Elisabet on mielestäni todella kaunis nimi, mutta mikään toinen nimi ei tunnu siihen oikein rimmaavaan. Alexandra ehkä, mutta tuolloin nimestä tulee liian hörhöprinsessamainen.
Olisiko vinkkejä? :)
Elisabetille toinen nimi
15
1047
Vastaukset
- apuva..
Sitten mulla kävi mielessä Beatrice, mutta seki mennee jo melko prinsessamaiseksi.=) Elisabeth julia.. ei oikein rimmaa. Miksihän näissä nimijutuissa on aina niin huono. heh.
- apuva..
Kävi tuommonenki mielessä:)
- alkup.
Sofioita on jo suvussa niin paljon, ettei se oikein ole hyvä ajatus, edes toiseksi nimeksi. :)
- Tiinatar
Elisabet Matilde/Anita/Mikaela/Karoliina/Maaria/Kaarina
- olis tosi hyvä!
Katoin, et ko. nimeä ei oo annettu yhellekään vauvalle seittemään vuoteen! Sopis tohon Elisabetiin hyvin, vai mitä oot alkuperäinen mieltä?
- Amalia
Mä en tiedä miksi, mut mulle tuli heti mieleen Elisabet Onerva! Tai miten olisi Amalia? Joka tapauksessa jotenkin ehkä sopisi A-kirjaimeen päättyvä nimi.
- Anna-Iisa
Elisabet Matilda
Elisabet Linnea
Elisabet Susanna / Susanne
Elisabet Vivian
Elisabet Viveka
Elisabet Janina
Elisabet Julianna
Elisabet Veronika
Elisabet Annika
Elisabet Marjukka
Elisabet Mirjami- maria2
Toiseksi nimeksi kävisi vaikka: Rosalie, Rosanna,
Margaretha, Madeleine, Vivianna.
- Yks_tyttö_vaan
En tiedä onko jo ehdotettu, mutta tee niin, että Elisabeth on lapsen toinen nimi ja samalla lapsen kutsuma nimi :) Elisabethin eteen sopii "melkein mikä vaan", vaikka Laura Elisabeth.. :)
Eli Elisabeth toiseks nimeks, ja kutsumanimeks .) - sibyllavon
Elisabet Mariel/Ilona/Adele/Filippa/Juulia/Kristel/Lauria/Vivian miellyttäisi
- miimi
Elisabet Viktoria kuulostaisi kivalta.
- Kukkakimppu I
nimiä:
Elisabet Juliaana
Elisabet Katariina
Elisabet Kristiina
Elisabet Margareeta
Elisabet Viktoria
Itse suosittelen nimeä Elisabet Charlotta, vaikka se luultavasti herättääkin närää c:n vastustajissa. Charlotta oli isoisäni äidin toinen nimi, ensimmäinen oli Aleksandra. - Aurora Vee
Paras ratkaisu olisi minusta kaksi lyhyempää nimeä tai yhdysnimi, vaikka muuten pidänkin enemmän kahden nimen yhdistelmästä. Esimerkiksi:
Elisabet Eeva-Maria
Elisabet Anna-Kaisa
Elisabet Lotta Lyydia
Pitäytyisin myös melko klassisissa, selkeissä nimissä. On kyllä erittäin kaunis nimi!!!
Kaksi mun suosikkinimeä!- tsirputin
Elisabet Sariella/Mariella
Elisabet Amanda
Elisabet Eleonoora
Elisabet Anniina
Elisabet Isabel/Isabella
Tuli vähän prinsessamaisia, mutta saattaishan noista joku kelvata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232346- 1121967
- 1131617
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421483Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91407Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016118932Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15919Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35917Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt81865