Konsertin melussa

päiväunelmoijaj

- "Se känny pois! Viimone varotus!"
Meiän opettaja, sellane vanha rouvo kaakattaa pää punasena vierssä. Ihan kuin viestittely ois laissa kielletty. Käännän kasvot ja oon laittavinaan kännyy pois. Vieres istuu yks kaverini, Maija, se naureskelee siin opelle mun kaa. Ihankun jotkun teinit. Ei me olla enää. Oon jo ysillä, vuodest pari viikkoo jälel. Ja sit loma.

- "Nyt Mia! Nyt tuut mukaan!"
- "Joo miten vaan, ei ois musiikki kiinnostanukkaan!"
Joku poppari yritti tehhä meihi vaikutust, laulaman koulus. Paskaa musaa ei kiinnostanu sit yhtää. Kävelin äkäsen open takana ja se vei mut koulun alakäytäville. Siel oli sellasii pöytii, ja anto rangastukseks istuu siel. "Huh helpotus", aattelin vaa, pääspä sielt salist pois.
Ope käveli muina miehinä takas salii ja uppouduin viestittämiseen. Se popparin laulu ei kuulunu salis mihikää, saati sit tääl, mut musiikki kuulu ihan äly hyvi. Mulla oli päällä sellane musta lyhyt hame, ja musta toppi. Mä oon laiha, sellanen keskimittane. Mie en oo ollu mikää haluttu tyttö mei koulus. Ei vaa mul oo asennetta ollu jätkille luulisin. Oon mä ollu kuses jätkiin, mut ei sit siit pitemmäll.
Kännykän piippaustakaa en kuule, mut värinät on päällä. Sit tulee sellane tunne ku joku kattos mua, ja vilkuilin olani yli ja muuallekkin, mut en nähny ketää. Jatkoin vaa tekstailuu, ja hymähtelin välil viesteille.
Sit joku lämmin koskee mun olkapäälle.
- "Hui saatana!"
Katon taakseni, siel seisoo yks rinnakkaisen äijä. Sellane peruskomee, laiha, pitkä ja sellane heavrityyppinen. En oo koskaa enempää noteerannu, mut joskus jotai jutellu sen kaa.
- "Sori, ei ollu tarkotus säikyttää."
Se istuutuu siihe mun vieree ja kattoo mua pitkään.
- "Mä huomasin et ope toi sut tänne, aattelin tulla seuraks."
Mä katon sitä hetken ihmetellen, ja sitte laitan kännyn taskuun. Siel oli ihan mielettömän kuuma, ja se tyyppi ei sanonu enää mitää. Välil vilkas ja katto sen jälkee muualle. Sit mie huomaan et mun hame alkaa rullautuu, ja samal tietysti nousemaan ylöspäin. Alan hermostuneesti nykii hametta normaaliks mut se koko aja rullautuu enemmä. Huomioin välillä sen jätkän katseet, mun hameenreunaan päin. Tottakai. Sit mä huomasin nauttivani niist katseista, en enää noteerannu sitä hametta. Aloin kattelee sitä jätkääki sillee hassusti, ja se katto silmii hetken mua.
- "Sua ei kai haittaa jos istun tähä lähemmäs ku en kuule mitä sanot kunnol?"
- "Joo ei haittaa."
Se hiilaa ittesä siihe lähemmäs ja kattoo taas mua, mä katon sen tapittavii silmii, ja mä huomaan kiihottuvani siitä. Pyhinpäni alkaa jo epäilyttävästi sykkiä. Toivon etten punastuisi, se olisi noloa.
Sit se latto kätesä mun jalalle, mä säpsähin vähä. Mut mulla oli outo jännitys päällä. Se kosketus tuntu mielettömälle. Se vilkas mua silmiin, ja palautti ktseensa käteensä. Se alko pikkuhiljaa hivuttelee kättäsä lähemmäs mun pyhimpää. Sit katoin sitä, ja suutelin, pitkän himokkaan suudelman. Hiukan kiusaten, eka kielellä leikkien ja sitten kunnon kielari. Sit sen käsi sukeltaa syvemmälle, ja huomasin sen ulottuvan stringieni reunalle. Mä aloin siin vaihees kiihottuu enemmä, ja uppuduin uuteen suudelmaan.
- "Mä rakastan posliineja."
Se jätkä kuiskaa mun korvaan ja purasee leikkisästi sitä.
- "Ei me tässä voida..."
Vilkasen sitä jätkää, ja nousen seisomaan. Katon hetken sitä jätkää. Otan sitä kädest kii ja vedän sen vessaan, jonka ovi oli siin ihan parin askeleen pääs. En kerenny ees ovest sisää ku se alko suutelee. Tää oli ku mun unelmista mä aattelin ja jatkoin suutelemist. Se jätkä veti oven kii, ja laitto sen lukkoon. Me jäätii paikoillemme, ja syötii katseillamme. Katottii toisiimme pääst varpaisii ja takas. Se tuli mun luo hitain ja varmoin askelein. Mä vilkasin sitä huonetta ja huomasin sellasen pöydän, just sopivan korkune. Työntäydyin jätkää vaste ja huomasin sen pullottavan etumuksen.
- "Tää kaveri taitaa haluta ulos."
aloin avaamaan sen vetoketjua, ja se riisu mun paidan. Sit mä suutelin sitä taas, ja se heitti mut siihen pöydälle. Se hame oli jo kiertny ihan kokonaan ylös, ja se jätkä katto ku mua maittavaa saalista. Se tuli kiinni muhun ja riisu mun stringit pois. sen farkut oli lattialla, mut puoliks sen jalas. Sit se otti mua päästä kiinni, ja suukotti. Tunsin sen kyrvän mun vaginalla, se hiero sil hellästi. Olin jo ihan märkänä, en voinu olla voihkimatta. Mä janosin upotusta, mä suutelin sitä ja suljin silmäni.
- "Ahhh-hh!!"
Se oli nopeesti sisällä, jumalaton paine, hyvänolontunne ja samalla helpotus. Se piti mua hetken paikallaan ja aloitti tahdikkaasti työnteleen kaluaan mun yhö kireässä pillussani. Mä voihkin, ja kiemurtelin. työnsin lantiota samaan tahtiin sitä jätkää päin ja tunsin kuinka paine kasvoi, kasvoi. Tunsin orgasmin olevan jo lähellä.
- "Kohta tulee.. kovempaa!"
Pari vetoa ja koin maailman ensimmäisen orgasmini miehen ansiosta. Olin neitsyt, ja nyt tyytyvöinen, että se oli juuri tämä mies kenelle menetin sen.
Se jätkä huohotti siin, se oli yhä mun sisällä, se nojas mun päällä. Huohotus kuulosti erittäin kiihottavalle, ja se katsoi mua silmiin. Sit se vetäyty hitaasti musta ulos. Se oli jotain sanoin kuvaamattoman ihanaa. Voihkaisin kovaäänisesti, mutta se hukkui suudelmaan jonka tämä seksipakkaus minulle sujautti.
- "Vou, jopas oli."
Jätkä käänty nojaamaan selkä vasten sitä pöytää ja anto mulla tilaa laskeutuu pöydältä. Kävin sen jätkn eteen ja otin sitä selästä kiinni.
- "Mites ois pien ratsastus?"
Se katto hetken mua ja sen suu loksahti auki. Oletin sen olevan myöntävä vastaus je se meni sihe vessanpöntön kannelle istumaan. Kävelin siihen sen viereen ja riisuin rintaliivit, jotka oli kiireessä jäänyt päälleni, ja riisuin samalle sen jätkän paidankin. Housut siltä oli jo tipahtanut lattialle. Haistoin ilmassa hien ja naimisen hajun, eihän se vessa iso ollut. Lähestyin sitä jätkää, ja asetuin ekana istumaan sen syliin mahat vastakkain. Ja nostin itseäni hiukan, otta saisin sen valtavan kyrvän upotettua muhun. Laskeuduin hiljaa, ja voihkaisin muutamaan otteeseen, kunnes se oli pohjalla asti. Olin siinä hetken. Ja aloin nostelemaan jaloillani itseäni hiukan. Hitaaseen tahtiin ratsastin sillä, paksulla ja mehevällä kyrvällä. Se jätkä otti otteen mun lantiosta ja alkoi nopentamaan mun tahtia.
- "Aah, aah, aah.."
Sen hengitys kiihty taas, ja ei montaa toistoa tarvinnut tehdä kun molemmat saimme toiset orgasmimme.
- "mmmh, mmh.."
Nostin itsen makaamasta ja vilakisin olan yli sitä jätkää.
- "Otetaan joskus uusiksi?"
- "Hei, hei hei, ei tää tähä viel jääny."

Se kiiruhti mun taakse ja kääns mut sitä vasten. Se hukutti mut melkein sen suudelmiin, ja se työns mua koko ajan lähemmäs seinää. Se seinä oli kylmä, ja kun selkäni osui siihen, sain kylmiä väreitä. Se nosti mut seinää vasten ja alkoi panemaan mua rajulla vauhdilla.
- "aaahh, aaah."
- "ooh, mmmmmh."
Mun silmät oli kiinni ja huohotin niiden työntöjen tahtiin. Ja sain jälleen orgasmin, ja jätkä jatkoi vielä työtöjä, kunnes tunsin että hänkin laukesi. Hän laski mut lattialle istumaan ja istahti itsekkin. Maattiin vierekkäin siinä lattialla varmaan kymmenisen minuuttia, jonka jälkeen jousin hakemaan paperia. Pyyhin paikkani, olin aivan märkä joka paikasta. Heitin paperirullan sille jätkälle. Se nopeesti pyyhkäs kalusa, ja veti vaatteet päälle. Olin saanu vast rintsikat ja stringit jalkaan, ku se tuli mun luo. Suikkas suudelman mulle ja meni avaamaan oven.
- "Joskus uusiksi."
Vilkas minuu päi ja vinkkas silmää.
- "Joo, tiien mist sut tavottaa."
Laitoin pikaisesti vaatteet päälle ja katsoin peiliin.
- "Huhhuh."
Pesasin naamani, ja lähdin huoneesta.
Viimeinen katsaus pieneen huoneeseen, jossa vietin elämäni siihen astisista hetkistä parhaan.
Pieni hameen ojennus ja takaisin istumaan paikalleni.

5

8891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mutta...

      Ihana fantasia ja hyvä tarina. Sisältö ja rakenne toimivat. Jatka ehdottomasti kirjoittamista ja käytä edelleenkin murretta, se tuo oman värinsä tekstiin. Mutta kun kirjoitat seuraavan tarinasi jätä se "pöytälaatikkoon" viikoksi tai pariksi. Lue teksti uudelleen ennenkuin julkaiset sen, niin saat kirjoitusvirheet korjattua, ku et enää ole sokea omalle tekstillesi. Tai anna jonkun kaverisi lukea teksti ja merkata siihen virheet.

    • ..mitäsmitäs

      "Maija, se naureskelee siin opelle mun kaa. Ihankun jotkun teinit. Ei me olla enää. Oon jo ysillä, vuodest pari viikkoo jälel."

      Ysiluokkalaiset on kyllä vielä aika teinejä. Eli kyllä ysiluokkalaiset, tai ysiltä pääsevät ovat vielä teinejä.

      • jo raskaana

        iso mies panee teiniä ilman kumia.


    • Ihan kohtalaisen hyvä tarina, mutta selvästi suunnattu ysiluokkalaisille, vanhempien lukijoiden on hieman vaikea samaistua. Minun tarinoilleni on annettu haukkuja siitä, että tytöt eivät oikeasti aina todellakaan saa orgasmia ekalla kerralla ja muutenkin tuo eka kerta saattaa sujua hieman jännittyneemminja epäröiden. Yietysti tämä oli päiväuni, joten niissähän eka kerta voi olla millainen vain. Jatka kirjoittelua, kuvailet hyvin tapahtumia ja ulkonäköä.

      • päiväunelmoija1

        Kiitoksia kommenteista :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2484
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      288
      2145
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      89
      2067
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      110
      1271
    Aihe