Aloin tässä miettimään, että mikä olisi paras Suomessa toimivista 1% jengeistä:
Bandidos oli pettymys, koska koko suomen kansa odotti sen voittavan jengisodan. Siinä oli sellaista talvisodan henkeä ja isänmaallisuuden tunnetta, kun SUOMEN Bandidos olisi ensimmäisenä maapallolla saanut täysjäsenyyden ennen Helvetin enkeleitä. Jo aivan varmana voittajana pidetty Bandidos hävisi itseäään älykkäämmille Helvetin enkeleille, äly voitti tässäkin tapauksessa raa'an voiman!
N:B:K on kova jengi, jonka jäseniksi otetaan vain henkirikoksen tehneet, tai tällaista yrittäneet henkilöt. Kuitenkin laittaisin arvosteluasteikossa N.B.K:n vasta MP-jengien jälkeen, koska se on pelkästään rikollisjärjestö ja sen jäsenistä suurin osa istuu tämän johdosta vankilassa.
Rikollisjärjestöistä Suomen vankiloissa johtavaan asemaan noussut Rogues Gallery, on nimestään huolimatta uudistusmielielinen ja erittäin rohkea jengi, joka ei pelkää tappaa Bandidoksiakaan. Vankilassa tämä jengi on käsittääkseni parhaassa asemassa. Se on vankilassa se jengi, jota muut kunnioittavat ja tottelevat.
Parhaaksi Suomalaisista jengiksi kuitenkin veikkaisin Cannon Ballseja, koska sillä on kovimmat näytöt. Myös jengin ex-jäsenet kehuvat tätä jengiä, jopa itse itse"Rogues Galleryn solvaaja" Timo. Hormooneita käyttävä ja vuosien budolajikokemuksen omaava huippukuntoinen Simo Rantalainen oli pelkästään räsynukke, kun hän taisteli itseään kovempia Cannon Ballseja vastaan. Peter Orren tappo oli jotenkin niin loppuun asti viedyn oloinen: koko ase lähietäisyydeltä tyhjäksi, ettei varmasti jää henkiin.
Paras 1% jengi
20
4549
Vastaukset
- aamen¤
kaikki jengit ovat paskoja koska elättävät itsensä huumekaupalla josta on ihmisille paljon riesaa. Nuoria kuolee huumeisiin tai terveys ainakin tuhoutuu ja narkomaanit joutuvat tekemään paljon rikoksia saadakseen huumeannokset ostetuksi. Poliisien pitäis ottaa nämä mainitsemasi jengit erityisen tarkkailun alle ni saatais huumepomoja vankilaan teljetyksi.
- Pekkala
"kaikki jengit ovat paskoja koska elättävät itsensä huumekaupalla"
Ainakin osan tuotosta he saavat huumekaupasta.
"Poliisien pitäis ottaa nämä mainitsemasi jengit erityisen tarkkailun alle ni saatais huumepomoja vankilaan teljetyksi. "
Ne ovat kaikki erittäin kovan tarkkailun alla.
"Nuoria kuolee huumeisiin tai terveys ainakin tuhoutuu ja narkomaanit joutuvat tekemään paljon rikoksia "
Aika harvinaisia nämä huumekuolemat silti ovat, toki narkomaanit kuolevat ehkä parikymmentä vuotta nuorempina kuin olisivat muuten kuolleet. - Miimi
Pekkala kirjoitti:
"Poliisien pitäis ottaa nämä mainitsemasi jengit erityisen tarkkailun alle ni saatais huumepomoja vankilaan teljetyksi. "
"Nuoria kuolee huumeisiin tai terveys ainakin tuhoutuu ja narkomaanit joutuvat tekemään paljon rikoksia "
Aika harvinaisia nämä huumekuolemat silti ovat, toki narkomaanit kuolevat ehkä parikymmentä vuotta nuorempina kuin olisivat muuten kuolleet.Saitpa meidät kaikki arvostaaan heitä erityisellä lämmöllä..
- swh
jos aikuiset miehet joutuu olee muitten "takana" , ei kannata itseään ees mieheks sanoa! Vitun lapaset! Onnex oma ukko on sellaanen, että pärjää ite yksin! Kyllä sellaasen vaimona kelpaa olla!
- swh
Pekkala kirjoitti:
Aika harvinaisia nämä huumekuolemat silti ovat, toki narkomaanit kuolevat ehkä parikymmentä vuotta nuorempina kuin olisivat muuten kuolleet.mitäs sanotte siitä, jos vankilan johtaja(EI laillistettu lääkäri=vanajan vankilanjohtaja=ei päästä vankia lomalle, ellei tämä ota antabusta?!?!!...ilman lääkärintarkastusta....
- Miimi
Kunpa hankkisivat elämän nämäkin ressukat..
- Pekkala
Jengiläiset ovat rikollismaailman eliittiä, he ovat etuoikeutettuja rikollisia ja vankilassa ovat paremmassa asemassa kuin muut. Rikollisjengiläisiä verrataankin usein vapaamuurareihin. Vapaamuurarit ovatkin monen mielestä rikollisia, joilla on hienot tittelit.
- Aamen¤
Pekkala kirjoitti:
Jengiläiset ovat rikollismaailman eliittiä, he ovat etuoikeutettuja rikollisia ja vankilassa ovat paremmassa asemassa kuin muut. Rikollisjengiläisiä verrataankin usein vapaamuurareihin. Vapaamuurarit ovatkin monen mielestä rikollisia, joilla on hienot tittelit.
kannattais sitten liittyä tähän eliittiin jota tuntuu niin kovasti arvostavan. Minä taas en ymmärrä mitä hienoa voi olla ihmisesssä joka tienaa rahansa huumekaupalla ja rosvouksilla. Pelkkiä luusereita koko porukka.
- Pekkala
Aamen¤ kirjoitti:
kannattais sitten liittyä tähän eliittiin jota tuntuu niin kovasti arvostavan. Minä taas en ymmärrä mitä hienoa voi olla ihmisesssä joka tienaa rahansa huumekaupalla ja rosvouksilla. Pelkkiä luusereita koko porukka.
"kannattais sitten liittyä tähän "
Se voisi tulla minulle liian kalliiksi, tuskin jengit maksaa oikeudenkäynti kuluja. Oikeudenkäynti kuluja tulee vääjäämättä, koska jengit vaativat jäseniltään rikoksia.
Eli jengin jäsenyys ei ole kovinkaan kannattavaa, otaksuisin.
"Pelkkiä luusereita koko porukka. "
Osa on, eivät kaikki. Lähes tulkoon kaikki jengiläiset ovat veloissaan, koska huumekaupoista jää vääjäämättä jossain vaiheessa kiinni. Jos jää kiinni, niin joutuu itse maksamaan täyden hinnan menettämistään huumeista. Menestyäkseen tällaisissa "mä en ole vasikka, mä kerron kaiken mun tyttöystävälle, joka on kielikellojen kielikello" porukoissa täytyy olla todella älykäs ja osata tulkita toisen eleitä.Täytyy tietää kuka arvostaa ja mitä arvostaa, jos vaikkapa "Kauppinen" kertoo jollekkin eläinrakkaalle kostonhimoiselle rikolliselle, olevansa eläinrääkkääjä, saa hän kärsiä siitä lopun elämäänsä.
Eli täytyy tietää miten toimia erilaisten ihmisten kanssa. - Tii Rikka
Pekkala kirjoitti:
Se voisi tulla minulle liian kalliiksi, tuskin jengit maksaa oikeudenkäynti kuluja. Oikeudenkäynti kuluja tulee vääjäämättä, koska jengit vaativat jäseniltään rikoksia.
Osa on, eivät kaikki. Lähes tulkoon kaikki jengiläiset ovat veloissaan, koska huumekaupoista jää vääjäämättä jossain vaiheessa kiinni. Jos jää kiinni, niin joutuu itse maksamaan täyden hinnan menettämistään huumeista. Menestyäkseen tällaisissa "mä en ole vasikka, mä kerron kaiken mun tyttöystävälle, joka on kielikellojen kielikello" porukoissa täytyy olla todella älykäs ja osata tulkita toisen eleitä.Täytyy tietää kuka arvostaa ja mitä arvostaa, jos vaikkapa "Kauppinen" kertoo jollekkin eläinrakkaalle kostonhimoiselle rikolliselle, olevansa eläinrääkkääjä, saa hän kärsiä siitä lopun elämäänsä.
Eli täytyy tietää miten toimia erilaisten ihmisten kanssa.maksaa valtio jos on "virallisesti" varaton, kun ei käy töissä niin ei ole verotettavaa tuloa joten saa ilmaisen oikeusavustajan.
- Covero
Pekkala kirjoitti:
Eli täytyy tietää miten toimia erilaisten ihmisten kanssa.Minkäslaiseen jengiin niin kuin yleensä mahtaisitkaan kelvata?
- Pekkala
Covero kirjoitti:
Minkäslaiseen jengiin niin kuin yleensä mahtaisitkaan kelvata?
Sellaiseen, joka järjestäisi kaikkea mukavaa minulle. Siinä jengissä olisi vain kivoja ihmisiä, jotka tekisivät vain kivoja asioita. Voisimme puhua kivoista ja ihanista asioista ja katsella dvd-elokuvia ja syödä popcornia.
- r.g.g.y
Pekkala kirjoitti:
Sellaiseen, joka järjestäisi kaikkea mukavaa minulle. Siinä jengissä olisi vain kivoja ihmisiä, jotka tekisivät vain kivoja asioita. Voisimme puhua kivoista ja ihanista asioista ja katsella dvd-elokuvia ja syödä popcornia.
puhuu pekkala joka ei tiedä mistään mitään,todella fiksua puhua täällä jengeistä paskaa ku ei tiedä niistä mitään..tu näyttää naamas meille t.jäsen
- Covero
Pekkala kirjoitti:
Järjestäisivät kaikkea mukavaa sulle? Kuten "savateviikonloppuja isiensä koirien kanssa? Myönnä että tykkäisit siitä kummiskin...
- Pekkala
r.g.g.y kirjoitti:
puhuu pekkala joka ei tiedä mistään mitään,todella fiksua puhua täällä jengeistä paskaa ku ei tiedä niistä mitään..tu näyttää naamas meille t.jäsen
Eiköhän jengiläiset tiedä täsmälleen, miltä näytän!!!
- Pekkala
Covero kirjoitti:
Järjestäisivät kaikkea mukavaa sulle? Kuten "savateviikonloppuja isiensä koirien kanssa? Myönnä että tykkäisit siitä kummiskin...
Toimintanne on varmasti kivaa, milloin pääsisin mukaan??
- Pekkala
Tii Rikka kirjoitti:
maksaa valtio jos on "virallisesti" varaton, kun ei käy töissä niin ei ole verotettavaa tuloa joten saa ilmaisen oikeusavustajan.
Lisäksi pysyvästä haitasta ja ansion menetyksistä joutuu maksamaan korvauksia uhrin koko loppuelämän.
Jos löisin jotakin homoa kirveellä päähän, koska jengin pomo niin käskisi, joutuisin maksamaan hänen sairaala kulunsakkin. Lisäksi homojen lyömisestä saa saman tuomion kuin ihmistenkin!!!
- dfhg
En oikein ymmärrä miksi tuota rikollista ja väkivaltaista elämäntapaa pitää ihannoida niin paljon??????
- klnsfndsfn
Suomen paras jengi on Halavatun Papat!!!! Ainoa porukka jolla on oikeesti järki päässä!
- r.g.g.y
vai tietää jengiläiset minkä näköinen olet,kysytään t.jäsen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764