Lääkärin kotitarkastus

*._.*

Olen 38. viikolla raskaana. Toivon että pääsisin jo mahasta eroon ja saisin vauvan syliin, ison mahan kantaminen väsyttää. Myös lähes olemattomiin kuihtunut seksielämä kyllästyttää. Taas yksi uusi päivä edessä. Mies lähti töihin muutama tunti sitten, itse nukuin yhdeksään saakka. Ajattelin suunnata ottamaan suihkua, jos se vaikka vähän piristäisi oloa. Riisun vaatteet ja laitan kylpytakin päälle ja avaan kylpyhuoneen oven. Silloin ovikello soi. Menen avaamaan. Mieheni seisoo siellä pitkä lääkärintakki päällään ja stetoskooppi kaulalla. Oho! Melkoinen yllätys nähdä rakas puuseppäni tuollaisissa vaatteissa...

"Sinulle oli varattu tarkastus tälle päivälle" hän sanoo ja tulee sisään.
"Häh, mitä sinä nyt meinaat?" kysyn huvittuneena.
"Niin, lääkärin tarkastus, sopiiko että tulen nyt sisään", mies astuu sisään ja riisuu kenkänsä eteiseen ja laskee mustan salkkunsa seinän vierelle.

Ymmärrän jutun juonen.. Olen kuitenkin niin hämmentynyt yllättävästä tapaamisesta, etten saa sanaa suustani.

"Hyvä, oletkin jo valmis, mennään tuonne teidän kylpyhuoneeseen, tutkimus on mukavin suorittaa siellä, täällä talossa on vähän koleaa" Lääkäri toteaa ja avaa minulle kylpyhuoneen oven.
Astun sisälle edelleenkin ihan hiljaisena.

"Istu nyt vaikka tuohon pöntön kannelle, niin aloitetaan" saan ohjeistuksen ja tottelen. Lääkäri vetäisee kylpytakkini narusta ja paljastaa sen alta alastoman vartaloni.
"Noin, tutkin nyt sinut ensin näin päällisin puolin" Lääkäri ottaa stetoskoopin ja painaa sen rinnalleni, värähdän sen kylmyyttä. "Kuulostaa oikein hyvältä" "Nyt mitataan verenpaine", hän sanoo ja laskee kylpytakkini pois harteiltaan saadakseen käsivarteni näkyviin. Hän kiinnittää mansetin, joka alkaa kiristyä käteni ympärille. "122/70, erinomaista. Pulssisi on vähän korkea, mutta se voi johtua jännityksestä" Yksityislääkärini juttelee. Olen edelleen hiljainen, en koskaan olisi osannut odottaa tällaista tiistaipäivää. Alan kostua ja nautin täysillä mieheni hellästä koskettelusta, mutta olen edelleen ihan hiljainen.

"Nyt tarkistetaan rintasi, istu vielä siinä ihan rennosti" Hän vetäisee käsiinsä kumihanskat, kaataa öljyä ja levittää sen rinnoilleni. "Tämä helpottaa tutkimusta". Istun ja mieheni hieroo huolellisesti öljyn rintoihini ja alkaa sivellä ja leipoa niitä käsillään. Hän pyörittelee nännejäni sormiensa välissä ja lisää sitten öljyä käsiinsä. Kädet alkavat vaeltaa alaspäin pitkin suurta mahaani, sekin peittyy öljyyn. Kädet liikkuvat yhä alaspäin, kunnes ne hierovat reisiäni. "Nojaa nyt vähän taaksepäin, tarkistan pikaisesti emättimesi" Nojaan taaksepäin ja lääkärini levittää jalkani erilleen toisistaan. Hänen öljyiset sormensa kulkevat häpyhuulillani ja painelevat ja hierovat niitä kiihoittavasti. Olen jo aivan märkä, suustani lähtee vain huohotusta miehen suorittaessa tutkimuksiaan. Mies vetää kevyesti sormeaan klitoriksen ja emättimen yli ja lopettaa sitten tutkimuksensa.

"Noin, kaikki kunnossa. Tule nyt tähän lattialle vasemmalle kyljellesi, tuossa on pyyhettä pään alle" Asetun viileälle lattialle ohjeen mukaan. Ja mieheni alkaa levittää öljyä selkääni. Voimakkaat kädet antavat minulle elämäni parhaan hieronnan. Kädet kulkevat pitkin selkääni ja hitaasti alaspäin. Kuulen kun hän lisää öljyä käsiinsä ja alkaa hieroa takamustani. "Nyt ole ihan rentona" Yhtäkkiä tunnen hänen sormensa työntyvän peräaukkooni, "uh, tuntuu hyvältä" saan sanottua ensimmäiset sanani tutkimuksen aikana. Sitten hänen toisen kätensä pari sormea uppoaa emättimeeni. Sormet tekevät taitavaa työskentelyä sisälläni ja olen jo orgasmin partaalla.

"Kohta tutkimus onkin ohi, käänny nyt vielä kontillesi tähän eteeni". Teen työtä käskettyä. Kuulen vetoketjun aukeavan ja tunnen paksun, kivikovan peniksen työntyvän sisääni. Muutama veto ja lysähdän täydellisesti tyydytettynä lattialle. Mieheni nostaa minut istumaan ja suutelee hellästi.
"Käyhän ottamassa se suihkusi nyt loppuun, nähdään sitten iltapäivällä." Hän sanoo ja nakkaa valkoisen takkinsa olohuoneen sohvalle ja lähtee töihin.

3

13063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhh

      Aika söpö!

      • tappi tanassa

        pimeetä.


    • tylsää...

      Hyvä idea, joo, mutta ei vaan kolahda meikäläiseen. Jotenkin raskaana olevien naisten ajatteleminen tällaiseen tilanteeseen ei käy mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe