Kertoilkaa ihmiset kokemuksistanne ja mielipiteistänne koskien loviisalaisia asiakaspalveluyrityksiä. Jos olette jossain saaneet hyvää palvelua, niin kiittäkää siitä ja jos palvelussa on ollut toivomisen varaa, niin kertokaa siitäkin.
Itse olen ollut pääosin tyytyväinen paikalliseen sjöblomin urheiluliikkeeseen. Hinta ei aina ole suomen halvin, mutta palvelu on hyvää ja tavaraa tilataan jos sitä ei ole heti hyllyssä. Ja niistä hinnoistakin voi yleensä neuvotella ihan hyvässä hengessä. Siis plussaa sölelle.
Myös apteekki on palvellut hyvin, vaikkakin ruuhkat joskus rassaavat. Palvelu on asiantuntevaa ja ystävällistä ja usein sieltä tuleekin lähdettyä paremmalla mielellä kuin millä mentiin sisään. Plussaa Kruunu apteekille ja heidän pääosoin ystävälliselle henkilökunnalleen.
Loviisan rautakauppa saa melko neutraalin arvosanan, mutta ajoittain henkilökunnan kiinni saaminen vaatii verikoiran ja syötin käyttöä ja siltikin saattaa vetää vesiperän. Henkilökunta kyllä ihan ystävällistä, mutta joskus ihan "hukassa". Rautakaupalle lievä miinus.
Loviisan pyöräkorjaamaolle iso plussa. Palvelu on ystävällistä ja yksilöllistä ja hinnatkin ihan ok.
Loviisan puu on kauppa jossa joskus joutuu odottamaan vuoroaan ihan liian kauan. Hinnatkin voisivat olla kilpailukykyisemmät. Henkilökunta pääosin ihan jees. Puulafkalle lievä miinus, mutta vain lievä.
Autogrilli on loviisan paras nakkikioski. Ei paljon pahaa sanottavaa, paitsi hinnat voisivat olla hivenen kohtuullisemmat. Myös henkilökunnan paikalla notkuvat tuttavat/poikaystävät/ystävät joskus hiukan häiritsevät. Safka hyvää ja henkilökunta erittäin ystävällistä ja palvelualtista. Tässä liike jossa asiat hoituvat todella nopeasti jos asiakas niin haluaa. Kokonaisuutena siis suuri plussa autogrillille.
Loviisan kelassa on yksi virkailija jonka kanssa asioi mielikseen. Muut virkailijat tuntuvat pitävän kunniasianaan astää asiakasta saamasta hänelle kuuluvia etuuksia ja tietoa. Usein paistaa läpi myös selkeä tietämättömyys ja ammattitaidottomuus ja jopa pahansuopuus. Tsemppiä Maria ja koeta jatkossakin jaksaa olla se ainut valopilkku niiden elämäänsäkyllästyneiden joukossa. Kelalle pitkä miinus, Marialle suuri plussa
Ttövoimatoimistolle pelkkää miinusta ja pitkä rivi. Miksi veronmaksajien rahoja yleensä käytetään näin turhaan toimintaan? Henkilökunta ainakin asenne- ja käyttäytymiskoursseille. Taitaa olla lähinnä muualle kelpaamattomien "asiakaspalvelijoiden" suojatyöpaikka. MIINUSTA JA PALJON.
Loviisan autovaraosa saa plussaa. Joskus joutuu tosin odottamaan vuoroaan turhan kauan, mutta palvelun laatu ja letkeä huumori odotellessa kyllä hyvittää tämän puutteen. Loistava palvelu ja mahtava henkilökunta. Hinnat kaiketi pääosin aika lailla yleisessä linjassa. PLUSSAA PUKKAA!
Loviisan venetarvikeliike ei kehuja saa. Riistohinnat ja olematon varasto eivät houkuta ostoksille. Henkilökunta kyllä yleensä ihan ok. Miinusta tulee.
Keskustan R-kioski saa pisteet lähinnä sen mukaan, että kuka kulloinkin on tiskin takana. Nuoremmasta päästä löytyy ihan mukavia myyjiä ja eräs vanhempikin rouva ihan ok. Mutta se eräs hapannaama, joka ei ole ilmeisesti hymyillyt sitten Kekkosen presidenttikauden, onnistuu kyllä yksinkin vetämään ärkkärin pisteet MIINUKSELLE!
Eli tuossa joitakin omia arvioitani. Laittakaapa ihmiset omia mielipiteitänne.
Hyvää/huonoa palvelua loviisassa
238
16475
Vastaukset
- oikeasti....
Leikka letti ja mee töihin.....
- Eurot loviisaan(ko)
Työnantajan maksamalla ajalla tuon edellisenkin kyllä kirjoitin ja lettikin on valmiiksi lyhyt :-)
- toisen pol. juntti
Missä on R-kielisen Sosiaalityöntekijän sivistys, luvataan juntille toimeentuloraha eikä sitten tule mitään pankkitilille.
ps Juntia saa jymäyttää kun se on sivistymätön. - M:von Juntti
Mikä tuura iso astringee pilukku puuttuu " katso " ahvenan katso rannikko miksi suomalainen omassa m
ei työhön p. hurri ensin jo on otsaa . menis uudolf Palmelle pillum_piälle valittamaan niin piäsis sinne .
maahanm muutto keiskestelunen on aika hatarla pohjalla jos suomea ei voi n:n:s sanotuissa paikoissa kun ahvenan jos haluut mut voit ensimmäisenä viedä vankilaan mun mielipiteen johdosta saatanan sadisti ei tämä mikään ulla ole mutta sanonpahan vaan että missä maassa venäläisiä on eniten 2020 . kysyisinkin sulta kenen j s tuliko sulta multa tuli jo. - M:r.von tir. Juntti
Yks vähemistö mahaanmeniministeri ketä on Suomenkielisiä syrjinyt koko elämänsä sanoo työ ootta rasituksestiellä muassa vittu ampukovalef sano suosi suomalaista .Nyt se pannoo linnaan ne jotka sitä vastaan taestelloo .kusi tämähän on 1400.l ei tänäpäivänä jos kieli on n:s Sivistys kysyisin vaan missä sun sivistys on Minä olen joskus sanonut että jos minä olisin tomonen niin ampuisin itseni heti mutta kun en niin mun ei tarvii ampua itteeni heti toinen lookani jos istut sillä kivellä missä sun setäs teki sut niin voisitko vaihtaa.
- m:tir. von sairas
lamaan 2020 ei köihillä enää rahaa materiaa on mihin sen myyt kukaan ei osta rikkaat ei enää rikastu kun tavaran hinta ei nouse . muistaako joku 89 kun pegin yks neliö tonttimaaa maksoi yks suomi miljoonan ei taida moni muistaa miks japanissa oli retlvaatio yli kaksikymmentä vuotta siis hinnat laski .kysykää lopettakaa sauli niinistö voi te nuoret haluaisin auttaa mutta en väkisin voi.....
- täydellinen kusipää
toisen pol. juntti kirjoitti:
Missä on R-kielisen Sosiaalityöntekijän sivistys, luvataan juntille toimeentuloraha eikä sitten tule mitään pankkitilille.
ps Juntia saa jymäyttää kun se on sivistymätön.mikä tämä maailma on . ehkä yritetään turvata ruotsinkielenasema ( näinkö ) varmasti se toimi 60l. ei enää on sanottu mitä me tehdään 5% Herrakansalla joka on 200v. meille sanonu sivistys tulee vaan ja ainoastaan kun opiskelet ruotsinkieli mitä sivistys on hyvin yksinkertaista kun suomi putos puusta 89 moni muu oli jo tehnyt sen .Onko finni todella noin tyhmä että se antaa jonkun vähennistön tämähän on kun suoraan apar-haits eteläahfriikasta kun Man Teela sano en ei ole vaikka istu yli 20v. linnassa näiden populistien kaa ....nyt katainen sano pakko leikata sosiaaliturvasta
- hattu Täyteen &p.
En voi sanoa että olen suomalainen , sehän on täällä synti . jos sulla on väärän-värinen Sukunimi es:m Suomalainen saat kohtelua kun aikoinaan aparhaim etelä AF Toivoisin että soini . mikä teille on punanen
tykkäisin & jos hän - kalliiks tuloo
täydellinen kusipää kirjoitti:
mikä tämä maailma on . ehkä yritetään turvata ruotsinkielenasema ( näinkö ) varmasti se toimi 60l. ei enää on sanottu mitä me tehdään 5% Herrakansalla joka on 200v. meille sanonu sivistys tulee vaan ja ainoastaan kun opiskelet ruotsinkieli mitä sivistys on hyvin yksinkertaista kun suomi putos puusta 89 moni muu oli jo tehnyt sen .Onko finni todella noin tyhmä että se antaa jonkun vähennistön tämähän on kun suoraan apar-haits eteläahfriikasta kun Man Teela sano en ei ole vaikka istu yli 20v. linnassa näiden populistien kaa ....nyt katainen sano pakko leikata sosiaaliturvasta
Me olemme täysin ruottalaisia Älä sinä sekasikijö finni tee tänne mitään pesää . R kijoskissa sentään puhutaan pohjoi Norjaa hölmö
- 44
Eurot loviisaan(ko) kirjoitti:
Työnantajan maksamalla ajalla tuon edellisenkin kyllä kirjoitin ja lettikin on valmiiksi lyhyt :-)
On hyvääkin.
- Mr:von. tir Juntti f
Miks kun ja jauhetaan pakko-ruotsi (esim.) vedotaan siihen että myös on pakko matemikka. no Ruotsinkielellä pärjää rannikko finni pohjoisNorja. Ruotsisa sillä ei valitettavasti pärjää. Siis kiinassa matikka on vältämätön ei suinkaan ruotsin keeli. pahvi.
- m:r tir juntti
kalliiks tuloo kirjoitti:
Me olemme täysin ruottalaisia Älä sinä sekasikijö finni tee tänne mitään pesää . R kijoskissa sentään puhutaan pohjoi Norjaa hölmö
Eihän pohjois-norjassa mitään vikaa ole päinvastoin Mutta jos Kieli millä meinaat vallata suomen ei toimi kun pohjois-norjassa niin ehkä pitäis tai vaihtaa kieli aluetta.
- M:r kusi pää vontti.
menepäs Finnikielellä Saatko palvelua Epäilen On muuten 20v. kokemus jos tehfan villineuvuus sano onhan suomessa myöskin matematiikka pakollinen no jo onkin Mutta matematiikalla pärjää kiinassa Ruotsin-kieli pärjääkö sillä kiinassa.
- juntti32
44 kirjoitti:
On hyvääkin.
On hyvää jos taalaa sfenkaa Juntin kieli rasaahtaa.
- m:r Juntti kauniaist
kalliiks tuloo kirjoitti:
On siinä meillä jonttl ,on tosi että S ruotsilla ee pärjää kun pohjois N
Se mua vain hämää mlten 2012 l. vielä 5% vähemmistö määrää mitä kieltä
juntti saa oppiskella olemmeko onko finni näin tyhmä minä vaan kysyn. - juppander
hattu Täyteen &p. kirjoitti:
En voi sanoa että olen suomalainen , sehän on täällä synti . jos sulla on väärän-värinen Sukunimi es:m Suomalainen saat kohtelua kun aikoinaan aparhaim etelä AF Toivoisin että soini . mikä teille on punanen
tykkäisin & jos hänOlet enempi kun oikeassa Ryssä & siis venäjäläinen täällä on n;o 1 vihattu ja
Finni on heti seuraava .
Miten on mahdollista että yks 5& vähemmistö voi hallita tätä n;s junttilaa. - Tyhjänpäiväinem
Mr:von. tir Juntti f kirjoitti:
Miks kun ja jauhetaan pakko-ruotsi (esim.) vedotaan siihen että myös on pakko matemikka. no Ruotsinkielellä pärjää rannikko finni pohjoisNorja. Ruotsisa sillä ei valitettavasti pärjää. Siis kiinassa matikka on vältämätön ei suinkaan ruotsin keeli. pahvi.
Olen kysymykseen todella lhastunut koska siina nähdään mlten ääliönä meitä
finnejä pidetään .( jos menet ruotsiin tuskin tarviit kieltä .ehkä matikkaa jos Kr
kävin Lontoossa tualotkoruunuu
- Fedup
Samoilla linjoilla olen..
Tosin esim. rautakaupan puolustukseksi on pakkoa sanoa, ettei se ole mikään pikaruokala jossa kaupat hoidetaan muutamassa minuutissa. Yleensä ihmiset ei tiedä edes itse mitä he haluavat ja haluavat näin ollen tutkia eri mahdollisuuksia joka taas vie aikaa. Ei kellään ole varaa palkata riittävästi myyjiä odottamaan ovelle mahdollista ruuhkaa, niin se vaan menee... ja vielä kun Loviisalaiset ajavat Porvooseen ostamaan sen 5€ kukkaruukun enemmin kuin tinkivät 50 senttiä paikallisesssa liikkeessä.. liekkö kateutta, ettei se ainakaan minun rahoillani rikastu perkele! Myyjäthän ei voi olla töihin tullessaan ammatilaisia ja asiansa osaavia, kun mitään varsinaista rautakauppa opistoa ei ole olemassakaan... homma opitaan kokemuksella, niin kuin kaikki muutkin ammatit (tämä on hyvä muistaa omasta työhistoriastakin). Se taas miksi kokemusta ei tule, johtuu aivan naurettavista palkkatasosta. Kukaan ei viitsi (ei koske Ikosta) viitsi tuhlata elämäänsä sillä hinnalla, että oppisi ammattitaitoiseksi rautakaupanmyyjäksi ;)
Sama koskee varmaan Puutakin, vaikka ne risut siellä kieroja ovatkin.- Kyrb
Kyllä minun mielestä palvelu pelaa rauta ja puu kaupassa. Ei ole ollut valittamista pitää vain odottaa vuoroaan tai avata suunsa myyjälle.
Mitenkä (esim) k-kaupan palvelu sitten jos on kahdenkymmenen ihmisen jono ja joudut jonottamaan 10min onko se huonoa palvelua?
Entäs sitten kun huomaat että ostamistasi ruoka tarvikkeista jotkut ovat menneet vanhoiksi ja on myyty täydellä hinnalla? Lähdetkö kauppaan ilmoittamaan asiasta?
Loviisan motto joissakin kaupoissa on ETTÄ TILATAAN Sen takia tilaan netistä tai haen naapuri kaupungista. - varaosakaupasta
Kyrb kirjoitti:
Kyllä minun mielestä palvelu pelaa rauta ja puu kaupassa. Ei ole ollut valittamista pitää vain odottaa vuoroaan tai avata suunsa myyjälle.
Mitenkä (esim) k-kaupan palvelu sitten jos on kahdenkymmenen ihmisen jono ja joudut jonottamaan 10min onko se huonoa palvelua?
Entäs sitten kun huomaat että ostamistasi ruoka tarvikkeista jotkut ovat menneet vanhoiksi ja on myyty täydellä hinnalla? Lähdetkö kauppaan ilmoittamaan asiasta?
Loviisan motto joissakin kaupoissa on ETTÄ TILATAAN Sen takia tilaan netistä tai haen naapuri kaupungista.Sinne menen nykyään ainoastaan jos on pakko.Mikään ei oikeastaan onnistu ekakerralla. Jos ei ole hyllyssä niin sulle yritetään myydä osia jotka varmaankaan ei sovi.Jos tilaa niin varmasti tulee väärät osat,ja sitten väitetään että kyllä sopii.Ei kiitos,ajan Porvooseen niin ei ole pelkoa että kompastun kun tulen sisään ovesta.
- Orpo kytässä
Kyrb kirjoitti:
Loviisan motto joissakin kaupoissa on ETTÄ TILATAAN Sen takia tilaan netistä tai haen naapuri kaupungista.Siellä on aina tosi pitkät jonot ja hidasta palvelua! Palvelua saa ainoastaan ruotsiksi, kauppa on ahdas ja varsinkin päivisin, jolloin kaikki mummot ja vaarit tulee juoruamaan kaupan ahtaille käytäville!! Pullonpalautuspaikka on ihan väärässä paikassa. Joudut ekaks kulkemaan ruuhkautuneiden kassojen ohi isot pullokassit kädessä automaateille ja sitten taas takasin että pääset kauppaan sisään! Onkohan insinööritoimisto Mikko Ilonen ollu suunnittelemassa kaupan "uutta" ulkomuotoa??
Pakosta joutuu käymään K-hallissa, koska se on ainut kauppa keskustassa!!
Eikä siinäkään oo mitään järkeä että alko on samassa rakennuksessa..tekee vielä ahtaamaammaksi koko rakennuksen!
Loviisan puussa ja Degerbyssä olen aina saanut erittäin hyvää palvelua! - Fedup
Orpo kytässä kirjoitti:
Siellä on aina tosi pitkät jonot ja hidasta palvelua! Palvelua saa ainoastaan ruotsiksi, kauppa on ahdas ja varsinkin päivisin, jolloin kaikki mummot ja vaarit tulee juoruamaan kaupan ahtaille käytäville!! Pullonpalautuspaikka on ihan väärässä paikassa. Joudut ekaks kulkemaan ruuhkautuneiden kassojen ohi isot pullokassit kädessä automaateille ja sitten taas takasin että pääset kauppaan sisään! Onkohan insinööritoimisto Mikko Ilonen ollu suunnittelemassa kaupan "uutta" ulkomuotoa??
Pakosta joutuu käymään K-hallissa, koska se on ainut kauppa keskustassa!!
