Millaisia kokemuksia muilla on tavaraterminaalien työntekijöiden asiakaspalvelusta. On ihmetelty, että ainakin Pohjanmaalla näyttää olevan asiakaspalvelukyvyttömiä toimistotöissä.
Kuljetusliikkeiden
4
2795
Vastaukset
- viitti
soon täälä etelä-pohojammaalla niin notta jos kuski ei itte saa tavaroota pois kyytistä niin olokohon siälä ja onhan tuas rukki/pumppukärry vapaana (:
valitettavasti mä oon teheny toisin jos on pitänyt nostaa kyytiin tai pois niin olen sen tehnyt ilman ylimääräistä pyytämistä vaikka se ei meikäläisen hommiin ole aina kuulunutkaan
ja vielä kun sais töitä ettei se menisi sen vanhankaavan mukaan että kun tarvitaan työntekijää niin ensin käydään tutut ja sukulaiset läpi ja sitten vasta otetaan vieras työntekijä jos ei muita löydy
tahdon kuskiksi kuskin paikalle- Lukkikuski satamas
Nostelkaa vaan kontit kyytihin ite, oman kylän poijat on etusijal ja sukulaaset, jos on hyvis väleis, sitte vasta vieraille , jos osaavat olla ihmisiksi. Oikia tyyli on teillä Etelä-pohjanmaalla. Kunniootan kirjootajan mielipirettä.
- kun on
käyty, on ollut rehti meininki. Ei pelkää pohjoisen pojat töitä. Etelän autokuski.
- Sinnuli
Monesti se on silviisiin, että täysin vihreänä sitä rekkafirman toimistolle töihin joutuu/pääsee. Joku on päässyt sillä, että on joskus lukenut Venäjää koulussa (10 vuotta aiemmin) ja ks. firmassa kävi venäläisiä rekkamiehiä. Oppiihan siinä muutaman lisäsanasen, kun aikansa siellä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873513Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 543012
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle562404Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122