Miksi GPS ilmoittaa aina että motarit ovat maksullisia Sveitsissä? Itse en kokenut yhtään mitään tietullipaikkoja. Olisiko pitänyt maksaa jotain jossain? Itse en maksanut ja kukaan ei edes kysellyt...
Maksulliset moottoritiet
Cruisailija
1
512
Vastaukset
- moottoritiet
Rajaa moottoritietä pitkin ylittäessä pitää ostaa tarra, joka oikeuttaa ajelemaan vuoden ajan sveitsiläisillä mootoriteillä. Maksaa noin 30 euroa.
Jos ylitit rajan muuta kuin moottoritietä pitkin, niin ei niitä tiemaksutarroja siellä kaupata, eli todennäköisesti siksi missasit maksun.
Mutta sittenpä et olisi saanut käyttää motareita Sveitsin sisälläkään. Eli olet onnekas kun ei tullut ratsioita tms. vastaan, siinä olisi tullut sakot:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028