Eikä siinäkään oo mitään järkeä että alko on samassa rakennuksessa..tekee vielä ahtaamaammaksi koko rakennuksen!
Loviisan puussa ja Degerbyssä olen aina saanut erittäin hyvää palvelua!sun muuttaa vielä syvemmälle maalle.. missä ei ole ahdasta. Kuinka monta elefanttia mahtuu kuplavolkkariin.. voi Kristus!! Oletko ajatellut että kaikkea ei yksinkertaisesti voi tehdä kaikkia tyydyttävällä tavalla.. jälkiviisauskin on suht helppoa..
- Orpo kytässä
Fedup kirjoitti:
sun muuttaa vielä syvemmälle maalle.. missä ei ole ahdasta. Kuinka monta elefanttia mahtuu kuplavolkkariin.. voi Kristus!! Oletko ajatellut että kaikkea ei yksinkertaisesti voi tehdä kaikkia tyydyttävällä tavalla.. jälkiviisauskin on suht helppoa..
ootkin yks niin laardiperseistä jotka ne ahtaat käytävät tukkii!!!
Vanha K-halli oli paljon fiksumpi. - fedup
Orpo kytässä kirjoitti:
ootkin yks niin laardiperseistä jotka ne ahtaat käytävät tukkii!!!
Vanha K-halli oli paljon fiksumpi.varo ettei tule nenä kipeeksi, kannattaa mennä ennemmin aukomaan tota päätä sinne nakkikioskille.. mutta ei taida olla miestä muuta kun netissä uhoamiseen.. uusi tai vanha kioski niin aina tulee pannuun.. usko pois.
- Kyrb
fedup kirjoitti:
varo ettei tule nenä kipeeksi, kannattaa mennä ennemmin aukomaan tota päätä sinne nakkikioskille.. mutta ei taida olla miestä muuta kun netissä uhoamiseen.. uusi tai vanha kioski niin aina tulee pannuun.. usko pois.
tässä tyypillinen valittaja nakkikioski tyyppi.
Kun ei ole paikkaa missä olla niin pyörimpä nakkikioskilla ja uhoan. - Fedup
Kyrb kirjoitti:
tässä tyypillinen valittaja nakkikioski tyyppi.
Kun ei ole paikkaa missä olla niin pyörimpä nakkikioskilla ja uhoan.sinä pyörit? Kotona odottamassa haluatko miljonääriksi ohjelmaa että pääset Elvistelemään muijallesi älykkyyttäsi. Kotiin tulee tietysti tieteen kuvalehti ja tekniikan maailma. Lukiko jossain että minä olen siellä nakkikioskilla pyörimässä ja hei tiedoksi taliaivoille, ei siellä pyöritä vaan tilataan ruokaa. Mutta jos on noin kova aukomaan päätä niin menisi sinne eikä urputtaisi netissä, sieltä löytyy varmasti joku joka ryhtyy leikkiin. Mene kyrb sinäkin myös, tekisi terää sinullekkin.
- kiltaman sadisti
Kyrb kirjoitti:
Loviisan motto joissakin kaupoissa on ETTÄ TILATAAN Sen takia tilaan netistä tai haen naapuri kaupungista.suomea puhuva menee tervikseen englanti onko suomi tapu kysyn ? halun vastauksen
en varmaan saa - M:r von tir Juntti
Fedup kirjoitti:
sun muuttaa vielä syvemmälle maalle.. missä ei ole ahdasta. Kuinka monta elefanttia mahtuu kuplavolkkariin.. voi Kristus!! Oletko ajatellut että kaikkea ei yksinkertaisesti voi tehdä kaikkia tyydyttävällä tavalla.. jälkiviisauskin on suht helppoa..
Alkeeria jätetään laskuista & kysytään opamalta
ei tämä maailma . Olen joskus sanonu että elämä pitää elää ennen kun sen tajuaa . on vanhoja valtio miehiä vii & asko eho ei kuulu joukkoon, kyllä ne tajuu nyt sen mutta ovat pahan hiljaa kun ei ole uskottavuutta niinistö . - tyhmä suomalainen
kiltaman sadisti kirjoitti:
suomea puhuva menee tervikseen englanti onko suomi tapu kysyn ? halun vastauksen
en varmaan saaon juntin kieli on finni (ruotsalainen kuuntelee ) välttämättä englanti & ja jos olet venäläinen olet :finni on täällä toiseksi vihatuin venakon_jälkeen .
- wartpurg
varaosakaupasta kirjoitti:
Sinne menen nykyään ainoastaan jos on pakko.Mikään ei oikeastaan onnistu ekakerralla. Jos ei ole hyllyssä niin sulle yritetään myydä osia jotka varmaankaan ei sovi.Jos tilaa niin varmasti tulee väärät osat,ja sitten väitetään että kyllä sopii.Ei kiitos,ajan Porvooseen niin ei ole pelkoa että kompastun kun tulen sisään ovesta.
Käy nyt siellä! Siellä on siivottu!
- sika
kiltaman sadisti kirjoitti:
suomea puhuva menee tervikseen englanti onko suomi tapu kysyn ? halun vastauksen
en varmaan saajos olet hurrin kielisellä aluella sinun on puhuttava inglis koska kaksikielisellä aluella
ei puhuta juntin kieltä .
- OP=Olli Pohjola
OP= voisi tarkoittaa myös ONNETONTA PASKAA, jota sinä etenkin voisit edustaa..
Loviisassa yrittäjät ovat tottuneet asiakkaittensa oma-aloitteesuuteen ja kykyyn hakea omat tuotteensa.. tutustua rauhassa, mietiskellä jne.. toki jos kiireinen kermaperse helsingistä tulee tänne diivailemaan, niin tilanne voi tosin olla toinen, kuten myös turistin kannalta.. jokainen kaupunki on tietysti omanlaisensa, kuten esim. pori. sieltä ei saa palvelua suomeksi saati ruotsiksi.. - huonosta palvelusta:
* ylivoimainen voittaja: loviisan puhelin (asiakaspalvelija valehteli ja jäi kiinni siitä. asennuspuolelle sen sijaan 10 )
* hanssonin saha (oli juuri avannut toimipisteensä loviisassa ja ajattelin kannattaa uutta yrittäjää;
tilasin aivan tavallista paneelia, odotin 3 vk ja sain väärää tavaraa. loviisan puusta olisin saanut oikeaa heti hyllystä!
* värikauppa (neuvot perseestä)- Täys kymppi
Niin, Loviisan puhelimen asiakaspalvelulle täys kymppi!
- mun top 3:seen
Täys kymppi kirjoitti:
lpo:n muutettua kuningattarenkadulle tätä asiakaspalvelijaa en ole nähnyt ja tämä "uusi aika" ansaitsee arvosanaksi 8.
- voisarvihivi.
Täys kymppi kirjoitti:
Tiedän.
- minähäntä.vaan
Täys kymppi kirjoitti:
sano n:m.Ei sähköpostia.
- m:r. Juntti
palvella kun vanhoja hurreja
- sama-se on luet v.
voisarvihivi. kirjoitti:
Tiedän.
jos et taaloo fenskoo et kuulu tänne jos muahan-muuttaja e osoo suonee niin pitää opettaa se .tunnen monta hurria minä ei oikeinenstään puhuta suomea vaikka ole asunununa suomi koko-ikänikin ku faija sano ei koska samaistut näihin jun. tuttua vai.tulis veli venäjäläinen ja loppuis valta- hurrien sillä näin on maata-rakennettu ettei siihen kukaan ketä .lutter jaos 4437.
- kaksi kolmas osaa
et ole valitettavasti ainut olen tämän pienen elämäni aikana törmänny ja kun nyt vaalit steehvannni ei sano että lauisit väärin mun nimen. kun steehvan tuli oli hän se se sano oikein voimakkaasti että sinähän lausut mun nimen aivan väärin sehän on valllllllliiiin juntti ymmärrä älä herra sun kansas nimeä väärin sano.
- M:r.von.tir. Juntti
Täys kymppi kirjoitti:
Minä &loviisan puhelin sanoin-kuvaamotanta töykeyttä en vielä missään maailman kolkassa ole nähnyt Ehkä etelä-afrikka ennen mantelaa ,herätkää .
- Walo
ei suomeksi palvelua ja joutuu kökkimään jonossa
- Nordeassa
joka kerta palveltu. On tullut käytyä jokunen kerta, täyttyy kohta 60 vuosimittarissa.
- velallinen nyt
Nordeassa kirjoitti:
joka kerta palveltu. On tullut käytyä jokunen kerta, täyttyy kohta 60 vuosimittarissa.
hermo kun sain lainanehtopaperit vaan sitkeästi ruotsiksi vaik selkeästi suomella ne tehtiin jne.
- adhd07
velallinen nyt kirjoitti:
hermo kun sain lainanehtopaperit vaan sitkeästi ruotsiksi vaik selkeästi suomella ne tehtiin jne.
K-hallissa on tosi paljon kesäjunnuja jotka naama punasena yrittää parhaansa, mutta onko heille annettu eväät siihien työhön , välillä tuntuu kun rassukat kysyy apua vkituisilta työntekijöiltä niin heille ei vastata ollenkaan saavat vain nyrpeän vastauksen ja jono kasvaa, heille pitäsi olla joku ihminen kenelle soittaa kun tarvitsee lisää tietoa niin ei tarvitse häiritä muiden työntekoa...
- mielipiteet
adhd07 kirjoitti:
K-hallissa on tosi paljon kesäjunnuja jotka naama punasena yrittää parhaansa, mutta onko heille annettu eväät siihien työhön , välillä tuntuu kun rassukat kysyy apua vkituisilta työntekijöiltä niin heille ei vastata ollenkaan saavat vain nyrpeän vastauksen ja jono kasvaa, heille pitäsi olla joku ihminen kenelle soittaa kun tarvitsee lisää tietoa niin ei tarvitse häiritä muiden työntekoa...
mitä mieltä olette sitten s-marketista? näin yleisesti ottaen?
- acer123
mielipiteet kirjoitti:
mitä mieltä olette sitten s-marketista? näin yleisesti ottaen?
S-marketin kassatytöt..
- sepp.
nojohan on taas "ämmät" päässy netin ääreen ei voi olla totta!! Muuttakaa nyt ihmeessä pois täältä nimittäin me ei todellkaan haluta tämmösiä "tätiä" tänne meidän idylliseen kaupunkiin ps. Loviisasta saa maan parasta palvelua!!!
- paikka mistä
saa maailman parasta palvelua, pliis !
- adhd07
paikka mistä kirjoitti:
sain degerbyystä hyvää palvelua kun kävin siellä syömässä mieheni kanssa. tarjoilija oli iloinen ja ystävällinen vaikka sillä oli kiire.
- ehdottomasti
paikka mistä kirjoitti:
hyvä palvelu,valoisa kauppa.
- vellihousu-kuppe
Suomi on tähän asti ollut vapaa & ja saa asua kulloinkin elämäntilanteen, kunhan et muuta ahvenanmaalle siellä kuulemma tulee nenö kippeeks " kun ja jos on vääränvärinen sukunimi esm. tautinen tai joku nen, pää.
- syy-missä
paikka mistä kirjoitti:
saa kyllä palvelua mutta juntti ei välttämättä saa
- miekö junttura?
syy-missä kirjoitti:
saa kyllä palvelua mutta juntti ei välttämättä saa
Siis tarkoittaako tämä, että suomenkielisen synonyymi on juntti ??
- sikanskansa
Tätäkö sinä haluat . Kaikki kijoksit :ei ole kun Är linja autoasema Vittu tervis paska oletko asunu muualla suomessa (tusskin ) pässi muuta vaika ahvenaan
paikka mistä kirjoitti:
LIIDELI = MAAILMAN PARAS ITSEPALVELU
- Walo
mä olen saanut ainakin usein.Tänäänkin soitettiin kotia kun lekurin huone oli vaihtunut :)
- Walo
palvelua.Mut se on neuvolapuolelta:)
- tyytyväinen vai tyytymätön
olin heinäkuussa loviisan leirintäalueella
asiakkaana ja vastaanotossa oli erittäin
miellyttävä ja palvelualtis mies. samaa ei voi
sanoa naisvirkailijasta jonka tapasin myöskin.
hän oli suorastaan tympeä ja töykeä. ei sovi
asiakaspalveluun laisinkaan.- ihmettelenpä vaan
käyttäytymistä esim. ravintola ziltonissa. Ravintolan henkilökunta aivan käsittämättömän törkeitä asiakkaita kohtaan. Baari tiskeillä asiakkaille huudetaa ja tiuskitaan ja sama pätee eräitä portsareita kyseisessä räkälässä. Toki siellä on kyllä muutama asiallinen portsari jotka ovat hoitaneet hommat jo monen vuoden ajan todella tyylikkäästikin....mutta nämä nykyiset....ei minkäälaista osaamista koko alalta. Pitäisikö heidän kenties mennä itseensä ja miettiä että mistä heidänkin palkka maksetaan???
- niinkuin minäkin,
ihmettelenpä vaan kirjoitti:
käyttäytymistä esim. ravintola ziltonissa. Ravintolan henkilökunta aivan käsittämättömän törkeitä asiakkaita kohtaan. Baari tiskeillä asiakkaille huudetaa ja tiuskitaan ja sama pätee eräitä portsareita kyseisessä räkälässä. Toki siellä on kyllä muutama asiallinen portsari jotka ovat hoitaneet hommat jo monen vuoden ajan todella tyylikkäästikin....mutta nämä nykyiset....ei minkäälaista osaamista koko alalta. Pitäisikö heidän kenties mennä itseensä ja miettiä että mistä heidänkin palkka maksetaan???
lopetin siellä käymisen jo monta vuotta sitten. Niitten palkka tulee asiakkaiden pussista. Kun palkantulo loppuu ne rupee kattoon peiliin.
- PORTSARISTA:
tapahtui n. 1990 tai -91 espoossa/rav. haikaranpesä.
meitä meni muist. 8 hengen seurue keskellä päivää syömään. jätettiin takit portsarille, syötiin n. 2 h ja lähdettiin. kaikkien takit oli yhdellä narikkallipulla. tämä n. 60-v. AMMATTI-IHMINEN antoi automaattisesti jokaiselle oikean takin !
ja ravintolassa oli paljon muitakin syöjiä. seurueemme kiitteli ja ihmetteli tätä. portsari vaan totesi, että on hyvä muisti ja harjaantunut silmä ! - fedup
niinkuin minäkin, kirjoitti:
lopetin siellä käymisen jo monta vuotta sitten. Niitten palkka tulee asiakkaiden pussista. Kun palkantulo loppuu ne rupee kattoon peiliin.
loukkaantunut kun ei saanutkaan kuninkaallisen kohtelua. Kuinkas monet potkut annoit taas henkilökunnalle kun ei pidetty kuin kukkaa kämmenellä? Asioi sinä vaan siellä Degerby Gillessä tai Saltbodanissa, missä kaikki muutkin viininmaistajat ja kaappijuopot makeilevat. Kyllä se yleensä lähtee asiakkaasta se käytös. Ei palveluala tarkoita että henkilökunta on joku sylkykuppi ja nöyrästi kuuntelee paskapuheesi. Oli kuppila sitten räkälä tai pintapaikka.
- ihmettenpä vaan
fedup kirjoitti:
loukkaantunut kun ei saanutkaan kuninkaallisen kohtelua. Kuinkas monet potkut annoit taas henkilökunnalle kun ei pidetty kuin kukkaa kämmenellä? Asioi sinä vaan siellä Degerby Gillessä tai Saltbodanissa, missä kaikki muutkin viininmaistajat ja kaappijuopot makeilevat. Kyllä se yleensä lähtee asiakkaasta se käytös. Ei palveluala tarkoita että henkilökunta on joku sylkykuppi ja nöyrästi kuuntelee paskapuheesi. Oli kuppila sitten räkälä tai pintapaikka.
jos olisit oppinut lukemaan niin olisit kyllä huomannut ettei kukaan missään viestissä ole puhunut kuninkaallisesta kohtelusta, vaan asiallisesta kohtelusta!! Kyllä jokainen joka on koulutuksensa asiakaspalveluun saanut ihan mitä kautta tahansa pitäisi tietää myös sekin ettei asiakkaat ole mitää nyrkkeilysäkkejä. Tietenkin jokaisella on joskus niitä huonoja päiviä, mutta jos se alkaa olla jokapäiväistä ja pinnaa kiristää ajatuskin esim. pokena olemisesta, niin kannattaisi varmaan vaihtaa alaa.
- ikäisenä
PORTSARISTA: kirjoitti:
tapahtui n. 1990 tai -91 espoossa/rav. haikaranpesä.
meitä meni muist. 8 hengen seurue keskellä päivää syömään. jätettiin takit portsarille, syötiin n. 2 h ja lähdettiin. kaikkien takit oli yhdellä narikkallipulla. tämä n. 60-v. AMMATTI-IHMINEN antoi automaattisesti jokaiselle oikean takin !
ja ravintolassa oli paljon muitakin syöjiä. seurueemme kiitteli ja ihmetteli tätä. portsari vaan totesi, että on hyvä muisti ja harjaantunut silmä !pitääkin jo hommansa osata!! On tosin eriasia olla ruokaravintolassa töissä kuin "yökerhossa" jossa ollaan hieman eri kunnossa kun iltaa viettävät ja ihmisiä liikkuu hieman enemmän. Eipä taida olla tuohonkaan työhön mitään ammattikouluja olla. Helposti ollaan tuomitsemassa portsaria, mutta voin sivusta seuranneena sanoa että siellä käy sellaista ääliötä asiakkaina että huhuh! Asiakashan on aina oikeassa eikä koskaan ole tehnyt mitään pahaa. Sivustakatsojakaan ei aina tiedä faktoja asioiden kulusta ja tekee johtopäätökset siitä miten tilanne päättyy.
- Ohi ajanut
ihmettenpä vaan kirjoitti:
jos olisit oppinut lukemaan niin olisit kyllä huomannut ettei kukaan missään viestissä ole puhunut kuninkaallisesta kohtelusta, vaan asiallisesta kohtelusta!! Kyllä jokainen joka on koulutuksensa asiakaspalveluun saanut ihan mitä kautta tahansa pitäisi tietää myös sekin ettei asiakkaat ole mitää nyrkkeilysäkkejä. Tietenkin jokaisella on joskus niitä huonoja päiviä, mutta jos se alkaa olla jokapäiväistä ja pinnaa kiristää ajatuskin esim. pokena olemisesta, niin kannattaisi varmaan vaihtaa alaa.
Yksi ainoa kerta eläessäni olen nähnyt portsarin potkivan kadulla makaavaa asiakasta.Tää tapahtui vuosia sitten Ziltonin ulkopuolella, ja senjälkeen en kunnioittanut kapakkaa läsnäolollani moneen vuoteen.Väärinkäsityksien välttämiseksi voin sanoa että sukunimi alkoi M:llä.
- mä vaan
ikäisenä kirjoitti:
pitääkin jo hommansa osata!! On tosin eriasia olla ruokaravintolassa töissä kuin "yökerhossa" jossa ollaan hieman eri kunnossa kun iltaa viettävät ja ihmisiä liikkuu hieman enemmän. Eipä taida olla tuohonkaan työhön mitään ammattikouluja olla. Helposti ollaan tuomitsemassa portsaria, mutta voin sivusta seuranneena sanoa että siellä käy sellaista ääliötä asiakkaina että huhuh! Asiakashan on aina oikeassa eikä koskaan ole tehnyt mitään pahaa. Sivustakatsojakaan ei aina tiedä faktoja asioiden kulusta ja tekee johtopäätökset siitä miten tilanne päättyy.
Menimme muutama kuukaus sit poika porukassa ziltoniin ja ihan hyvässä kunnossa jokainen. Poke jutteli kännyssä ilmeisesti ystävänsä kanssa niitä näitä. Siinä sitten tovin ja kotvasen vieressä kuunneltii ja ootettii että josko kaveri jossain vaiheessa ehtisi ne takitkin ottaa. Kun ei sitten mitää tapahtunu, kaverini kohteliaasti kysäisi että saisiko nämä rotsit jättää narikkaan. Poke alko huutaa että jos ei kelpaa palvelu ni painukaa helvettii täältä. Oli kieltämättä omituinen kokemus. En mä väitä että asiakas on aina oikeassa, mut jotain rajaa sentää. Sitä paitsi kyllä noi hommat on tark. niille jotka sitä kestää vaik känniset onkin vaikeita. Kyllähän sen jokainen tietää millaista sakkia juotto rafloissa käy ja jos sitä ei kestä niin ei sinne oo mikään pakko mennä töihin. Ja henk.koht asiat vois hoitaa myös vapaa ajalla eikä kiireisimpään aikaan töissä.
- samaa
mä vaan kirjoitti:
Menimme muutama kuukaus sit poika porukassa ziltoniin ja ihan hyvässä kunnossa jokainen. Poke jutteli kännyssä ilmeisesti ystävänsä kanssa niitä näitä. Siinä sitten tovin ja kotvasen vieressä kuunneltii ja ootettii että josko kaveri jossain vaiheessa ehtisi ne takitkin ottaa. Kun ei sitten mitää tapahtunu, kaverini kohteliaasti kysäisi että saisiko nämä rotsit jättää narikkaan. Poke alko huutaa että jos ei kelpaa palvelu ni painukaa helvettii täältä. Oli kieltämättä omituinen kokemus. En mä väitä että asiakas on aina oikeassa, mut jotain rajaa sentää. Sitä paitsi kyllä noi hommat on tark. niille jotka sitä kestää vaik känniset onkin vaikeita. Kyllähän sen jokainen tietää millaista sakkia juotto rafloissa käy ja jos sitä ei kestä niin ei sinne oo mikään pakko mennä töihin. Ja henk.koht asiat vois hoitaa myös vapaa ajalla eikä kiireisimpään aikaan töissä.
tapahtuu joka paikassa! Portsarit vaan ilmeisesti provosoi enemmän. Mutta kaikenkaikkiaan ollaan helposti kertomassa miten asiakaspalvelussa pitäisi työnsä tehdä, meitä vaan on niin moneen junaan eikä luonteelleen ihminen mitään voi. Jokainen varmaan valitsisi työpaikan joka hänelle parhaiten sopisi jos se olisi mahdollista? Puolustelen tässä asiakaspalvelualalla työskenteleviä koska itsekkin sillä alalla olen.
Täytyy sanoa että kyllä sitä huonoa käytöstä useammin tulee asiakkaan puolelta. Olen ihmetellyt monesti miksi monet asiakkaat luulevat että esim. kaupassa saa käyttäytyä kuin mikäkin sika? Huudetaan ja uhkaillaan myyjiä jotka eivät ole syyssä esim. huonoon tuotteeseen tai valmistaneet niitä. Valehdellaan päin naamaa takuuasioissa, haukutaan toisen kaupan myyjiä (yleensä syyttä) alennusten toivossa jne. Eli kyllä sitä vikaa löytyy molemmilta puolilta ja se joka väittää ettei ole siihen syyllistynyt puhuu paskaa!!
Eli mennäänkö välillä itseemme?! - tosiasia
samaa kirjoitti:
tapahtuu joka paikassa! Portsarit vaan ilmeisesti provosoi enemmän. Mutta kaikenkaikkiaan ollaan helposti kertomassa miten asiakaspalvelussa pitäisi työnsä tehdä, meitä vaan on niin moneen junaan eikä luonteelleen ihminen mitään voi. Jokainen varmaan valitsisi työpaikan joka hänelle parhaiten sopisi jos se olisi mahdollista? Puolustelen tässä asiakaspalvelualalla työskenteleviä koska itsekkin sillä alalla olen.
Täytyy sanoa että kyllä sitä huonoa käytöstä useammin tulee asiakkaan puolelta. Olen ihmetellyt monesti miksi monet asiakkaat luulevat että esim. kaupassa saa käyttäytyä kuin mikäkin sika? Huudetaan ja uhkaillaan myyjiä jotka eivät ole syyssä esim. huonoon tuotteeseen tai valmistaneet niitä. Valehdellaan päin naamaa takuuasioissa, haukutaan toisen kaupan myyjiä (yleensä syyttä) alennusten toivossa jne. Eli kyllä sitä vikaa löytyy molemmilta puolilta ja se joka väittää ettei ole siihen syyllistynyt puhuu paskaa!!
Eli mennäänkö välillä itseemme?!se nyt vaan on niin että ziltonissa sattuu olemaan yx portsari joka ei todellakaan ole sopiva siihen työhön.........mm helsingistä ja vantaalta saannut lähteä ja ei ole tervetullut takaisin.........muutenkin palvelualalla pitää hymyillä ja niellä suurimman osan siitä mitä asiakkaan suusta tulee.......jos olisi toinen samantyyppinen ravintola Loviisassa missä ois parempaa palvelua niin eipä olisi asiakkaita ziltonissa...........
- en ota
tosiasia kirjoitti:
se nyt vaan on niin että ziltonissa sattuu olemaan yx portsari joka ei todellakaan ole sopiva siihen työhön.........mm helsingistä ja vantaalta saannut lähteä ja ei ole tervetullut takaisin.........muutenkin palvelualalla pitää hymyillä ja niellä suurimman osan siitä mitä asiakkaan suusta tulee.......jos olisi toinen samantyyppinen ravintola Loviisassa missä ois parempaa palvelua niin eipä olisi asiakkaita ziltonissa...........
kantaa kenen ei pitäisi tai pitäisi olla siellä töissä. Ja eikös teille hienohelmoille jo ole Degerby kaikkine fanceine palveluineen, mitä sitä murehtimaan tavallisenkansan Ziltonista? Ei sen taso voi enää tuosta parjaamalla laskea! Mutta edelleen ihan BS:ää tuo että pitää vain hymyillä ja niellä paskaa, kyllähän se vaan on niin että niin makaa kuin petaa.. kenenkään ei tarvitse niellä mitään mitään jos ei halua, se ei tee sinusta ammatitaitoista vaan sinusta urpon jos niin luulet. Ja niinhän se menee, että voit valita missä käyt. Zilton on ollut jokusen vuoden pystyssä ja ei taida ihan heti kaikkien nirppanokkien takia nurin mennnä. Tervemenoa vaan sinne pissisbaariin joka kaikella kimalteellaan säväyttää, luuletko että ketään kiinnostaa?
- asiasta vielä
tosiasia kirjoitti:
se nyt vaan on niin että ziltonissa sattuu olemaan yx portsari joka ei todellakaan ole sopiva siihen työhön.........mm helsingistä ja vantaalta saannut lähteä ja ei ole tervetullut takaisin.........muutenkin palvelualalla pitää hymyillä ja niellä suurimman osan siitä mitä asiakkaan suusta tulee.......jos olisi toinen samantyyppinen ravintola Loviisassa missä ois parempaa palvelua niin eipä olisi asiakkaita ziltonissa...........
että jos ilmoittelet täällä tuommoista varmaa tietoa ihmisten potkuista, on ne syytä laittaa omalla nimellä. Silloin olet valmis menemään takuuseen sanoistasi.
- A-siakas
asiasta vielä kirjoitti:
että jos ilmoittelet täällä tuommoista varmaa tietoa ihmisten potkuista, on ne syytä laittaa omalla nimellä. Silloin olet valmis menemään takuuseen sanoistasi.
Suomenkieliset saa Lovisassa huonompaa palvelua kuin muun kieliset. Se on valitettavasti totta. Kaikkia palvellaan, mutta kun kauppias ja myyjä on ruotsinkielinen, niin ne tarjoaa rabattia pyytämättä. Samoin tarjoustuotteita myydään mieluummin ruotsinkielisille eikä suomenkielisille edes kerrota mitä on alennusmyynnissä.
Loviisan kuluttajasuojaihmiset voisi jotenkin puuttua tähän piilosyrjintään. Loviisan Råutakauppa ja Ekspertti on on pahimmasta päästä. - expertistä:
A-siakas kirjoitti:
Suomenkieliset saa Lovisassa huonompaa palvelua kuin muun kieliset. Se on valitettavasti totta. Kaikkia palvellaan, mutta kun kauppias ja myyjä on ruotsinkielinen, niin ne tarjoaa rabattia pyytämättä. Samoin tarjoustuotteita myydään mieluummin ruotsinkielisille eikä suomenkielisille edes kerrota mitä on alennusmyynnissä.
Loviisan kuluttajasuojaihmiset voisi jotenkin puuttua tähän piilosyrjintään. Loviisan Råutakauppa ja Ekspertti on on pahimmasta päästä.eräs maanantai menin ko. kauppaan ostamaan telkkaria, josta olin nähnyt mainoksen sunnuntain hesarin expert -liitteessä. Kaupassa todettiin, ettei heillä myydä ko. merkkiä, koska siitä on huonoja kokemuksia ja tarjottiin kalliimpia tilalle, joissa ei ollut haluamiani ominaisuuksia. Keskiviikon Vartti -lehdessä oli kuitenkin haluamani tv myynnissä myös Loviisassa ..... Äijät menettivät 700 euron kaupat, koska eivät kertoneet, että odota ylihuomiseen !! On siellä myyty myös mikroaaltouunia mitä ei ole olemassakaan - ja kuvan kanssa !!!
- Köyhä laulaja vain
expertistä: kirjoitti:
eräs maanantai menin ko. kauppaan ostamaan telkkaria, josta olin nähnyt mainoksen sunnuntain hesarin expert -liitteessä. Kaupassa todettiin, ettei heillä myydä ko. merkkiä, koska siitä on huonoja kokemuksia ja tarjottiin kalliimpia tilalle, joissa ei ollut haluamiani ominaisuuksia. Keskiviikon Vartti -lehdessä oli kuitenkin haluamani tv myynnissä myös Loviisassa ..... Äijät menettivät 700 euron kaupat, koska eivät kertoneet, että odota ylihuomiseen !! On siellä myyty myös mikroaaltouunia mitä ei ole olemassakaan - ja kuvan kanssa !!!
Ottamatta kantaa Lidlin kauppakonseptin eettisyyteen tms. voi kuitenkin sanoa, että palvelu on ollut ihan hyvää ja myyjät ystävällisiä. Palkkatasokin kuulema jopa hiukan parempi kuin Loviisan muissa marketeissa, mutta silti hinnat paljon halvempia.
- itogi
Köyhä laulaja vain kirjoitti:
Ottamatta kantaa Lidlin kauppakonseptin eettisyyteen tms. voi kuitenkin sanoa, että palvelu on ollut ihan hyvää ja myyjät ystävällisiä. Palkkatasokin kuulema jopa hiukan parempi kuin Loviisan muissa marketeissa, mutta silti hinnat paljon halvempia.
Siellä olen saanut ystävällistä ja hienoa palvelua. Olen hoitanut pari juttua, jotka olivat riidattomia. Sain myös hyviä neuvoja asioiden hoidossta. Mulle jäi tosi tyytyväine mieli.
- on parantanut
Köyhä laulaja vain kirjoitti:
meidänkin perheen elintasoa halvoilla hinnoillaan. Siis plussaa ! Mutta kassoja saisi olla ruuhka-aikoina enemmän.
- pieni pyöreä
on parantanut kirjoitti:
meidänkin perheen elintasoa halvoilla hinnoillaan. Siis plussaa ! Mutta kassoja saisi olla ruuhka-aikoina enemmän.
Lidli hinnat ovat myös vaikuttaneet minunkin rahapussiin positiivisesti. En käy ostoksilla Lidlissä. Alhaiset hinnat ovat kuitenkin käynistäneet kilpailua ja se näkyy tuotteiden hinnoissa hienoisena hintojen alentumisena ja alennustuotteina. Kehitys on ollut myönteinen kannaltani.
- Hifisti2
expertistä: kirjoitti:
eräs maanantai menin ko. kauppaan ostamaan telkkaria, josta olin nähnyt mainoksen sunnuntain hesarin expert -liitteessä. Kaupassa todettiin, ettei heillä myydä ko. merkkiä, koska siitä on huonoja kokemuksia ja tarjottiin kalliimpia tilalle, joissa ei ollut haluamiani ominaisuuksia. Keskiviikon Vartti -lehdessä oli kuitenkin haluamani tv myynnissä myös Loviisassa ..... Äijät menettivät 700 euron kaupat, koska eivät kertoneet, että odota ylihuomiseen !! On siellä myyty myös mikroaaltouunia mitä ei ole olemassakaan - ja kuvan kanssa !!!
Palvelevat ensin ruotsinkielisiä ja ottavat töihinkin vain ruotsinkielisiä ja heidän lapsia. Itse boikotoin kaikkia kielisyrjintää harrastavia butiikkeja Lovisassa.
- finntållå
Hifisti2 kirjoitti:
Palvelevat ensin ruotsinkielisiä ja ottavat töihinkin vain ruotsinkielisiä ja heidän lapsia. Itse boikotoin kaikkia kielisyrjintää harrastavia butiikkeja Lovisassa.
vihasi ei vaikuta mielipiteeseesi? Tyyppi jaksaa kyllä itkeä täällä tätä samaa asiaa näköjään ihan loputtomiin. Ihan tuulesta, ei des sieltä tempastu juttu taas. Miksi ottaa töihin muita kuin kaksikielisiä, koska sellaisessa kaupungissa kerran asutaan? Et kiukultasi sattunut huomaamaan että siellä on kuitenkin ainakin yksi täysin suomenliekinen myyjä ja palvelee kuitenkin kaikkia parhaansa mukaan. Kyllä minua ainakin on palveltu kunnolla suomenkielisyydestäni huolimatta. Ei kannata mennä mihinkään naama norsun****lla ja olla jatkuvasti negatiivisella asenteella, niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Tämä gallup on ihan hyvä juttu, mutta yritysten/henkilöiden asiaton mustamaalaaminen on mielestäni epäoikeudenmukaista. Risuja voi antaa asiallisesti ja miettiä oliko itsessä myös jotain vikaa? - V.P.K
finntållå kirjoitti:
vihasi ei vaikuta mielipiteeseesi? Tyyppi jaksaa kyllä itkeä täällä tätä samaa asiaa näköjään ihan loputtomiin. Ihan tuulesta, ei des sieltä tempastu juttu taas. Miksi ottaa töihin muita kuin kaksikielisiä, koska sellaisessa kaupungissa kerran asutaan? Et kiukultasi sattunut huomaamaan että siellä on kuitenkin ainakin yksi täysin suomenliekinen myyjä ja palvelee kuitenkin kaikkia parhaansa mukaan. Kyllä minua ainakin on palveltu kunnolla suomenkielisyydestäni huolimatta. Ei kannata mennä mihinkään naama norsun****lla ja olla jatkuvasti negatiivisella asenteella, niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Tämä gallup on ihan hyvä juttu, mutta yritysten/henkilöiden asiaton mustamaalaaminen on mielestäni epäoikeudenmukaista. Risuja voi antaa asiallisesti ja miettiä oliko itsessä myös jotain vikaa?Ihmetyttää kaupungin lumen auraus toiminta? Miten helvetissä pitää aurata tota saltbodanin edustaa?? eihän siellä edes asuketään.
Uudessakaupungissa kadut auraamatta vielä iltapäivästä ja siellä on sentään asuin rakennuksia ja asukkaita.
Onko toi ranta saatava juomakuntoon jo tammikuussa kun pitää aurata sinne se tie?
Ihmettelevä - Töööt..
V.P.K kirjoitti:
Ihmetyttää kaupungin lumen auraus toiminta? Miten helvetissä pitää aurata tota saltbodanin edustaa?? eihän siellä edes asuketään.
Uudessakaupungissa kadut auraamatta vielä iltapäivästä ja siellä on sentään asuin rakennuksia ja asukkaita.
Onko toi ranta saatava juomakuntoon jo tammikuussa kun pitää aurata sinne se tie?
IhmetteleväPuutarhakatu läpipääsemätön, mutta suolaaittojen edestä lumet oli ajettu vex. Vaikka ihmiset siitä kävelevät, niin eihän ne pääse jäille, eihän kukaan siellä auraa.
Onkohan jotai saksmannin salaisia sopimuksia? - Käynyt kaikissa
Töööt.. kirjoitti:
Puutarhakatu läpipääsemätön, mutta suolaaittojen edestä lumet oli ajettu vex. Vaikka ihmiset siitä kävelevät, niin eihän ne pääse jäille, eihän kukaan siellä auraa.
Onkohan jotai saksmannin salaisia sopimuksia?Loviisassa on myös monia yrityksiä, jotka ovat tasapuolisia molemmille kieliryhmille. Loviisan Puhelin on hyvä esimerkki. Samoin Marilyn ja Degerby sekä K-marketti ja Alko, joissa suomenkielisiä kohdellaan tasa-arvoisesti kaikin tavoin.
- TavatOn
Käynyt kaikissa kirjoitti:
Loviisassa on myös monia yrityksiä, jotka ovat tasapuolisia molemmille kieliryhmille. Loviisan Puhelin on hyvä esimerkki. Samoin Marilyn ja Degerby sekä K-marketti ja Alko, joissa suomenkielisiä kohdellaan tasa-arvoisesti kaikin tavoin.
K-marketin henkilökunta kyllä yrittää kohdella asiakkaita tasapuolisesti äidinkielestä riippumatta. Ongelmana ovatkin jotkut asiakkaat, jotka katsovat oikeudekseen virittää ruuhka-aikanakin pitkän keskustelun vaikkapa tutun kassahenkilön kanssa. Asiakas kertoo huutoruotsilla asioitaan kassalla ja kiusaantunut kassa vilkuilee hermostuneena kasvavaa jonoa. Tuttu tilanne K-marketissa.
- as-iakas
TavatOn kirjoitti:
K-marketin henkilökunta kyllä yrittää kohdella asiakkaita tasapuolisesti äidinkielestä riippumatta. Ongelmana ovatkin jotkut asiakkaat, jotka katsovat oikeudekseen virittää ruuhka-aikanakin pitkän keskustelun vaikkapa tutun kassahenkilön kanssa. Asiakas kertoo huutoruotsilla asioitaan kassalla ja kiusaantunut kassa vilkuilee hermostuneena kasvavaa jonoa. Tuttu tilanne K-marketissa.
Myös S-marketti ja Valintatalo palvelevat tasapuolisesti kielestä riippumatta.
- Nykyinen Ziltton
Menkäähän katsomaan tänäpäivänä portsaritoimintaa Zilttoniin.Todella osaava porukka.Hymy herkässä,naisille puetaan takit päälle kuten kuuluukin.Karun näköisiä hemmoja mutta ulkonäkö pettää.10 sanon minä.
- pulloon meniä ei ruo
A-siakas kirjoitti:
Loviisan kuluttajasuojaihmiset voisi jotenkin puuttua tähän piilosyrjintään. Loviisan Råutakauppa ja Ekspertti on on pahimmasta päästä.Joo se rttä me suomen-kieliset tällä alueella ollaan toisen-luokankansalaisia on aivan totta miks miks jos no shän kuuluu herrakansalle jos sanot jotain eri-arvoisuudesta se kielletään ehkä sääiö rahoja kysyin kerran tätä mahdollisutta sain tylyn vastauksen jos en niin löydät ittes paik kunnan putkasta. ymmärsin en ollu putkassa toivoisin että tämä Aparhaitpolitiikka loppuis ja & finnille ei enää naurettais
- Gurkkan
Nykyinen Ziltton kirjoitti:
Menkäähän katsomaan tänäpäivänä portsaritoimintaa Zilttoniin.Todella osaava porukka.Hymy herkässä,naisille puetaan takit päälle kuten kuuluukin.Karun näköisiä hemmoja mutta ulkonäkö pettää.10 sanon minä.
Täysin samaa mieltä.
A-siakas kirjoitti:
Loviisan kuluttajasuojaihmiset voisi jotenkin puuttua tähän piilosyrjintään. Loviisan Råutakauppa ja Ekspertti on on pahimmasta päästä.höpö höpö
et osaa lukea
- Lovisalainen
vanille homesta - tosin siellä ei voi usein käydä kun tili aina kummasti katoaa.. :D
sjöblomilta - vaikka suomenkielinen olenkin
k-marketista - tilaa vain pitäisi olla enemmän, koko perheen kanssa ei viitsi käydä ettei tuki koko kauppaa, myyjät ystävällisiä
moniallista - omistaja on todella ystävällinen ja mukava
mumman kankaasta - mukava ja palvelualtis ja puhelia omistaja
inside - hyviä lahjatavaraideoita ja palvelu ok
Ei-niin-hyvää palvelua
Marimetestä - ei siellä tunne itseään tervetulleeksi
Karvoselta - ei saa sitä mitä tilaa ja joutuu usein odottelemaan, alennukset tipahtelee ruotsinkielisille
Loviisan puu - tuotteet huonolaatuisia
Puutarhakeskus - hinnat vaihtelee viikosta ja myyjästä toiseen, nuoret flikat ei tunnu tietävän hölkäsen pöläystä mistään
R-kiska - myyjä alkaa reuhaamaan kun selaa (plärää, ei lue) onko lehti ostamisen arvoinen- Tippakehuja
Palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa. Lievänä miinuksena ruuhkien aiheuttama jonottaminen.
- yks vaa
Tippakehuja kirjoitti:
Palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa. Lievänä miinuksena ruuhkien aiheuttama jonottaminen.
Apteekille miinusta myös siitä että ainaisen ruuhkan lisäksi siellä ei toteudu asiakkaan yksityisyyden suoja vaan muut asiakkaat näkee ja kuulee toiselle määrätyt lääkkeet ja ohjeistukset.
- M:r. Ääliöinen
yks vaa kirjoitti:
Apteekille miinusta myös siitä että ainaisen ruuhkan lisäksi siellä ei toteudu asiakkaan yksityisyyden suoja vaan muut asiakkaat näkee ja kuulee toiselle määrätyt lääkkeet ja ohjeistukset.
A-linikalle siellä eritäin hoono soomi, mei ei suomi palv ollaa tiis & tors sano juntti
- oma napa
yks vaa kirjoitti:
ei kukaan ole kiinnostunut, oma napa on lähempänä.
- SakkeSammakko
Apteekissa asiakaspalvelu hyvää, mutta ainainen jonottelu yskivien mummojen seassa ärsyttää, etenkin jos oma asia olisi tosi nopeasti hoidettavissa...
Sjöblom Sport saa myös plussaa asiakaspalvelustaan, aina auttavaista porukkaa töissä. Tosin hinnat hieman korkeammat kuin muualla.
Loviisan Puusta saa asiantuntevaa palvelua ja tavaraa löytyy melkein aina heti varastosta ja ihan ookoo hintataso.
Värikauppa kallis (!!!) jos ei sovi alennusprosenteista etukäteen.. Omasta mielestä niin kallis että kannattaa jo ajaa Porvoon RTV:hen. Muuten ihan ookoo palvelu.. Rautakaupassa taas tulee harvoin käytyä, niistä en tiedä..
Keskustan Posti saa plussaa, tosi kivoja palvelutätejä :) Ja harvoin paljon jengiä asioimassa..
K-kauppa taas saa plussaa siitä että on Alko vieressä..hedelmä/vihannes osastolle myös kehuja.
Niinpäniin...Pitäisihän tuota "uuden Loviisan" sisäistä markkinaa yrittää kannattaa käyttämällä oman kaupungin palveluja, mutta mielestäni kaupunki itsekin voisi näyttää tässä asiassa parempaa esimerkkiä..miksi kaupunki esim. käyttää Itä-Uudenmaan osuuspankin pankkipalveluja (IU OP:n kotipaikka on Porvoo), vaikka on olemassa pankki jonka kotipaikkana on Loviisa...ihmettelen vaan..- Loviisalainen2
Tuo pankkiasia on kyllä totta, en ollut tullut miettineeksikään... Saattaa olla, ettei tätä ole vielä kaupungin johdossa edes huomattu.
Palveluja koskien olen yleisellä tasolla tyytyväinen, vaikka hintataso on mielestäni selvästi korkeampi kuin esimerkiksi Kouvolassa. Ei ehkä ruoan hinta niinkään, mutta muut tavarat. - viestiketjussa
Loviisalainen2 kirjoitti:
Tuo pankkiasia on kyllä totta, en ollut tullut miettineeksikään... Saattaa olla, ettei tätä ole vielä kaupungin johdossa edes huomattu.
Palveluja koskien olen yleisellä tasolla tyytyväinen, vaikka hintataso on mielestäni selvästi korkeampi kuin esimerkiksi Kouvolassa. Ei ehkä ruoan hinta niinkään, mutta muut tavarat.todetaan, että suutari on lopettanut. harmi, häneltä sai hyvää ja halpaa palvelua.
- åpoiuhgv
viestiketjussa kirjoitti:
todetaan, että suutari on lopettanut. harmi, häneltä sai hyvää ja halpaa palvelua.
Postissa saa todella hyvää palvelua iloisella asenteella, parasta Loviisassa sanoisin.
- ööh tyhmä vai?
Loviisalainen2 kirjoitti:
Palveluja koskien olen yleisellä tasolla tyytyväinen, vaikka hintataso on mielestäni selvästi korkeampi kuin esimerkiksi Kouvolassa. Ei ehkä ruoan hinta niinkään, mutta muut tavarat.Millä pankilla muka kotipaikka Loviisassa???
- Astukaa sisään
ööh tyhmä vai? kirjoitti:
Millä pankilla muka kotipaikka Loviisassa???
Sanokaa hyvää päivää, kuunnelkaa tarkasti tuleeko vastaus. Sitten kun perse nousee tuolista tulee silmäkontakti, mutta ei kysytä miten voin palvella. Pyydän kuppi kahvia ja korvapuustin, vielä ei ole suuta avattu. Kassakone näyttää maksettavaa summaa, annan rahan sanoen olkaa hyvä. Saan vaihtorahan takaisin ilman ääntäystä. Juon kahvit, syön pullan ja olen poistumassa, silloin löytyy äänta. Roskakori on siinä, voisit heittää paperit sinne. Kiitos että avasit vihdoinkin suusi, luulin että ollaan riidoissa.
- rpläinen
ööh tyhmä vai? kirjoitti:
Millä pankilla muka kotipaikka Loviisassa???
niin länsikymen osuuspankilla nykyään kotikuntana loviisa ku ennen se oli ruotsinpyhtää mihin se taas siirrettiin elimäeltä kun elimäki liittyi kouvolaan..itselläni tilit itäuudenmaan op:ssa mutta ehkä pitäisi muuttaa kun kerran on olemassa "loviisalainen" pankki. ja op:stä op:hen varmaan helppo siirtyä, luulisi. palvelu itäuudenmaan osuuspankissa on kyllä ollut ihan ok mutta harvoinhan sitä konttorissa tulee käytyä, nettipankin toimivuus on se tärkein kuitenkin.
- kiitän
rpläinen kirjoitti:
niin länsikymen osuuspankilla nykyään kotikuntana loviisa ku ennen se oli ruotsinpyhtää mihin se taas siirrettiin elimäeltä kun elimäki liittyi kouvolaan..itselläni tilit itäuudenmaan op:ssa mutta ehkä pitäisi muuttaa kun kerran on olemassa "loviisalainen" pankki. ja op:stä op:hen varmaan helppo siirtyä, luulisi. palvelu itäuudenmaan osuuspankissa on kyllä ollut ihan ok mutta harvoinhan sitä konttorissa tulee käytyä, nettipankin toimivuus on se tärkein kuitenkin.
Ergosta olen aina saanut hyvää ja ripeää palvelua, kiitos! :)
Pankeissa ei todellakaan tule käytyä konttorissa, tai sitten tosi harvoin. Aktian nettipankki huono ja vaan sen takia ( kattilamainosten) vaihdoin pankkia, vaikka en tiedä heidän face-to-face asiakaspalvelusta yhtään mitään.. - katti pöydällä
kiitän kirjoitti:
Ergosta olen aina saanut hyvää ja ripeää palvelua, kiitos! :)
Pankeissa ei todellakaan tule käytyä konttorissa, tai sitten tosi harvoin. Aktian nettipankki huono ja vaan sen takia ( kattilamainosten) vaihdoin pankkia, vaikka en tiedä heidän face-to-face asiakaspalvelusta yhtään mitään..Tänään kävin siellä ja sain hyvää palvelua. Hain itselleni kissahatun ja sainkin sen. Eikä se edes maksanut maltaita. Lasten vaatteita oli siellä hirmuinen valikoima.
- :/
Se pankki mistä halvimmin palvelut irtoaa voittaa ja aina homma ei mene kotipitäjään..
- Äippäpäs
Loviisa ei sama kuin Loviisan keskusta..mielipiteitä saa laittaa myös Loviisan laita-alueiden palveluista :)
Koskenkylän K-kaupalla on tosi hyvä tarjonta ja palvelukin useimmiten ihan jees, "nuoremman sukupolven kassatätien" tympeää olemusta lukuun ottamatta...
Aktia on peestä, jos on asiaa konttoriin niin pitää varmaan varata aika pari vuotta ennen...onneks melkein kaikki asiat voi hoitaa nykyään netin kautta. Mutta olen kyllä harkinnut pankin vaihtamista ihan periaatesyistä, ku ketuttaa aktialaisten käyttäytymine...
Terveystalon palvelut tosi hyvät Koskenkylässä, ei voi valittaa! :)- eräs loviisalainen
Kovin mielenkiintoista, miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on. Itse vaihdoin pankkia ja menin Aktian asiakkaaksi nimenomaan siksi että aina ja nopeasti saa henk.koht palvelua! Oli kiire saada autolaina ja vanhapankki olisi antanut ajan seuraavalle viikolle. Aktiaan pääsin 15 min varoitus ajalla. Homma hoitui heti kun mies pääsi laittamaan nimen takauspaperiin. Häntä odotti pankissa valtakirja, että sain rahat heti myyjälle. Tämän jälkeen siirsin koko perheen Aktin asiakkaaksi.
Muutenkin loviisassa saa lähes pelkästään hyvää palvelua. Huonoa en ole saanut oikeastaan ikinä, välillä vähän välinpitämätöntä. Oma käytös vaikuttaa kyllä paljon.
Erityis hyvää palvelua olen saanut ainakin seuraavista:
Mumman kangas
Suutari-joka tosin on nyt lopettanut
Parturi kampaamo Saukkonen
MariMette
K-halli
Petaksen kenkäkauppa
Liiviliike
Hyvää palvelua monissa muissakin, mutta tuossa nuo mitkä heti tuli ensimmäiseksi mieleen. - Äippäpäs
eräs loviisalainen kirjoitti:
Kovin mielenkiintoista, miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on. Itse vaihdoin pankkia ja menin Aktian asiakkaaksi nimenomaan siksi että aina ja nopeasti saa henk.koht palvelua! Oli kiire saada autolaina ja vanhapankki olisi antanut ajan seuraavalle viikolle. Aktiaan pääsin 15 min varoitus ajalla. Homma hoitui heti kun mies pääsi laittamaan nimen takauspaperiin. Häntä odotti pankissa valtakirja, että sain rahat heti myyjälle. Tämän jälkeen siirsin koko perheen Aktin asiakkaaksi.
Muutenkin loviisassa saa lähes pelkästään hyvää palvelua. Huonoa en ole saanut oikeastaan ikinä, välillä vähän välinpitämätöntä. Oma käytös vaikuttaa kyllä paljon.
Erityis hyvää palvelua olen saanut ainakin seuraavista:
Mumman kangas
Suutari-joka tosin on nyt lopettanut
Parturi kampaamo Saukkonen
MariMette
K-halli
Petaksen kenkäkauppa
Liiviliike
Hyvää palvelua monissa muissakin, mutta tuossa nuo mitkä heti tuli ensimmäiseksi mieleen.Saattaa olla että keskustan Aktiassa palvelu on parempaa - omat kokemukseni suurimmaksi osin Koskenkylän konttorista :) Tuo aikaisemmin tässäkin keskustelussa mainittu länsi-kymen osuuspankki kiinnostaa kyllä, koska se on ainoa jolla oikeasti kotipaikkana Loviisa. Itse kun olen aina halunnut kannattaa oman kunnan/kaupungin yrityksiä...en sitten tiedä, onko kellään kokemuksia kyseessä olevasta "entisestä elimäen op:sta"? Niillä ei konttoria keskustassa, mutta minua se ei haittaisi, voisin Koskenkylästä ajaa Liljendaliin asioimaan..harvoinhan konttorissa edes tarvetta käydä..
- tyhmäköh
Äippäpäs kirjoitti:
Saattaa olla että keskustan Aktiassa palvelu on parempaa - omat kokemukseni suurimmaksi osin Koskenkylän konttorista :) Tuo aikaisemmin tässäkin keskustelussa mainittu länsi-kymen osuuspankki kiinnostaa kyllä, koska se on ainoa jolla oikeasti kotipaikkana Loviisa. Itse kun olen aina halunnut kannattaa oman kunnan/kaupungin yrityksiä...en sitten tiedä, onko kellään kokemuksia kyseessä olevasta "entisestä elimäen op:sta"? Niillä ei konttoria keskustassa, mutta minua se ei haittaisi, voisin Koskenkylästä ajaa Liljendaliin asioimaan..harvoinhan konttorissa edes tarvetta käydä..
ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta tuli mieleen tuosta pankkikeskustelusta...että onko sama pankkien kohdalla kuin muiden yritysten, että ne maksaa jotain kunnallisveroja tai muuta omaan kotikuntaan/kaupunkiin???
OP esim. on koko maan kattava "pankkiketju", mutta saako siis Loviisan kaupunki vero- tai muita sentapaisia tuloja LänsiKymen OP:sta, Porvoo saa niitä sitten ItäUudenmaan ja Porvoon OP:sta, j.n.e.? Vai miten tää oikein menee..? - Paikallisuus kunniaa
tyhmäköh kirjoitti:
ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta tuli mieleen tuosta pankkikeskustelusta...että onko sama pankkien kohdalla kuin muiden yritysten, että ne maksaa jotain kunnallisveroja tai muuta omaan kotikuntaan/kaupunkiin???
OP esim. on koko maan kattava "pankkiketju", mutta saako siis Loviisan kaupunki vero- tai muita sentapaisia tuloja LänsiKymen OP:sta, Porvoo saa niitä sitten ItäUudenmaan ja Porvoon OP:sta, j.n.e.? Vai miten tää oikein menee..?Minä siirsin periaatteesta omat ja yritykseni pankkiasiat Länsi-Kymen OP:hen, joka on ainoa Loviisan kaupungissa toimiva pankki, joka maksaa yhteisöveronsakin Loviisaan.
- kaikkikotiinpäin
Paikallisuus kunniaa kirjoitti:
Minä siirsin periaatteesta omat ja yritykseni pankkiasiat Länsi-Kymen OP:hen, joka on ainoa Loviisan kaupungissa toimiva pankki, joka maksaa yhteisöveronsakin Loviisaan.
Taidan tehdä niin minäkin. Tänään ruotsinkielisessä paikallislehdessä juttu kyseisestä pankista, jolla nähtävästi menee hyvin. Toivottavasti kaupungin johtokin ymmärtää siirtää pankkiasiansa ikiomaan pankkiimme, kun sellainen kerran on. Harvinaista varmaan tämänkokoisessa kaupungissa..
- kaupungilainen
kaikkikotiinpäin kirjoitti:
Taidan tehdä niin minäkin. Tänään ruotsinkielisessä paikallislehdessä juttu kyseisestä pankista, jolla nähtävästi menee hyvin. Toivottavasti kaupungin johtokin ymmärtää siirtää pankkiasiansa ikiomaan pankkiimme, kun sellainen kerran on. Harvinaista varmaan tämänkokoisessa kaupungissa..
Voisin määki muute vaihtaa mut ku ei niil oo konttorii tääl YDINkeskustas... pitäskö sit tonne johku mettää ajaa pankkiasioille...
- mnä
kaupungilainen kirjoitti:
Voisin määki muute vaihtaa mut ku ei niil oo konttorii tääl YDINkeskustas... pitäskö sit tonne johku mettää ajaa pankkiasioille...
sinä sitä konttoria tarvitset? Kaikkihan hoituu nykyään Internetin välityksellä.
- käteisen
mnä kirjoitti:
sinä sitä konttoria tarvitset? Kaikkihan hoituu nykyään Internetin välityksellä.
nostaminen ? printterin kauttako ?
- Läski Karvaleuka
kaikkikotiinpäin kirjoitti:
Aleksanterinkadulla mainostaa vain ruotsinkielisessä? lehdessä,tosin hyvät alennukset antaa,kun (finnjävel) pistää riihikuivaa tiskille.
- TyytyväinenAsiakas
käteisen kirjoitti:
nostaminen ? printterin kauttako ?
Voin kyseisen pankin asiakkaana sanoa että pankin jokaisessa konttorissa missä olen asioinut(Ruukki, Liljendal, Lapinjärvi,) olen saanut pelkästään hyvää asiakaspalvelua. Itselläni asiakkuus Lapinjärvellä, missä mitä loistavin henkilökunta. Toki jos isommista lainoista on ollut kyse (talolaina) niin sitä ei samana päivänä saa, mutta asiointi puhelimitse onnistuu ja henkilökunta on ottanut vastaan aukiolojen ulkopuolellakin.
Nostan rahani kyllä automaatista, mutta joskus olen isompia summia hakenut I-U Op:n konttorista. Tilinumero ja henkkarit vaan mukaan. On minua kalasteltu muihin pankkeihin ja toki olisi joskus helpompaa, jos asiakkuuskonttori olisi Loviisassa. Mutta aina on asiointi toiminut verkon kautta tai puhelimitse hyvin "omaan pankkiini", ja mielellään menee käymään konttorissakin koska palvelu on ollut hyvää. - Saukkopoika
Läski Karvaleuka kirjoitti:
Aleksanterinkadulla mainostaa vain ruotsinkielisessä? lehdessä,tosin hyvät alennukset antaa,kun (finnjävel) pistää riihikuivaa tiskille.
Älä pullistele rahoillasi"
- Kuukuppi
Saukkopoika kirjoitti:
Älä pullistele rahoillasi"
Siellä asioi mielikseen ystävällisen henkilökunnan ansiosta.
- Iso kahvi
Kuukuppi kirjoitti:
Siellä asioi mielikseen ystävällisen henkilökunnan ansiosta.
Olisi mukavaa jos edes joskus saisi hymyn sieltä tiskin takaa, mutta ei kun ei.
- k-supermarketissa
Iso kahvi kirjoitti:
Olisi mukavaa jos edes joskus saisi hymyn sieltä tiskin takaa, mutta ei kun ei.
ei tarjoustuotteet olleet juurikaan esillä / hyllyissä n. klo 8.45. Sai henkilökunnalta kysellä, missä on sitä ja tätä.
- mikä dorka
k-supermarketissa kirjoitti:
ei tarjoustuotteet olleet juurikaan esillä / hyllyissä n. klo 8.45. Sai henkilökunnalta kysellä, missä on sitä ja tätä.
Sekö on huonoa palvelua, kun ei ollut opasta tai opaskoiraa ja punaistamattoa valmiina?
- järjestelyjä
mikä dorka kirjoitti:
Sekö on huonoa palvelua, kun ei ollut opasta tai opaskoiraa ja punaistamattoa valmiina?
Mainitussa liikkeessä on usein virheitä hinnoissa tai suorastaan puutuu koko hintamerkintä. Pullopalautus ronaa vähän väliä ja korjaus ei suinkaan oma-aloittteista.
Tyyliin sopisi että ylläoleva on sisäpiirin kommentti.
Onneksi on litli kylässä. - Lidliin siirtynyt
järjestelyjä kirjoitti:
Mainitussa liikkeessä on usein virheitä hinnoissa tai suorastaan puutuu koko hintamerkintä. Pullopalautus ronaa vähän väliä ja korjaus ei suinkaan oma-aloittteista.
Tyyliin sopisi että ylläoleva on sisäpiirin kommentti.
Onneksi on litli kylässä.Minusta k-marketissa suurin ongelma on kassat. Oikeastaan ihan pari kassanaista, jotka tykkäävät seurustella tuttujensa kanssa kaikessa rauhassa, vaikka jono kasvaa vaan. Noiden hidastelijoiden äidinkieli ei ole suomi. Asioinkin nykyään Lidlissä. Siellä ruotsinkielen taito tai taidottomuus ei kuulema vaikuta työhönottoon. Myyjistä moni ei siis osaa ruotsia ja se vähentää turhaa löpinää ja viivyttelyä kassoilla. Lisäksi Lidl on niin kaukana keskustasta, että ne r-kieliset joille kaupassa käynti on päivän tärkein sosiaalinen tapahtuma, eivät sinne usein eksy. Samalla Lidlissä säästää ihan kivasti rahaa. Varsinkin kasvispainotteisesti syövän talvinen ruokalasku on jopa puolta pienempi Lidlissä kuin muualla.
- palvelua,
mikä dorka kirjoitti:
jos lehdessä on mainos jossa tarjoukset on kerrottu ja kauppa aukeaa klo 7.00 ja klo 8.45 tarjouksia ei ole vielä hyllyissä tai hyllyssä ei ole lappua, josta ilmenee, että tämä tuote on tarjouksessa. Ilmeisesti mainoksissa pitäisi lukea, että tarjoustuotteet ovat valmiina klo 10.30 ......... Älä tule aikaisemmin !!
- ..,...,...,
Loviisan K-halli...kassoilla huono palvelu(muutamaa kassaa lukuunottamatta) kassoilla tiuskitaan ja väitetään vastaan vaikka asiasta on mustaa valkoisella (lehden tarjous).Eräs kassa (hieman tukevahko) takki napittamatta....ja mahamakkarat tiskillä...Palveluammatissa olisi hyvä katsoa peiliin ennen töihin lähtöä.
Mummankangas.....läyrytään tuttujen kanssa vaikka myymälä odottavia asiakkaita...Itse odotin 20 min ja kuuntelin kissoista, lenkkeilystä ym....ja luovutin..hain tarvittavat kankaat porvoosta.
R-kioski....siellä saa melkein pyydellä anteeksi kun on tulossa asioimaan (kun tietyt elämäänsä kyllästyneet myyjät) melkein tappavat katseillansa ja vastaavat ainoastaan ruotsiksi.....paitsi eräs myyjä joka ei osaa suutansa aukaista ollenkaan....en ole asioinut kyseisellä kioskilla vuoteen....joten en tiedä ovatko kyseiset henkilöt edelleen töissä....enkä halua ottaa edes selvää.....
Erittäin hyvää palvelua saa Valille homesta...sinne täydet 10 pistettä :)- Lohi on poikaa
Sehän jäi jo eläkkeelle se yksi kaikkeen sekoileva. Jollekin vanhemmalle rillipäälle juoruaminen taitaa olla tärkeämpi kuin kassatoiminta. Mutta on siellä enemmän niitä palvelevia iloisia tyttöjä, molemmilla kielillä.
- ei ole
Lohi on poikaa kirjoitti:
Sehän jäi jo eläkkeelle se yksi kaikkeen sekoileva. Jollekin vanhemmalle rillipäälle juoruaminen taitaa olla tärkeämpi kuin kassatoiminta. Mutta on siellä enemmän niitä palvelevia iloisia tyttöjä, molemmilla kielillä.
hinnat näkyvillä, niin kuin laki käsittääkseni velvoittaisi.
- Vittuilua kuunnellut
ei ole kirjoitti:
hinnat näkyvillä, niin kuin laki käsittääkseni velvoittaisi.
Siellä eräs vajaakielinen mieslääkäri. Hän on töykeä, loukkaava ja usein suorastaan halventaa potilaitaan.
- Minäkin olen
Vittuilua kuunnellut kirjoitti:
Siellä eräs vajaakielinen mieslääkäri. Hän on töykeä, loukkaava ja usein suorastaan halventaa potilaitaan.
Liian lyhyt on päre. Itse vetää yhteen että "onko näin" eli miten ymmärtänyt asian. Jos ei ole samaa mieltä niin lämpenee heti ja alkaa tivata. Olen tuumannut miten arempi vanhus kokee. Saattaja aina mukaan sisälle. Itseä ei hirvitä, tiuskikoon rauhassa - kivaa kuitenkaan ei ole.
- r........
Minäkin olen kirjoitti:
Liian lyhyt on päre. Itse vetää yhteen että "onko näin" eli miten ymmärtänyt asian. Jos ei ole samaa mieltä niin lämpenee heti ja alkaa tivata. Olen tuumannut miten arempi vanhus kokee. Saattaja aina mukaan sisälle. Itseä ei hirvitä, tiuskikoon rauhassa - kivaa kuitenkaan ei ole.
Kun puhuin oireistani hän keskeytti heti : shhh! Eli kielsi puhumasta.
En mee enää... - Ja aiheesta
r........ kirjoitti:
Kun puhuin oireistani hän keskeytti heti : shhh! Eli kielsi puhumasta.
En mee enää...Tiettävästi olisi hoitovirhesyytekin tulossa eräälle lääkärille. Kun määrää selkäkipuihin hoidoksi, että "Mene kirkkoon rukoilemaan" ja sitten potilas halvaantuu, niin diaknoosi ei varmaankaan ollut oikea, asenteesta puhumattakaan!
- Juho kusti
Ja aiheesta kirjoitti:
Tiettävästi olisi hoitovirhesyytekin tulossa eräälle lääkärille. Kun määrää selkäkipuihin hoidoksi, että "Mene kirkkoon rukoilemaan" ja sitten potilas halvaantuu, niin diaknoosi ei varmaankaan ollut oikea, asenteesta puhumattakaan!
Minusta Loviisan ruokakaupoista K-supermarketin palvelu ja tiskit on ylivoimaisesti parasta Loviisassa. Se on ainoa paikka, josta saa paikallista lähiruokaa - Lindholmin siikaa ja aitoa paikallista lohta ja muuta kalaa, Malmgårdin kaljaa, Hanssonin leipää jne.. Joka päivä on lehdissä kerrottu että on tuoretta päivän paikallistaruokaa.
Voisivat muut kaupat ottaa myös tuotteita omalta paikkakunnalta. Lidlihän on sellainen sakemanni, ettei sinne pysty saamaan mitään loviisalaista tuotetta myyntiin. Tai voi jos on iso tuottajajätti joka ottaa hoitaakseen koko ketjun tuotteet. Siihen ei yksikään Loviisalainen tuottajapysty. Sen tiedän, että Lidli pystyy myymään joitakin tuotteita halvemmalla kuin loviisalaiset kaupat, koska iso ketju ostaa todella isoja määriä. Loviisalaisten ei pitäisi rikastuttaa sakemannia ostamalla halpariistoruokaa lidlistä.
Jos tulee jotain kriisejä, ei saksalaisketju pysty ruokkimaan suomalaisia. Se on minun mielipide. - liiderin asiakas
Juho kusti kirjoitti:
Minusta Loviisan ruokakaupoista K-supermarketin palvelu ja tiskit on ylivoimaisesti parasta Loviisassa. Se on ainoa paikka, josta saa paikallista lähiruokaa - Lindholmin siikaa ja aitoa paikallista lohta ja muuta kalaa, Malmgårdin kaljaa, Hanssonin leipää jne.. Joka päivä on lehdissä kerrottu että on tuoretta päivän paikallistaruokaa.
Voisivat muut kaupat ottaa myös tuotteita omalta paikkakunnalta. Lidlihän on sellainen sakemanni, ettei sinne pysty saamaan mitään loviisalaista tuotetta myyntiin. Tai voi jos on iso tuottajajätti joka ottaa hoitaakseen koko ketjun tuotteet. Siihen ei yksikään Loviisalainen tuottajapysty. Sen tiedän, että Lidli pystyy myymään joitakin tuotteita halvemmalla kuin loviisalaiset kaupat, koska iso ketju ostaa todella isoja määriä. Loviisalaisten ei pitäisi rikastuttaa sakemannia ostamalla halpariistoruokaa lidlistä.
Jos tulee jotain kriisejä, ei saksalaisketju pysty ruokkimaan suomalaisia. Se on minun mielipide.ja ei ku ostoksille!
- Täys-juntti
tieaaloo febskoo niin et saa örkkyjä 10v. kokemud ( TÄMÄ ON TOYYA)
Meneppäs esim.tervwys.keskus pellka vini . miks suomessa juntit on thhniiiiiiiii- Lounastava Liisa
Ystävällistä ja nopeaa palvelua. Jää hyvä mieli kotiinviemisiksi kun on siellä asioinut. Ruokakin ihan hyvää.
- Toinen se juntti
Lounastava Liisa kirjoitti:
Ystävällistä ja nopeaa palvelua. Jää hyvä mieli kotiinviemisiksi kun on siellä asioinut. Ruokakin ihan hyvää.
Valkon kioski, uskomatotonta. Ostais joku pois joka ymmärtää asiakaspalvelun päälle.
- Lidlin asiakas
Toinen se juntti kirjoitti:
Valkon kioski, uskomatotonta. Ostais joku pois joka ymmärtää asiakaspalvelun päälle.
Lidlissä on silmiinpistävää henkilökunnan jatkuva kiire ja hoppu. Taitaa työnantaja todellakin ulosmitata heistä kaiken mahdollisen vastineena maksamalleen palkalle. Tuohon viittaa myös henkilökunnan nopea vaihtuminen, kun puolikaan vuotta töissä pysyneitä ei joukossa juurikaan ole. Tuota taustaa vasten voi pitää ihmeenä, että suurin osa henkilökunnasta jaksaa silti kohteliaasti ja hyväntuulisesti palvella asiakkaita, jopa niitä ärsyttäviä tivaajia ja ääliöitä, jotka eivät osaa lukea mainoksesta, että milloin tuote on saatavissa (minulla sivustakuuntelevana asiakkaanakin meinaa mennä hermot noiden kanssa).
Kiitoksia siis kaikille Lidlin reippaille ja mukaville myyjätytöille, erityisesti sille yhdelle tytölle, joka taitaa alkaa olemaan talon pitkäaikaisimpia työntekijöitä. Voin minä sen nimenkin sanoa, kun olen sen kuullut. Eli erityiskiitos Eerikalle, joka jättää asiakkaalle aina hyvän mielen kotiinviemisiksi. - Edullista myös
Lidlin asiakas kirjoitti:
Lidlissä on silmiinpistävää henkilökunnan jatkuva kiire ja hoppu. Taitaa työnantaja todellakin ulosmitata heistä kaiken mahdollisen vastineena maksamalleen palkalle. Tuohon viittaa myös henkilökunnan nopea vaihtuminen, kun puolikaan vuotta töissä pysyneitä ei joukossa juurikaan ole. Tuota taustaa vasten voi pitää ihmeenä, että suurin osa henkilökunnasta jaksaa silti kohteliaasti ja hyväntuulisesti palvella asiakkaita, jopa niitä ärsyttäviä tivaajia ja ääliöitä, jotka eivät osaa lukea mainoksesta, että milloin tuote on saatavissa (minulla sivustakuuntelevana asiakkaanakin meinaa mennä hermot noiden kanssa).
Kiitoksia siis kaikille Lidlin reippaille ja mukaville myyjätytöille, erityisesti sille yhdelle tytölle, joka taitaa alkaa olemaan talon pitkäaikaisimpia työntekijöitä. Voin minä sen nimenkin sanoa, kun olen sen kuullut. Eli erityiskiitos Eerikalle, joka jättää asiakkaalle aina hyvän mielen kotiinviemisiksi.Nostan kyllä hattua lidlin työntekijöille!!!
- siellä on
Edullista myös kirjoitti:
Nostan kyllä hattua lidlin työntekijöille!!!
Kyllä onnistuttu rekrytoinnissa. Ehkä sais joku aikuisemman ikänenkin kyllä olla joukossa.
- Tavallinen rouva
siellä on kirjoitti:
Kyllä onnistuttu rekrytoinnissa. Ehkä sais joku aikuisemman ikänenkin kyllä olla joukossa.
Meinasin tulla pahoinvoivaksi, kun roteva nuorimies kassalla kaiveli minua palvellessaan nenäänsä ja aina välillä vilkaisi, että mitä sormeen oli tarttunut saaliiksi. Voisi työnantaja ohjeistaa tuostakin asiasta alaisiaan, kun kerran kotikasvatus on jäänyt puolitiehen.
Lidlin naispuoliset työntekijät ovat todellisia asiakaspalvelijoita ja ansaitsevat kiitoksen jos toisenkin. - In Vino Veritas
Tavallinen rouva kirjoitti:
Meinasin tulla pahoinvoivaksi, kun roteva nuorimies kassalla kaiveli minua palvellessaan nenäänsä ja aina välillä vilkaisi, että mitä sormeen oli tarttunut saaliiksi. Voisi työnantaja ohjeistaa tuostakin asiasta alaisiaan, kun kerran kotikasvatus on jäänyt puolitiehen.
Lidlin naispuoliset työntekijät ovat todellisia asiakaspalvelijoita ja ansaitsevat kiitoksen jos toisenkin.Henkilökunta on osaavaa ja jopa huumorintajuista. Palvelu tosiaan pelaa, toisin kuin siinä lasiseinän toisella puolella.
- Kaksikielinen
In Vino Veritas kirjoitti:
Henkilökunta on osaavaa ja jopa huumorintajuista. Palvelu tosiaan pelaa, toisin kuin siinä lasiseinän toisella puolella.
Palvelu hyvää suomeksi ja erinomaista ruotsiksi.
- hampputukka rodolf
Tavallinen rouva kirjoitti:
Lidlin naispuoliset työntekijät ovat todellisia asiakaspalvelijoita ja ansaitsevat kiitoksen jos toisenkin.täytyy vähän puolustaa nenää kaivelevaa kassa-poikaa,vaikkakin hänet olisi teloitettu vanhan saksan aikaan isänmaanpetturina nenänkaivuusta.
Kyllähän se räkä on parempi suuhun laittaa.. ajatellaan vaikka sitten asiakkaita tai kassaneitejä.. Räkäpaakku juuri ostetussa salaatissa tai kassakoneen näppäimistössä.
Räkähän on suussa sulavaa ja on tieteellisesti todistettu sillä olevan myös vastustuskykyä lisääviä vaikutuksia. Mites toi sikainfuluenssaräkä sitte..
- erno jalava
Äärimmäisen valitettavasti en ole oppinut Loviisan pääkieltä,eli ruotsia. Että piti muuttaakin tänne. Pakko ruotsi näkyy päälle täällä, ehkä siksi että kaikki ovat ruotsinkielisiä, eivätkä juuri puhu alkuperäistä kotimaista kieltä, eli suomea. Suomenkielen puhumisen vaikeus on tullut ilmi ainakin siinä kalleriassa, jossa palvelua saa ainoastaan ruotsinkielellä, tai ainakin niin olen monesti jymmärtänyt. Jos minua ns. palvellaan, niin siihen väliin kuitenkin mahtuu 4000 ruotsinkielistä,joita palvellaan,vaikka olin se ensimmäinen jota ns.palvelu koski.
Olen jymmärtänyt että tonnin telkkarinkin saa viiteensataan, jos ruotsinkieli kulkee sujuvasti.
Siksi valitsen pääkaupunkiseudun ostoksilleni.- Kasvismummo
Osa myyjistä osaa ruotsia ja sillä kohteliaasti palveleekin. Osa ei osaa, kun se ei kuulema ole työhönoton vaatimuksena edes. Palvelu on kohteliasta eikä kukaan saa erityiskohtelua kielen(kään) perusteella. Ne tekovitsikkäät ja kopeat miesmyyjät vain joskus käyvät hermoille, tai siis se yksi niistä.
- hanneksen puhelin
Sitä en kylläkään täällä Loviisassa ole saanut missään.
Ajatella että vaikka en osaa ruotsia, niin minua palveli asiallisesti ja nopeasti suomenruotsalainen, niin jumalauta suomenruotsalainen. Totta se on, jumalauta totta. Siihen väliin yritti sitten, joku kermapersehurri granista.
Mutta ammattinsa osaava palvelualan ammattilainen, olkoon nyt vaikka Gustav, hoiti pisteet kotiin ja sanoi jotain venta po liitteen päin ja takkas perään. Prkele.. se on palvelua. ei siihen jumalauta jäädä höpöttämään lasten luistimista,sun muista kultaisista golf-palloista, niin kuin tiedän granilaisten kantavan mukanaan.
Oli miten oli ja sain N-8 puhelimeni hieman halvemmalla..ehkä n. 100 egee..-20,- bensoihin tai jotain.
Kyllähän te tiedätte, siellä ruoholahdessa se on ja kohta saavat vielä isommat tilatkin siitä ihan läheltä.- Näin meil.
Ja nii om mone muukki sanonu lauantaina tuli vitusti lunta ja piti ostaa lumilapio. Sanovat ja nii om mone muukki sanonu et vain yks kauppa myy, Loviisan Rauta. Painelin sinne sem pare vaa , vai kummottos niin kui vaa oli lappu oves, suljettu inventaarion takia. Kummottos mahrollist, kaks tiätty viikkoa nimpal mukavast enne joulua ja ovet kiinni? Ei sunkka hän o nimpal mukavast sitä palvelua. No, onneks simmottos sit vaa naapuri lainasi lapion. Eikö sunnuntaina voi tehrä ei sunkka inventaario?
- Ei tipatonta päivää
Näin meil. kirjoitti:
Ja nii om mone muukki sanonu lauantaina tuli vitusti lunta ja piti ostaa lumilapio. Sanovat ja nii om mone muukki sanonu et vain yks kauppa myy, Loviisan Rauta. Painelin sinne sem pare vaa , vai kummottos niin kui vaa oli lappu oves, suljettu inventaarion takia. Kummottos mahrollist, kaks tiätty viikkoa nimpal mukavast enne joulua ja ovet kiinni? Ei sunkka hän o nimpal mukavast sitä palvelua. No, onneks simmottos sit vaa naapuri lainasi lapion. Eikö sunnuntaina voi tehrä ei sunkka inventaario?
Minulla on tarve lääkkeeseen, jota ei mikään lä'äketehdas valmista, mutta Loviisan apteekkipa valmistaa. Erinomaista palvelua, kiitos siitä.
- Viherpeukuton
Ei tipatonta päivää kirjoitti:
Minulla on tarve lääkkeeseen, jota ei mikään lä'äketehdas valmista, mutta Loviisan apteekkipa valmistaa. Erinomaista palvelua, kiitos siitä.
Se ruskeasilmäinen myyjä! Hänen takiaan kävisin Lidlissä vaikka myisivät pelkkää multaa ja apulantaa.
- ninaricci
Viherpeukuton kirjoitti:
Se ruskeasilmäinen myyjä! Hänen takiaan kävisin Lidlissä vaikka myisivät pelkkää multaa ja apulantaa.
sain Kauneuspiste Evelynissä Kuningattarenkadulla. Ensimmäinen kerta, kun tuli käytyä kyseisessä liikkeessä. Todella mukava ja alansa osaava myyjä.
- Voi helvetti
ninaricci kirjoitti:
sain Kauneuspiste Evelynissä Kuningattarenkadulla. Ensimmäinen kerta, kun tuli käytyä kyseisessä liikkeessä. Todella mukava ja alansa osaava myyjä.
Valkon kioski! Käykää katsomassa itse.
- Hanttikäsi
Voi helvetti kirjoitti:
Valkon kioski! Käykää katsomassa itse.
Jos siellä Valkon kioskissa pidetäänkin pokerinaamaa sen takia, että sana leviäis ja ihmiset tulis kattomaan pokerinaaman pitävyyttä? Jos se onkin ovela juoni myynnin lisäämiseksi? Eli tulkaa ihmeessä kaikki ja kaukaakin kokeilemaan, että saatteko aidon ilmeen pokerinaaman tilalle. Ei kai se ihan mahdotontakaan ole, voittihan suomi euroviisutkin.
- Nenialasiivol
Hanttikäsi kirjoitti:
Jos siellä Valkon kioskissa pidetäänkin pokerinaamaa sen takia, että sana leviäis ja ihmiset tulis kattomaan pokerinaaman pitävyyttä? Jos se onkin ovela juoni myynnin lisäämiseksi? Eli tulkaa ihmeessä kaikki ja kaukaakin kokeilemaan, että saatteko aidon ilmeen pokerinaaman tilalle. Ei kai se ihan mahdotontakaan ole, voittihan suomi euroviisutkin.
Rupesi kesko tekemään vaalityötä rkp:n hyväksi. Tähän talouteen ei enää plussaa keräänny! Maanantaina hankin s-ryhmän kortin.
- on nännit.
Nenialasiivol kirjoitti:
Rupesi kesko tekemään vaalityötä rkp:n hyväksi. Tähän talouteen ei enää plussaa keräänny! Maanantaina hankin s-ryhmän kortin.
Uusi sanonta, helpompi voittaa Euroviisut kuin saada hymy ja kiitos Valkon kioskista.
- Asiakas Liljendalist
on nännit. kirjoitti:
Uusi sanonta, helpompi voittaa Euroviisut kuin saada hymy ja kiitos Valkon kioskista.
Hakkaa Loviisan raudan sekä hinnoissa, että palvelussa. Valikoima tietysti pienempi kuin Loviisassa, mutta muuten voittaa kaikilla tavoin. Voin suositella. Kysykää vaikka konenaulojen hintaa ja yllättykää!
- Loviisan Raudan
Asiakas Liljendalist kirjoitti:
Hakkaa Loviisan raudan sekä hinnoissa, että palvelussa. Valikoima tietysti pienempi kuin Loviisassa, mutta muuten voittaa kaikilla tavoin. Voin suositella. Kysykää vaikka konenaulojen hintaa ja yllättykää!
hinnoissa ! Esim. Robin Hoodista saa 9 metriä samaa tavaraa L Raudan kolmen metrin hinnalla.
- Jaloillaan äänestävä
Loviisan Raudan kirjoitti:
hinnoissa ! Esim. Robin Hoodista saa 9 metriä samaa tavaraa L Raudan kolmen metrin hinnalla.
Asiantuntevaa palvelua saa raudassa usein odottaa kohtuuttoman kauan. Väkeä on kyllä töissä, mutta osa hiestä ihan väärässä paikassa. Tyypillinen tilanne on se, että pyydän jotain tuotetta tai tietoa myyjältä, joka alkaa huudella paikalle toista myyjää, kun on itse kysymästäni asiasta ulkona kuin tamppoonin naru. Näillä harvoilla asioista perillä olevilla myyjillä sitten taas on hirmuinen kiire, kun töihinsä perehtymättömät kollegat ohjaavat jatkuvalla syötöllä asiakkaita heidän hoidettavikseen. En ymmärrä miten firman kannattaa pitää palveluksessaan henkilökuntaa, jolla ei ole riittävää osaamista voidakseen palvella asiakkaita. Asiaa ei riitä kompensoimaan se, että talossa on pari supermyyjää jotka osaavat hommansa vaikka silmät kiinni.
- Ujk-,,
Jaloillaan äänestävä kirjoitti:
Asiantuntevaa palvelua saa raudassa usein odottaa kohtuuttoman kauan. Väkeä on kyllä töissä, mutta osa hiestä ihan väärässä paikassa. Tyypillinen tilanne on se, että pyydän jotain tuotetta tai tietoa myyjältä, joka alkaa huudella paikalle toista myyjää, kun on itse kysymästäni asiasta ulkona kuin tamppoonin naru. Näillä harvoilla asioista perillä olevilla myyjillä sitten taas on hirmuinen kiire, kun töihinsä perehtymättömät kollegat ohjaavat jatkuvalla syötöllä asiakkaita heidän hoidettavikseen. En ymmärrä miten firman kannattaa pitää palveluksessaan henkilökuntaa, jolla ei ole riittävää osaamista voidakseen palvella asiakkaita. Asiaa ei riitä kompensoimaan se, että talossa on pari supermyyjää jotka osaavat hommansa vaikka silmät kiinni.
mitään rautakauppakorkeakouluahan ei ole, joten homm opitaan, niin kuin muutkin, tekemällä sitä. Osaavat kaverit on töissä siellä missä maksetaan palkkaa, rautakaupan palkat ovat kuuleman mukaan surkeita. Totta on, että sieltä löytyy niitä suojatyöpaikan omaavia, jotka eivät vuodesta toiseen viitsi oppia mitään uutta, vaan delekoivat hankalat tapaukset toisille.
- Pikinauhaa
Ujk-,, kirjoitti:
mitään rautakauppakorkeakouluahan ei ole, joten homm opitaan, niin kuin muutkin, tekemällä sitä. Osaavat kaverit on töissä siellä missä maksetaan palkkaa, rautakaupan palkat ovat kuuleman mukaan surkeita. Totta on, että sieltä löytyy niitä suojatyöpaikan omaavia, jotka eivät vuodesta toiseen viitsi oppia mitään uutta, vaan delekoivat hankalat tapaukset toisille.
Mutta, tällä hetkellä varastopuoli toimii.
- Odottava.
Pikinauhaa kirjoitti:
Mutta, tällä hetkellä varastopuoli toimii.
Kaupan puolelle risuja ! Muutaman kerran on käynyt näin: odotan tiskin vieressä, että myyjä vapautuisi. Sitten tulee jälkeeni joku myyjän tuttu "jalkapalloäiti" ja alkaa jutella myyjän kanssa ja vie vuoroni. Siinä sitten jutellaan niitä näitä ja jossain vaiheessa tehdään kaupatkin. Pitäisikö roikkua myyjän vieressä kun hän hoitaa edellisen asiakkaan kaupat ? Vuoronumerot Loviisan Rautaan - kele !!
- Teebox
Ujk-,, kirjoitti:
Eli jos ei makseta riittävästi palkkaa, niin myyjät ovat asiakkaita kohtaan tyhmiä ja mulkkuja! No sitten meen BAUHAUSIIN, jossa maksetaan samaa TES-palkkaa kuin loviisassakin, mutta asiakaspalvelu on länsimaista eikä pohjoiskorealaista,
- oviailat
Teebox kirjoitti:
Eli jos ei makseta riittävästi palkkaa, niin myyjät ovat asiakkaita kohtaan tyhmiä ja mulkkuja! No sitten meen BAUHAUSIIN, jossa maksetaan samaa TES-palkkaa kuin loviisassakin, mutta asiakaspalvelu on länsimaista eikä pohjoiskorealaista,
Vastauksesi tyylistä päätellen, sitä saa mitä tilaa, mulkku! Mene Bauhausiin, ei ne sieläkään mitään astronautteja ole.
- Tyytyväinen odottaja
Lovarissa tänään joku valitti apteekin palvelusta. Kuin luin hänen itkuvirtensä, niin tuli mieleen mieleen lähissä sääli kirjoittajaa kohtaan. Tarkoin ei käynyt ilmi, että mistä hänen tyytymättömyyteen johtanut odottelunsa johtui, mutta ilmeisesti reseptiepäselvyyksistä. Kuinka tyhmä täytyy ihmisen olla, että hän luulee tuollaisten epäselvyyksien ratkeavan asiakkaalta kysymällä? Voi hyvä J mitä yksinkertaisuutta. Jos asiakkaan reseptissä tai lääkeannoksissa on pienintäkään epäselvyyttä, niin asia varmistetaan vain ja ainoastaan reseptin kirjoittaneelta lääkäriltä. Ei tarvitse olla mensalainen tajutakseen miksi säännöt ovat nämä! Eli turhaa on vinkua lehtien palstoilla apteekissa odottamisesta jos se johtuu vain apteekin tunnollisuudesta ja halusta hoitaa asiat sääntöjen ja määräysten mukaan ja ihmisten turvallisuus varmistaen. Hävetä tuon itkuvirren kirjoittaja ei kirjoituksestaan päätellen osaa. Ikävä kyllä hänen läheisensä joutuvat tekemään sen hänen puolestaan.
- urgeneraali
On täysin oikein, että Apteekki tsekkaa asian eikä sinisilmäisesti luota vain siihen mitä joku asiakas itse väittää. Siitähän haloo syntyisi, jos Apteekki uskoisi sinisilmäisesti kaikkia asiakkaistaan, joista suurin osa on täysin sairaita! Täysin! Luin saman jutun Loviisan Sanomista ja ihmettelin, että miksi tällainen teksti ylipäänsä julkaistaan. Apteekkari säätää ja määrää!
- jutun lukenut
urgeneraali kirjoitti:
On täysin oikein, että Apteekki tsekkaa asian eikä sinisilmäisesti luota vain siihen mitä joku asiakas itse väittää. Siitähän haloo syntyisi, jos Apteekki uskoisi sinisilmäisesti kaikkia asiakkaistaan, joista suurin osa on täysin sairaita! Täysin! Luin saman jutun Loviisan Sanomista ja ihmettelin, että miksi tällainen teksti ylipäänsä julkaistaan. Apteekkari säätää ja määrää!
Juttu tuli luettua täälläkin ja tietenkin apteekki teki oikein selvittäessään reseptin, mutta odottavan aika on pitkä ja vakavasti syöpäsairaan vieläkin pidempi.
- Pisaratamo
jutun lukenut kirjoitti:
Juttu tuli luettua täälläkin ja tietenkin apteekki teki oikein selvittäessään reseptin, mutta odottavan aika on pitkä ja vakavasti syöpäsairaan vieläkin pidempi.
Kyllä sen ymmärtää. Jos apteekki ei kuitenkaan noudattaisi sääntöjä ja tarkastaisi epäselvyyksiä suoraan lääkäriltä, niin niitä syöpäsairaillekin tarpeellisia vahvoja kipulääkkeitä ja muita huumaavia lääkkeitä liikkuisi nykyistä paljon enemmän kaduilla lapsiemme ostettavissa.
Kieltämättä olen itsekin joskus ruuhka-aikaan tuskaillut apteekin jonossa, mutta palvelu on silti aina ollut erinomaista. Suuri kiitos Loviisan apteekille. - 19
Pisaratamo kirjoitti:
Kyllä sen ymmärtää. Jos apteekki ei kuitenkaan noudattaisi sääntöjä ja tarkastaisi epäselvyyksiä suoraan lääkäriltä, niin niitä syöpäsairaillekin tarpeellisia vahvoja kipulääkkeitä ja muita huumaavia lääkkeitä liikkuisi nykyistä paljon enemmän kaduilla lapsiemme ostettavissa.
Kieltämättä olen itsekin joskus ruuhka-aikaan tuskaillut apteekin jonossa, mutta palvelu on silti aina ollut erinomaista. Suuri kiitos Loviisan apteekille.Kysymys ei välttämättä ole lääkärin kirjoittaman reseptin epäselvyydestä vaan siitä,että ensimmäiseksi epäillään potilaan itse kirjoittaneen tai väärentäneen morkkureseptin.
Tiedän itse kaksi syöpäpotilasta,jotka joutuivat odottamaan sairaalasta päästyään apteekissa lääkkeitään 2-3 tuntia kun heidän taustojaan tutkittiin ennen kuin lääkäri saatiin kiinni.
Toinen tapaus oli Helsingissä,toinen maaseutupaikkakunnalla,muualla kuin Loviisassa,mutta kummassakaan tapauksessa ei kanssajonottajille eikä potilaalle jäänyt epäselväksi mistä oli kysymys.
Nämä potilaat,jotka päästetään sairaalasta resepteineen ovat niin huonossa kunnossa,että eivät jaksa edes valittaa systeemistä ja kohtelustaan.
Luulisi,että tähänkin löytyisi ratkaisu jos niin halutaan,esim.sairaala ottaisi lääkkeet apteekista ja antaisi reseptin mukaisen annoksen (maksua vastaan) mukaan,ettei potilaan tarvisisi kitua apteekissa tunteja yleisen epäluulon alaisena. - väsynyt odottaja
urgeneraali kirjoitti:
Joillakin pakottava tarve solvata!!! Olisi ehkä kannattanut kysyä joltain mensalaiselta, millä kysymyksellä
farmaseutti saa tietoonsa senhetkisen lääkeannostuksen.MIKÄHÄN ON TÄMÄNHETKINEN ANNOSTUS?
Ei se sen vaikeampaa ole. Oli muuten kysymys parasetamolireseptistä!!! Morfiinit olen saanut kitkatta.
"Katulähetyksessä" liikkuvat lääkkeet eivät suinkaan ole meiltä normaaleilta lääkkeenkäyttäjiltä peräisin, niinkuin täällä epäillään. Uskoisin niiden olevan peräisin murtojen yhteydessä löydetyistä lääkkeistä.
Mutta se onkin sitten jo poliisiasia. - Lääkkeetön
väsynyt odottaja kirjoitti:
Joillakin pakottava tarve solvata!!! Olisi ehkä kannattanut kysyä joltain mensalaiselta, millä kysymyksellä
farmaseutti saa tietoonsa senhetkisen lääkeannostuksen.MIKÄHÄN ON TÄMÄNHETKINEN ANNOSTUS?
Ei se sen vaikeampaa ole. Oli muuten kysymys parasetamolireseptistä!!! Morfiinit olen saanut kitkatta.
"Katulähetyksessä" liikkuvat lääkkeet eivät suinkaan ole meiltä normaaleilta lääkkeenkäyttäjiltä peräisin, niinkuin täällä epäillään. Uskoisin niiden olevan peräisin murtojen yhteydessä löydetyistä lääkkeistä.
Mutta se onkin sitten jo poliisiasia.Miksi arvoisa väsynyt odottaja naukuu asioistaan julkisesti,ellei odota kommentteja?
Ehkä olisitte itsekin tarvinnut apua mensalaiselta,eihän kukaan ole solvannut arvoisaa valittajaa. - väsynyt odottaja
Lääkkeetön kirjoitti:
Miksi arvoisa väsynyt odottaja naukuu asioistaan julkisesti,ellei odota kommentteja?
Ehkä olisitte itsekin tarvinnut apua mensalaiselta,eihän kukaan ole solvannut arvoisaa valittajaa.mielestäni osoite oli selvä: joustoa APTEEKIN toimintaan. Miksi: monenlaisia kokemuksia ihmisille on kertynyt, muutama minullekin sanonut: miksei kukaan kirjoita? Toivoin joustoa: asia olisi hoitunut
helposti ja nopeasti pienellä kysymyksellä. Kun kuulin kirjoitukseni päässeen "julkisuuteen" tänne, halusin vastata: siihen lienee oikeus.?, koska kahdessa ensimmäisessä kirjoituksessa mielestäni varsin selvästi viitattiin minuun ja aikamoisin adjektiivein.
- Asiakas Loviisasta
Hyvä palvelu on aitoa kanssakäymistä ihmisten välillä ostotilanteessa.
Tässä asiassa mielestäni Loviisan Shell on onnistunut erittäin hyvin. He kaikki erinomaisia palvelualan ammattilaisia ja osaavat käyttäytyä, mutta erityisesti paikan miehet ovat kunnostautuneet.- Helix 10-30
Omistajan olisi parempi pysyä takahuoneessa.
- Kyselijä85
Onko tiellä tilanne semmoista.... Kun palautte pullot ja kauppias ilmoittaa, että näissä on vettä jäänyt ja vaikeuttaa lukemat ja ovat vielä jätesäkeissä. Ainakin sen asenne näytti vähä vihaiselta.
Onko heillä oikeus sanoa asiakaille noin!?
Noh kysyin kauppiaalta normaalisti ja hän vastasi ''jaaha'' ihan kun siltä ei kiinnosta asia.....
PS: pahoittelen kirjoitus virheistä varalle.- Kyselijä85
Anteeksi tuo alussa olevan ''Onko tiellä tilanne semmoista'' piti olla Onko teillä ollu semmoinen tilanne.
- *kyläläinen*
Koskenkylässä on mahdotonta saada huonoa palvelua :)
Tk:n palvelu on aivan omaa luokkaansa, sydämellistä ja välittävää. Ja tämä koskee kaikkea siinä saman katon alla olevaa, neuvola, hammaslääkäri, terveydenhoitajan palvelut... Se, että he pitävät jokaista potilasta tärkeänä ja kaikki vaivat otetaan tosissaan on jopa pelastanut yhden perheenjäseneni hengen. Ikuisesti olen kiitollinen siitä.
K-kaupassa on aina ilo käydä. Huomenet tai päiväät huikataan iloisesti ja kassalla vaihdetaan kuulumiset päivän polttavista aiheista.
Robbaria on paljon parjattu, mutta itselläni ei ole moitteen sanaa sanottavana. Henkilökuntaa on paljon ja jos jostain tuotteesta tarvitset tietoa niin se selvitetään. Ja henkilökunnan huumori nyt on ihan omaa luokkaansa :))
Koskenkylän Puu, ei tämmöistä asiakkaalle omistautumista näe ja koe suurissa puufirmoissa. Hinnat myös erittäin kilpailukykyiset!
Pernajan sähkö, täältä olemme myös saaneet hyvää ja osaavaa palvelua.
Aina kun vaan mahdollista, niin kyllä oman kylän palveluja tulee käytettyä. Eikä ole vielä tarvinnut pettyä :) Vielä kun saataisiin tänne apteekki niin eipä juuri tarvitsisi isommille kirkoille lähteä! - Tupla ilman kuittia
Loviisan K-Supermarketin valikoima on pienentynyt ja hinnat nousseet ja tarjouksen vähentyneet. Taitaa olla niin paljon asiakkaita ettei tarvitse enää halvalla tarjota.
- usein käyn
Monialissa hyvää palvelua :) Jos ei ole tuotetta,tilaa taikka neuvoo sinne missä on :)
- Iniilusni
Apteekille plussaa hyvästä ja ystävällisestä palvelusta.
- OmanKylänRosvo
Loviisa poliisiltakin saa hyvää palvelua
- vaiko tulevat takas
Sokosella parantunut palvelu .Happamat myyjät eivät ole enää kassalla.
- Lukossa
Lukkoseppä on ammattitaitoinen ja K A L L I S ! Mutta kun kilpailua ei ole niin mikäs on rahastaessa.
- kokemusta muualtakin
K-Market:
Ystävällinen palvelu, liian ahdasta, tarjoustuotteet aina loppu vaikka tarjous on voimassa, pitkät kassajonot, pullonpalautus aina jumissa
S-Market:
Muuten ok, mutta pieni lihatiski
Apteekki:
Täynnä asiakkaita menee milloin vain ja jonotusaika ihan kohtuuton
Posti:
Henkilökunta todella hidasta ja joku tuntuu jopa vähä-älyiseltä
Karvonen:
Ruotsinkieliset hoidetaan ensin ja heille ollaan ystävällisempiä
Jarmo Laine:
Aina ystävällinen ja asiantunteva palvelu
Mumman kangas:
Jäädään liikaa jouruamaan edellisen asiakkaan kanssa ja vuoroaan saa odottaa - Svenskatalande
On se näköjään helppoa kun on suomenruotsalainen
voi käydä ihan missä liikkeessä tahans miettimätta
onko myyjät finntollo ta hurri.
Olen tyytyväinen saamani palveluihin Lovisassa eikä
ole tarvetta mollata ketään. - 20v ajan mökkiläinen
Loviisan teknisessä keskuksessa todella ynseää palvelua. Tuntee todella olevansa pelkkä häiriötekijä kun sinne menee. Positiivinen poikkeus linjasta on paikkatietoinsinööri joka on todella ystävällinen ja avulias.
- Kassialma vm 1970
Hienoa palvelua olen saanut Meritta Bra:sta ja Osuuspankista. Vanille Homen omistaja on erittäin mukava. Seppälässä on kiva henkilökunta. S-marketin kassalla voisivat ottaa mallia K-hallin kassahekilökunnalta. S-marketissa henkilökunnan hymy on tiukassa :/
- Tutut ensin
Tuttujen suosiminen voisi loppua.
Vuoroaan odotellessa usein joku liikkeen tuttu tulee sisään ja ryhtyy estoitta etuillen asioimaan. Oudoksi tämän tekee se että tiskin takaa tämä hyväksytään.
Myyjän viimeistään pitäisi huolehtia vuoron mukaisesta asiakaspalvelusta. Ohimennen jos vuorosta huomauttaa niin molemmat katsovat nyrpistellen.
Siis, Porvoon ohi ajaessa sinne asioimaan, siellä väkeä on sen verran enemmän että sekaan sulautuu. - Kaijakki
Onpas pitkä rimpsu tämäkin keskustelu. Itse olen ollut pääosin aika tyytyväinen loviisalaisiin liikkeisiin. Nyt viimeksi sain hyvää palvelua apteekissa, joten kiitokset sinne. Niille ajoittaisille ruuhkille voisi ehkä kuitenkin yrittää tehdä jotain.
- Osaan, mutta en puhu
Paikallisen moottorisahaliikkeen palvelussa ei ole kehumista. Ei ainakaan jos ei osaa paremman väen kieltä.
- Olo koheni jo
Loviisan apteekille kiitokset hyvästä ja ystävällisestä palvelusta.
- Tulehen tuijottaja
Tätä saikin hakea hetken, mutta löytyi sentään. Tuli käytyä tutustumassa Ölviniin. Voin suositella. Todella viihtyisä paikka ja ystävällinen palvelu.
- Marevannekiini
Täällä onkin jo apteekkia kehuttu. Haluan itsekin antaa kiitoksia sinne päin. Kiitokset tulevat asenteesta ja ystävällisyydestä. Moitittavaakin voisi olla, mutta tuo loistava asennepuoli peittää sen alleen.
- Kahvikissamiau
Loviisan shellillä on ystävällinen ja ripeä palvelu. Ei myöskään mitään kielibonusta kenellekään, vaan jokainen asiakas on saman arvoinen. Iso peukku.
- Ruusuja Ergolle
Ergossa löytyy oikeaa osaamista. KIITOS heille!
- informoi hyvin
Apteekki myös palvelee hyvin jonoista huolimatta :)
- Ei hyvä enää!!!!
apteekki on ruvennut juoksuttamaan asiakkaitaan ihan juoksuttamisen ilosta. Ihan tavallisiakaan lääkkeitä ei saa enää suoraan vaan vasta usean päivän päästä reseptin näyttämisestä.... se on HUONOA palvelua jos mikä.
Kohta kait pitää asperiinin ostotokin käydä ilmoittamassa viikko etukäteen että saa päänsärkyyn lääkettä.
- Roosa81
Olen suomenkielinen ja muuttanut muulta tänne loviisaan. Olen porvoossa töissä itsekin asiakaspalvelutyössä. Missään en ole saanut niin huonoa palvelua kuin Porvoossa ja loviisassa. Missään en ole aikaisemmin tavannut yhtä huonosti käyttäytyviä asiakkaita kun täällä. Vaikka yritän olla ennakkoluuloton ja suvaitsevainen ovat suomenruotsalaiset asiakkaat tehneet sen erittäin vaikeaksi. Tässä vuosien varrella on jo karaistunut. Seuraava suomenruotsalainen joka haukkuu minua tyhmäksi koska en osaa ruotsia, ohjaan saman tien ulos liikkeestä. Näitä tapauksia on tullut eteen. Ruotsalaiset, venäläiset ja virolaiset ovat hyvin usein miellyttäviä asiakkaita palvella. Jollain lailla koomista tässä asiassa on se että ne huonoimmin käyttäytyvät ovat iältään 25-40 vuotiaita.
Mikäli saan vähänkin huonoa palvelua, äänestän jaloillani. Se takia asioin monesti kotkassa ja helsingissä.
Sen verran minulla on kunnioitusta omaa työtäni kohtaan että koetan joka päivä tehdä työssä parhaani ja palvella asiakkaita niin hyvin kuin mahdollista. Aina se ei onnistu mutta yritän kyllä. Te asiakaspalveluun leipäätyneet ja asiakkaita huonosti kohtelevat myyjät voitte katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstänne. Myöskin te jotka luulette olevanne oikeutettu tulla lapsellisesti kiukuttelemaan toisen työpaikalle voitte miettiä mikä kasvatuksessanne on mennyt pieleen.
Tulevan kesän jälkeen on taas kerran varmasti meheviä juttuja kerääntynyt huonosti käyttäytyvistä aasiakkaista jotka paiskivat tavaroita ympäriinsä myymälässä, haukkuvat myyjiä, yrittävät etuilla jonossa ja luulevat parempia asiakkaita kuin joku toinen.
Suuret kiitokset nyt jo lopettaneen loviisan lasten lelukaupan myyjälle jonka palvelu oli erittäin hyvää. Myös terveyskeskus ja Lild on saanut minusta tyytyväisen asiakkaan. Vieraillessani juuri avastussa hesburgerissa oli meno aika kaaosta. Mutta kukaan ei ole seppä syntyessään. Testataan paikkaa uudestaan muutaman kuukauden kuluttua kun on jo kokemusta työstä karttunut. - äitiliinix4
Kävin Loviisassa lomailemassa perheen kanssa Ulrikahovissa ja palvelu oli erinomaista
- Kuhagratiini
K-marketissa on muuten ok-meininki, mutta käytäväkokoukset häiritsevät. Ja samat ihmiset sitten uudelleen kun kassoilla haluavat juoruta henkilökunnan kanssa ja jono kasvaa takana. Taitaa olla niitä vähemmistökulttuurin erityispiirteitä. Mutta kehujakin tulee: Kalatiski on Loviisan ja lähialueen paras. Sen takia tulee käytyä ja sen takia jaksaa ne kaupassa sosiaalisia verkkojaan päivittävät molottajatkin väistellä ja jonossa vuoroaan odottaa.
- Ei vakiasiakas enää
K-kaupassa ärsyttää tosiaan nuo käytäväkokoukset ja se, että jos menet sinne klo 11.00 niin leipähyllyt ammottavat tyhjyyttään (esim. 24.4.). Lihatiski menee kiinni joskus klo 18.00 tai vaihtelevasti, kuitenkin kaupan aukioloajat ovat arkisin klo 7-21.
- kjähkjäh
Siirtykää S-Marketiin! Siellä on tilaa juoruta. Aina riittävästi kassoja, toisin kun K-Kaupassa ja Lidlissä. Jos tulee enemmän asiakkaita voi olla että lihatiski suurenee.
- 1+17
S-market on hinnoitellut itsensä ulos siitä vähäisestäkin hintakilpailusta mitä enää kilpailusta jäljellä.
Lidl on edullisin siellä käydään ja mitä sieltä ei saa pitää hakea K-marketista.
K- marketin lihatiski on aivan loistava niin kauan kun Kurre siellä ahkeroi.. kiitos hänelle siitä! - Ihmettelijä!
1+17 kirjoitti:
S-market on hinnoitellut itsensä ulos siitä vähäisestäkin hintakilpailusta mitä enää kilpailusta jäljellä.
Lidl on edullisin siellä käydään ja mitä sieltä ei saa pitää hakea K-marketista.
K- marketin lihatiski on aivan loistava niin kauan kun Kurre siellä ahkeroi.. kiitos hänelle siitä!Hmmmm en kyllä tiedä mitä laskelmia olette tehneet tai lukeneet mutta halvin ostoskori löytyy kyllä s-marketista..........citymarkettiin ajetaan kyllä jos sattuu olemaan joku tarjous eikä muutenkaan katsota mitä tuotteet maksaa!
S-marketissa löytyy enemmän valikoimaa kuin missään muualla ruokakaupassa alueella.
Maailmalla sekä osalla suomalaisilla kaupassa käynti on sosiaalinen tapahtuma niinkuin sen pitäisikin olla.
Valitellaan koko ajan ja sitten ihmetellään miksi Loviisassa ei ole kauppoja.
- Ihmettelijälle
Ihmettelijä ihmettelee, että ihmiset ihmettelevät, miksi Loviisassa ei ole kauppoja !
Ihmettelijä itse vie euronsa joko Porvoon tai Kotkan citymarkettiin.- Ihmettelijä!
parempaan et sit pystyny?!?!?!?!?
Mutta tämä oli kummiskin palsta jossa laitetaan Hyvää/Huonoa palvelua Loviisassa joten pahoittelen että sain aikaan tällaisen kirjoittelun!
Ja en vie rahojani Porvooseen enkä Kotkaan ja varmuudeksi sanon vielä että en muuallekkaan kaupunkiin Suomessa vie niitä!
Mutta parasta palvelua saa S-marketissa,Autovaraosassa,Pirjon Grillillä,Filmtownissa ja Kirppiksellä...................ainakin näissä mielestäni! - Olkatappi
Ihmettelijä! kirjoitti:
Mutta tämä oli kummiskin palsta jossa laitetaan Hyvää/Huonoa palvelua Loviisassa joten pahoittelen että sain aikaan tällaisen kirjoittelun!
Ja en vie rahojani Porvooseen enkä Kotkaan ja varmuudeksi sanon vielä että en muuallekkaan kaupunkiin Suomessa vie niitä!
Mutta parasta palvelua saa S-marketissa,Autovaraosassa,Pirjon Grillillä,Filmtownissa ja Kirppiksellä...................ainakin näissä mielestäni!Hyvin pistit esille, mutta vedä paksu viiva sen varaosapuljun yli, siellä ei ikinä ole ollut palvelua. Asiakas on välttämätön paha.
- fedup
Olkatappi kirjoitti:
Hyvin pistit esille, mutta vedä paksu viiva sen varaosapuljun yli, siellä ei ikinä ole ollut palvelua. Asiakas on välttämätön paha.
Täysin erimieltä! Olen itsekin ihmetellyt, miksi kaikki ihmiset ei ole kanssani samaa mieltä? ;) Yleensä elämässä saa samaa kohtelua mitä itse tarjoaa. Palvelualan ihmiset eivät ole meitä varten nuolemassa perseitä, ei heitä voi kohdella miten haluaa. Kokeiles ensi kerralla paremmalla asenteella, saattaat yllättyä, asioit sitten missä tahansa.
- Olkatappi
fedup kirjoitti:
Täysin erimieltä! Olen itsekin ihmetellyt, miksi kaikki ihmiset ei ole kanssani samaa mieltä? ;) Yleensä elämässä saa samaa kohtelua mitä itse tarjoaa. Palvelualan ihmiset eivät ole meitä varten nuolemassa perseitä, ei heitä voi kohdella miten haluaa. Kokeiles ensi kerralla paremmalla asenteella, saattaat yllättyä, asioit sitten missä tahansa.
Johan tökkäs! Käy uudestaan. Pulju täynnä maksavia asiakkiata jonossa. Isäntä juttelee kännykässä juonia miten purjehduskisassa menestyis. Toinen selailee internetissä keilailutuloksia, ja jono senku kasvaa.Yhtenä lauantaina liike oli kjokonaan suljettu yllättäen, isännällä oli purjehdusskabat ja poika piti heittää valtakunnansarjaa. Se siitä palvelusta.
- fedup
Olkatappi kirjoitti:
Johan tökkäs! Käy uudestaan. Pulju täynnä maksavia asiakkiata jonossa. Isäntä juttelee kännykässä juonia miten purjehduskisassa menestyis. Toinen selailee internetissä keilailutuloksia, ja jono senku kasvaa.Yhtenä lauantaina liike oli kjokonaan suljettu yllättäen, isännällä oli purjehdusskabat ja poika piti heittää valtakunnansarjaa. Se siitä palvelusta.
Aah, se kateus se kateus, olisihan se pitänyt arvata!
- Olkatappi
fedup kirjoitti:
Aah, se kateus se kateus, olisihan se pitänyt arvata!
Oot ihan tööt: Taikka Heinosen sukulainen.
- fedup
Olkatappi kirjoitti:
Oot ihan tööt: Taikka Heinosen sukulainen.
Ei jumalauta mikä vänkkeri! Ei mitään valittamista lähes 20 vuoteen. Ei kaikkia voi miellyttää, toisia ei koskaan. Ettet itse oli joku kenkää saannut amisviiksi?
- omistaja kiva
Ihmettelijä! kirjoitti:
Mutta parasta palvelua saa S-marketissa,Autovaraosassa,Pirjon Grillillä,Filmtownissa ja Kirppiksellä...................ainakin näissä mielestäni!Pirjon grillillä muuten hyvä mutta yksi työntekijä puhuu usein puhelimeen ja sit pistää väärät mössöt varmaan sen takia (mausteet).
- jissus
fedup kirjoitti:
Ei jumalauta mikä vänkkeri! Ei mitään valittamista lähes 20 vuoteen. Ei kaikkia voi miellyttää, toisia ei koskaan. Ettet itse oli joku kenkää saannut amisviiksi?
Totta on, aika säkä käy jos onnistut öljypytyn ostamaan puolessa tunnissa:-)
- minikimerk
S-market on järjestänyt ilmaisen kuljetuksen torstaisin klo 10-12 kauppaansa (lähtö Aleksanterinkatu 3).
- Kerro pois!
Kertoisitko ystävällisesti, kuinka se toimii: Klo. 10 S-marketiin ja takaisin klo. 12?
Tieto on mennyt multa ohi ja kiinnostaa, miten systeemi toimii.
Kiitos etukäteen!- kysytty s-marketista
Asiakkaat saavat taksikyydin.
- Loviisalainen1
Loviisan euromasterin palvelu on ainakin huonontunut ja työporukka ei näytä osaavan hommiaan.
- pritkeståne
Ei mikään ihme, kai motivaatio menee jos tuntipalkka on 9.25€.
- Ässätön
S-market ainakin ketjuna myy uhanalaisia lohikaloja = Ei myy minulle enää mitään muutakaan.
- Ajoverkottaja
Mitä väliä vaikka joku lohi ja taimen kuolis sukupuuttoon? Puunhalaajavihreät itkee aina ja kaikesta. Jos kalan myyminen on laillista, niin S-market ei tee mitään väärin. Vastuu on päättäjien eikä S-marketin. Minulle kyllä lohi maistuu jatkossakin ja kun olen lajinsa viimeisen yksilön syönyt, niin siirryn seuraavaan lajiin. Ja sekös V-harmittaa puunhalaajia :-)
- zuzuki
Yksi surkean palvelun kohde on pistänyt ovet lukkoon, vain viiri liehuu salossa.
- Koski K
zuzuki kirjoitti:
Yksi surkean palvelun kohde on pistänyt ovet lukkoon, vain viiri liehuu salossa.
Koskenkylässä hyvä hieroja Kuparinen, suositellaan :)
- Tesjokelainen
Valkon teräs&työkalu. Hyvää palvelua ja yllättävän hyvä valikoima.
- Hermandite
konkassa jo ajat sitten
- KePappi.
Kulmakuppila Ruukissa. Erittäin hyvää palvelua ja hyvä ruoka. Tämä kahden kerran kokemuksella.
- Saari
Kahvila Odettessa Koskenkylässä ystävällistä palvelua.
- camping?????????????
Laitetaan nyt tännekin tämä: kaunis leirintäalueemme Tamminiemi, ei kelpaa sinne asiakkaat, mitkä ihmeen perusteet on jos valitsee mieluummin juhannusjuhlijoita kuin aitoa leiriytymspaikkaa etsiviä retkeilijöitä??
- voihitsi
Tosiaan, ei ymmärrä. Jälkeenpäin selitetään sekavia. Miten teltassa yöpyvät pyöräilijät voivat häiritä asuntovaunussa nukkuvia? Minusta tuntuu että sana leviää ja Tamminiemi on boycot. Saavat pian pistää ovet kiinni neljän tuuman nauloilla.
- burner
voihitsi kirjoitti:
Tosiaan, ei ymmärrä. Jälkeenpäin selitetään sekavia. Miten teltassa yöpyvät pyöräilijät voivat häiritä asuntovaunussa nukkuvia? Minusta tuntuu että sana leviää ja Tamminiemi on boycot. Saavat pian pistää ovet kiinni neljän tuuman nauloilla.
Mikä hemmetin camping??? Pönkä ovelle!! Eiköhän tieto leviä matkailijoiden keskuudessa.
- uudelleen menen
Laivasilta CD on ystävällistä ja mukavaa asiakspalvelua :))
- mökkiläinen
valkon siwan lettu! siinä on kunnon rempseää asiakas palvelua likalta
- ulkopaikkakuntalaine
Minusta Loviisassa saa likipitäen joka paikassa hyvää palvelua. Ei tule montaa paikkaa mieleen jossa olisi ollut huono palvelu?
Erikseen jäänyt mieleen?
Noh... vaikka
- postin tädit (valitettavasti tämä loppuu kohta!)
- apteekki
- terveyskeskus (terveyskeskukseksi tosiaankin ok! verrokkina mulla muun suomen tk:t!)
- alko
- sjoblom
- tuhannen tuskan kahvila
- optikkoliike (nimeä en muista)
Enkä ole kyllä huomannut että palvelu olisi kielestä kiinni!
Itse puhun sekä svenskaa että finskaa, joten aivan sama millä palvellaan mutta liki jokapaikassa on aina ollut toinen kaksikielinen vastassa joten eipä ole ollut merkitystä.
se mikä Loviisassa on tietysti huonoa on monen tavaran "ohuus",ei ole asiakaspohjaa pitää isoja ja runsaita varastoja... - facelift
Ölvinistä ei kovin paljon hyvää sanottavaa. Ammattitaito hyvin lähellä nollatasoa. Mielestäni ylihinnoitellut tuotteet, siis ruoka ja juoma, ja ruokaannokset tosi mitättömät, jotenkin tuntuu sille että omistajat meinaavat saada jättituotot ja rikastua nopeasti.
- tati
Porvoosta saa yleensä parempaa ja helpommin.
- jissus
Loviisan apteekki vasta karmea paikka on, säästäkää itsenne, älkää menkö sinne jonottamaan. Kassapaikkoja varmaan 6, mutta yksi ainoa täti töissä, omistaja tietenkin ahnehtii ja jättää paikat täyttämättä jotta ei tarvi maksaa palkkaa. Ei mitenkään tavatonta että saa jonottaa 1-2h, käsittämätöntä!!!!
- Bill Eri
Ihan samanlaista kaikialla, se on vaan tämä nyky yhteiskunta, jossa "tehot" ratkaisee ja Ihmiset ajetaan ihan loppuun. Toisaalta en ole koskaa odottanut apteekissa 10 minuuttia kauemmin, tosin en käy siellä ns. ruuhkaikaan, jolloin iäkkäämmät asiakkaat yleensä tekee ostoksensa.
no niin tää taitaa olla jokaisella loviisalaisella tiedossa et nyt on kyse valintatalosta määrlahdessa no joo asiakas palvelu on ihan ookoo mut on yksi vanhempi nainen joka pystyy olee erittäin törkeä eikä näkyy pidä sitä niinkuin yhtään minään siis kauhistuin kun siinä kuuntelin miten hän puhuu ja miten sitä naamaria venytetään joo mut asian ytimeen mä oon nyt kahesti saanut maito tuotteista esim rahkasta kun olen sen syönyt niin tunnin sisällä oksennus taudin mikä on kestänyt sen yhen päivän ja sitten helpottanut mut ihan mielen kiinnosta olen käynyt seuraamassa hyllyjä miten siellä pidetään huolta tuotteista siis voi herranjumala esim:jäätelöt on kerran sulaneet ja jäätyneet uudestaan tarina jatkuu miten tuotteet jotka on hyllyssä niin viimeiseen myyntipäivään on vielä kolme-neljä päivää aikaa mutta silti -30% tai -50% siis aivan uskomatonta touhua siinä kaupassa en mee ikipäivänä siihen enää koska ei tommoinen peli vetele ja jopa idioottikin ymmärtää sen.suosittelen että kannattaa kiinnittää huomiota tohon asiaan....onko henkilökunta sitten niin laiskaa porukkaa kun tuotteet tulee niin niillä ei ole mikään kiire sopivaan viileys tilaan et juodaanks kahvia takahuoneessa ja nauretaan et eipähän me noita syödä...emmä tajua vai pitäisikö toi tajuta...kannattas asiasta valittaa jos sitä kukaan ei tee niin homma jatkuu ja pilalle menneitä tuotteita myydään hymyssä suin.onko kukaan muu samaa mieltä asiasta!
- Pikku myy
Olen todella kiitollinen hierojalle Kari Hede, hän on auttant minua kovast pääsemään irti selkäkivusta. Jo ensimmäisen kerran jälkeen tuntui aivan ihanalta ja sain hyvät itsehoito-ohjeet myös. Kun selkäkivusta pitkään kärsineenä hän todella yllätti positiivisesti. Asiakaskokemus oli myös todella positiivien ja kaikki meni oikein mallikkaasti. Jos teillä on selkäkipua tai niska hartiavaivoja ja olette esim. käyneet jäsenkorjaajalla eikä se ole toiminut, käykää ihmeessään Karin luona niin saatte kerralla kivut pois. Osoite on Brandensteininkatu 11, toinen kerros, japanilaisravintolan vierestä sisään. Netistä hänet löytää osoitteesta http://www.karihede.com sieltä voi myös varata ajan.
- höpönhöpön
Todella upeeta että kerralla kivut hävisivät :D Etsin ko herran tietoja paikallislehtien kirjoitusten johdosta. On jäsenkorjausta(ei rekisteröity jäsenkorjaaja), hoitajakoulua ja hierojakoulutusta(ei Valviran rekisterissä). Thaimaassa opiskellut erilaisia hoitomuotoja,Suomessa itseoppinut ammattilainen. Kukas sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse....
- spegeli
Kiitos Kari vihjeestäsi. Saatan saatan. Tulla käymään.
- aina sama ollut
Uimala/siinä palvelutalon yhteydessä..Töykeä joillekin. palvelummattilaisuuteen kuuluu olla samanlainen kaikeille asiakkaille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887