneuvoksen kestettävä kritiikkiä.
        Lueppa neuvoksen pari kirjaa alusta loppuun..vaikka Kiannon huoripoika ja Valoton lapsuus.Huom!Alusta loppuun. Kerro sitte mielipiteesi:)
        Niin, ja vielä lopuksi...et voi olla myöntämättä, etteikö Rantaneuvos olisi todella "omalaatuinen". Onhan se hiton hyvä, et ollaan kaikki erilaisia, mutta harvan olen kuullut esim.laittavan oman hautakiven ja kaiken huipuksi jopa vie kynttilöitä tulevalle haudalleen.
        Huom!Olen ehdoton tasa-arvon kannattaja:)))

        sinua häiritsee, hyvä "nipsukka".
        Saa kai sitä ihminen vaikka nukkua yönsä arkussa, ihan noin niinkuin "kaikenvaralta", jos niin haluaa.


      • huhuna
        miten se kirjoitti:

        sinua häiritsee, hyvä "nipsukka".
        Saa kai sitä ihminen vaikka nukkua yönsä arkussa, ihan noin niinkuin "kaikenvaralta", jos niin haluaa.

        aikoinaan,kun legendaarinen kalu-Antti oli vielä
        elossa ja piti yhdistettyä huonekalu-ja hautaus-
        liikettään ämmänsaaressa,niin oli Antin kuulemma useamman kerran pitänyt nukkua ruumisarkussa,kun
        ei emäntä ottanut sisälle,kun mies palaili reissuiltansa.


      • olisi uusi
        huhuna kirjoitti:

        aikoinaan,kun legendaarinen kalu-Antti oli vielä
        elossa ja piti yhdistettyä huonekalu-ja hautaus-
        liikettään ämmänsaaressa,niin oli Antin kuulemma useamman kerran pitänyt nukkua ruumisarkussa,kun
        ei emäntä ottanut sisälle,kun mies palaili reissuiltansa.

        keskustelunaihe. Kalu-Antti oli aikoinaan todellinen persoona.
        Loukkaisiko keskustelu paljon sukulaisiaan?
        Monta tarinaa olisi minullakin. Muilta kuultuna.


      • NIPSU-NEITI kirjoitti:

        En oo laskenu luikuria siinä,et tottakait tänne saa jokainen kirjoittaa.
        Pyysin ystävällisesti neuvosta, et ei ainakaan KIRJAA kirjoittasi.
        Siinä missä minunkin, on myös Rantaneuvoksen kestettävä kritiikkiä.
        Lueppa neuvoksen pari kirjaa alusta loppuun..vaikka Kiannon huoripoika ja Valoton lapsuus.Huom!Alusta loppuun. Kerro sitte mielipiteesi:)
        Niin, ja vielä lopuksi...et voi olla myöntämättä, etteikö Rantaneuvos olisi todella "omalaatuinen". Onhan se hiton hyvä, et ollaan kaikki erilaisia, mutta harvan olen kuullut esim.laittavan oman hautakiven ja kaiken huipuksi jopa vie kynttilöitä tulevalle haudalleen.
        Huom!Olen ehdoton tasa-arvon kannattaja:)))

        Keksijänä kehitelen kokoajan, kaikenlaisissa olosuhteissa toimivaa kynttilälyhty järjestelmää, ettei meidän jättämät jätteemme, näkyisi enää hautaismaillamme keväisin kun lumet sulavat.

        Keksintöni kierrätysarkku, odottaa jo täälläkin hetkellä lähtöni täältä. Olen aina valmis vaikka kuolemaan, koska ihminen sinä et tiedä aikaa etkä paikkaa, milloin on vuorosi lähteä.
        Ps: Katso Nipsu www.rantaneuvos.com osoitteesta kotisivut ja kuvagalleria


    • kurakalle

      Hulivilisonnalle on Nipsu kuulemma sairastunut...

      • niinpä niin

        mennöö se se vähemmästää p-jaohamisesta ruikulille.
        Lienöökö rantaneuvoksellahi käöny samalla laella?


      • päjähti?

        Vaan tytyhän kirjoitteli lentopelosta taannoin?
        Itselle kaikki kiertää näemmä. Jos pelautuu elämänmenossa.


      • NIPSU-NEITI
        päjähti? kirjoitti:

        Vaan tytyhän kirjoitteli lentopelosta taannoin?
        Itselle kaikki kiertää näemmä. Jos pelautuu elämänmenossa.

        Sain semmosen lääkekuurin, ei tosiaan ruikulille veti..:)
        Ei kyllä eilen illalla naurattanu yhtään, ku meni ilta WV:ssä.
        Varmaan kaikilla on kokemusta jonkinlaisesta ruikulista:))
        Paitsi, ett ei se ollu Lento-sellainen....


      • Mahatauti
        NIPSU-NEITI kirjoitti:

        Sain semmosen lääkekuurin, ei tosiaan ruikulille veti..:)
        Ei kyllä eilen illalla naurattanu yhtään, ku meni ilta WV:ssä.
        Varmaan kaikilla on kokemusta jonkinlaisesta ruikulista:))
        Paitsi, ett ei se ollu Lento-sellainen....

        Ripuli on hankala pidettävä. Minulla oli maha sekaisin yli kolme vuotta. Puhuin asiasta lääkäreille, mutta minua ei tutkittu. Ei välitetty.

        Turistireissuilla oli vaikeuksia, kun ei ollut aina tietoa, missä on lähin vessa. Toisaalta kaikki vessat ulkomailla eivät ole suomalaisen mittapuun mukaan tehtyjä...

        Keväällä tulehtui hammas. Sain muun hoidon ohella antibioottikuurin. Hurraa, mahakin parani!

        Kun kiittelin hammaslääkäriä, hän sanoi, että sillä antibiootilla piti kuoleman kaikka oravaa pienemmät otukset.


      • jortsi
        Mahatauti kirjoitti:

        Ripuli on hankala pidettävä. Minulla oli maha sekaisin yli kolme vuotta. Puhuin asiasta lääkäreille, mutta minua ei tutkittu. Ei välitetty.

        Turistireissuilla oli vaikeuksia, kun ei ollut aina tietoa, missä on lähin vessa. Toisaalta kaikki vessat ulkomailla eivät ole suomalaisen mittapuun mukaan tehtyjä...

        Keväällä tulehtui hammas. Sain muun hoidon ohella antibioottikuurin. Hurraa, mahakin parani!

        Kun kiittelin hammaslääkäriä, hän sanoi, että sillä antibiootilla piti kuoleman kaikka oravaa pienemmät otukset.

        Eipä paljon naurata pahassa mahataudissa eikä tarvitse yskänkään silloin yllättää.


      • NIPSU-NEITI
        jortsi kirjoitti:

        Eipä paljon naurata pahassa mahataudissa eikä tarvitse yskänkään silloin yllättää.

        Kolibakteeri voitettu sitkaan taistelun jälkeen, jonka selvästi voitin:)
        Jaksaa taas naurattaa.


    • No ei, tämä on vain alku soittoa, mitä tuleman pitää, olen vain ollut kovin varattu, eri toiminnoilleni, anteeksi pieni viive Nipsu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe