Lintsi, raketti

Pelkuri-74

Olen 32 vuotias nainen ja ennen tätä päivää viimeksi käynyt lintsillä ala-aste ikäisenä. No vähän jännitin niitä laitteita, mut vuoristorata, linnunrata ja pari muutakin laitetta sujui suht kivuttomasti pientä jännitystä lukuunottamatta.

No kaverit puhu mut sitten rakettiin. Katoin ensin muutaman kerran kun se siinä meni ylösalas ja kovan painostuksen jälkeen päätin sitten rohkaista mieleni ja menin siihen.
Sydän oli pomppia rinnasta ulos, kun jännitin niin kovin. Siinä sitten istuskelin laitteessa ja odottelin kauhunsekaisin tuntein, että se ampaisee korkeuksiin. (huom. mulla on korkeanpaikan kammo) Sit se lähti.

No se nousu oli niin nopea, ettei siinä oikein ajatukset seurannu perässä, mutta siellä ylhäällä sitten pääsi piru irti.
Iski pakokauhu ja hirveä paniikki.
Tuntu, että nyt lähtee henki ja sisuskalut tulee pihalle hetkenä minä hyvänsä. Mielestäni se oli siellä ylhäällä ikuisuuden ja se laskeutuminen oli niin hirveä paikka mulle, että olin oikeasti menettää tajuntani.

Rystyset valkoisina puristin turvakaaria ja kylmä hiki nousi otsalle. Se oli mulle yhtä helvettiä. Mulle jäi siitä ihan hirveät traumat. Sitten vihdoinkin kun sain maata jalkojeni alle ja pääsin laitteesta pois, niin hyvä kun jalat kantoi.
Itkun ja naurun sekainen fiilis täytti pään ja adrenaliini syöksyi suoniini. Sillä hetkellä vannoin, että EI IKINÄ ENÄÄ!!! Elämäni kamalin kokemus.
Moni varmaan ajattelee, että olen ihan paskahousu ja niin varmaan olenkin, mutta mun psyyke ei näköjään kestä tuollaista. Olen tyytyväinen itseeni, että uskalsin kokeilla sen, koska muuten olis varmaan jääny vaimaamaan. Olisi kiva lukea muidenkin kommentteja siitä. Tuskin ketään muu on yhtä arka muin mä tai ainakaan kehtaa myöntää sitä, mut laittakaa kokemuksianne kyseisestä laitteesta. =)

3

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkuri myös

      Minua ei saisi edes vuoristorataan,ja pidän silti huvipuistoista :O

    • Marcuss

      Mun mielestä toi raketti on ihan ok. Sais mun puolesta olla korkeampikin (olis parempi pudotus), mut ehkä sit nopeus ehtis kasvaa turhan kovaks turvallisuuden kannalta.
      Itse kyllä uskallan mennä kaikkiin vehkeisiin, mutta sellasissa mustekalatyyppisissä pyörityksissä tulee joskus huono olo, eikä se oo kovin nautinnollista.

    • paikanpäälläkäynyt

      Itsekin kävin mieheni kanssa Lintsillä viimeperjantaina ja olen aika penseästi suhtautunut kaikenlaisiin kieputtimiin, päätettiin kumminkkin aikaisessa vaiheessa, että käydään kyllä testaamassa kaikenlaiset laitteet. Ja niin käytiinkin sitten, lastenlaitteita lukuunottamatta. Rakettiin päästyäni tajusin, että tässä sitä nyt sitten istutaan vapaahetoisesti, eikä tästä nyt enää pääse mihinkään. Mulle kyyti oli mahtava kokemus ja käytiinkin sitten laitteessa useamman, ehkä neljä kertaa. Toinen, jolle sydämeni menetin oli Kirnu, siinäkin useampi kerta vierähti. Erikoista oli huomata, että ainoa laite, jossa paha olo ja pelko iski oli viikinkilaiva :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe