Olemme tulossa Jyväskylään viettämään polttareita ja nyt ongelmana on, että mikä olisi hyvä ruokapaikka, jossa annokset olisi isoja ja siis saisi rahoilleen vastinetta? Morsmaikun toiveena kun on, että saa syödäkin hyvin polttaripäivänään! Mihinkään "hienostopaikkaan" hän ei kuitenkaan halua, eikä pizzeriaan tai Heseen yms.
Kiitollisena ottaisin vinkkejä vastaan!!!
*KIITOS ETUKÄTEEN!*
Hyvä ruokapaikka Jyväskylässä???
5
708
Vastaukset
- ........
banthai vähän sivummalla keskustasta, hyvää ruokaa löytyy ja riittävästi
- diudau
Jyväskylässä mielestäni parasta vastinettaan rahoilleen saa Amarillossa. Annokset ovat tarpeeksi isoja (ainakin mielestäni naisille, mutta kyllä miehetkin lähtevät mahaansa pidellen) ja todeeella herkullisia. Hinnat ovat jopa sitä luokkaa, että alku- ja jälkiruokiakin uskaltautuu maistamaan.
Ja olen siis kokki, tässä minun lemppari ravintolani :)
Toivottavasti löydätte mieleisen! - JKssä 5v
Amarillo, Rosso, Memphis... kaikki hyviä. Pieni porukka voi kokeilla myös Sagura Gawaa, aivan mahtavaa aasialaista ruokaa jos sellaisesta tykkää.
Huviretkeen älkää menkö. Siellä joudutte odottamaan pitkään, annokset ovat pielessä ja saatte itse syyn niskoillenne. Siellä meni pilalle bestikseni polttarit... - sohvi
sohvi - ette pety!
- Kaaso85
Amarillo on yksi hyvä (en tiedä milloin teillä polttarit on mutta vastaan silti), Amarillosta hyvää/tulista ruokaa jos niin haluaa mutta myös ihan normaalia(ei siis tulista) ruokaa. Siellä muutenkin mukava meininki...Hinta/laatusuhde hyvä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023