Olin ostoksilla aamupäivällä ja kassajonossa edelläni rouvashenkilö suureen ääneen kertoili tyynyjen ja tyynyliinojen tulevan häälahjaksi. Kiinnitin häneen huomioon kun hän kalkatti, etteikö ole halvempia tyynyliinoja? Kyseisessä liikkeessä oli kaikki puoleen hintaan jo muutenkin. Sitten hän otti halvimmat tyynyt ja niihin turkoosit tyynyliinat joissa lukee "rakastan sinua", kertoi laittavansa ne sellofaaniin ja iso rusetti päälle. Lahjanarun pyysi vielä mukaansa.
Itse olemme menossa naimisiin syksyllä, salaa ulkomailla, enkä pidä mitään juhlia, joten säästymme lahjoilta. En ole edes ajatellut, että joku ostaisi meille mitään, ei saatu kihlajaislahjojakaan.
Tuollaista en olisi halunnut, se lahja vaikutti kostolta..
Kamalin lahja?
4
2238
Vastaukset
- kostopa hyvinkin...
Teet ihan oikein kun menet naimisiin ulkomailla ilman suvun hössötystä. Minäkin olisin mennyt salaa jos olisin voinut ja tiennyt millaista aikaa siitä tulee. Ei ollut helppoa kun oli monia ongelmia ja muutoksia tuli usein. Jos joskus menen vielä naimisiin niin ilman typeriä sukulaisia.
- ollut kosto
No joo... Usko tai älä niin ihan oikeasti joillakin ihmisillä voi olla noin huono maku. Tai erilainen... Eikä tajua, että lahja on mauton jonkun mielestä. Ja lisäksi ihmiset voi olla sangen pihejä.
Mutta tuskin se kenenkään maata kaataa, jos saa jonkun kamalan lahjan. Eiköhän aika monikin ole saanut. Voihan sen aina heittää pois. Harva piruuttaan antaa kamalaa lahjaa. Vaikka niitäkin voi löytyä. Mutta lahja ei sisällä nukkea hirttonaru kaulassa tai muuta kauheaa niin mitäpä noista...- ollut kosto (korjaus)
Mutta JOS lahja ei sisällä...
- ne häät kalliit järjestäjil...
Muutama vuosi takaperin olin häissä, joissa osa hääparin kavereista ei oikein ollut tajunnut tätä lahjaetikettiä...Vieraita oli n. 100, ruoka- ja juomahäät. Lahjoja oli laidasta laitaan, eniten pisti silmään joidenkin pariskuntien yksittäiset kakkuvuoat yms. muutaman euron lahjat?! sellaiselle pariskunnalle, joka oli asunut yhdessä jo vuosia. Jos rahaa ei ole, vois sitten käyttää sitä mielikuvitusta eikä juosta ensimmäiseen markettiin halpamukia tai kakkuvatia hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155