Hello, onko tietoo mistä (muualta kuin KX-Centteristä) sais noita kumikurkkuja edullisimmin?Vaikka euroopasta tilaamalla jos tietäis vielä varaosakoodinkin niin kiva olis...
XJ600 -95 imukurkut
8
1311
Vastaukset
itse ostanut "luissilta" www.louis.de sieltä löytää kuviakin hintoineen.
- vuotaa
Kiitti vinkistä,mut eipä löytynyt vm -95:een...
- kokeile
vuotaa kirjoitti:
Kiitti vinkistä,mut eipä löytynyt vm -95:een...
Mc Scatterilla näkyy olevan, liekkö oikeaa vuosimallia. hinta 99€
- lehintako ?
kokeile kirjoitti:
Mc Scatterilla näkyy olevan, liekkö oikeaa vuosimallia. hinta 99€
99 eur / kpl ?
- Scatterilta
kokeile kirjoitti:
Mc Scatterilla näkyy olevan, liekkö oikeaa vuosimallia. hinta 99€
Miltään Scatterin sivulta imukurkkuja. Kaasuttimen osista löysin vain pari suutinta... :( anna sivulinkki mistä ne löytää. Hinta voisi olla jopa koko sarjasta. KX:llä ne on 56ekee/kpl!!!
Laitoin SikaFlexiä kurkkujen ympärille. Katsotaan seuraavana aamuna miten äijän käy. - kurkut
Scatterilta kirjoitti:
Miltään Scatterin sivulta imukurkkuja. Kaasuttimen osista löysin vain pari suutinta... :( anna sivulinkki mistä ne löytää. Hinta voisi olla jopa koko sarjasta. KX:llä ne on 56ekee/kpl!!!
Laitoin SikaFlexiä kurkkujen ympärille. Katsotaan seuraavana aamuna miten äijän käy.Nimike onkin imukurkku...heh. Pitää vain soittaa ja selvittää onko ilmoitettu hinta kpl vai sarjan (4kpl) hinta (hinta oli reilut 32ekee). Kerron kunhan saan selville jotain.
- maksaa
Paljonko on kappalehinta ?
- jammumies
Kokeile kuminpaikkaus aineella korjata imukurkut. Tuubi maksaa 12e ja paikkausaine toimii korkeissakin lämpötiloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412