koirantappobisnes

on hyvä sampo

Koirantappobisnes on eläinlääkäreiden paras bisnes. Kallista on koiran tuhkaaminen nykyisin. Aika paska juttu kun saaneet lainsäätäjänkin selvästi lahjomalla kelkkaansa. Omistaja ei saa lain mukaan enää itse ampua koiraansa. Tämä näkyy alan ryöstöhinnoittelussa. Tosin maalla on asiat hoidetaan kuten ennen. Sinne nuo ämmät eivät edes uskalla mennä asioita katsomaan. Voisivat joutua katsomaan rihloja. Metsästäjälle on kunnia asia toimittaa raihnainen sesse itse hautaan. Se on melkein pyhä toimitus.

7

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isäntä

      tehdään asiat yleensä omin päin.

    • Just joo

      Eläinlääkärit eivät tee tuhkaamisella tai hautaamisella bisnestä, tätä varten on omat palvelut joita ei voi kalliiksi väittää. Eläinlääkärissä lopettaminenkaan ei ole kallista.

      Omistaja saa ampua tai ammututtaa koiransa kun vain ase täyttää teholtaan lain vaatimukset ja ampuminen suoritetaan laillisesti laillisella aseella.

      Itse pidän ampumista paljon parempana lopetusmenetelmänä kuin eläinlääkärissä lopettamista koska eläinlääkärissä lopettamiseen liittyy erittäin paljon ongelmia.

      • ongelmat

        Minkälaisia ongelmia sinun kohdallasi on esiintynyt?

        Meillä on kolme koiraa lopetettu ell. ja kaikki on sujunut hyvin. Koirat eivät pelkää ell. menoa, nukahtavat ja sitten annetaan viimeinen piikki.
        Koirat joko hautaan tai tuhkautan, riippuen vuodenajasta.
        Ampuminenkin on oikea tapa jos ampuja osaa asiansa ja ase on oikea. Monet metsästäjät kyllä kaihtavat koiransa ampumista. Yleensä joku hyvä kaveri tekee sen.


    • hakemaan

      eikös maalaisilla ole rahaa, vai mikä mättää?

    • Temendi

      Aha?

      Tarkoittiko tää sitten sitä, että kaikkien pitäis tahtoa saada koiralle reikä päähän? Jäi kyllä vähän epäselväksi mitä aloittaja viestillään haki...

      • Temendi

        Itse ainakin olen ainakin päättänyt, että sen verran olen omalle koiralle velkaa, että sen eläinlääkärissä lopetan. Eläinlääkäri osaa asiansa ja harvemmin siellä varmaan eläin joutuu kärsimään kuin silloin kun ammutaan.


      • aivotoimintaasi

        Olet tyypillinen tyhmä lähiökakara. Sun ois aika terävöittää aivotoimintaasi. Ei ole oikein, että tietyt ammattikunnat vaikuttavat lainsäätäjään edistääkseen omaan bisnestään ja tuhotakseen kilpailuasetelmat. Lopputuloksenahan on hintakartelli ja lopulta koko markkinatalouden romahtaminen. Hintakartelli on jo johtanut siihen, että koiria lopetetaan nuijjimalla hengiltä. Se on eläinrääkkäystä ja johtuu pelkästään lopetusbisneksen ajatumisesta ahneiden paskiaisten eli yhden ammattimafian käsiin. Taloushistoriassa on paljon esimerkkejä asiasta. Nyt eläinten hyvinvoinnin nimissä luodaan kartelli. Se on vaarallinen suunta ja kertoo, että yhteiskunnassamme jo nyt voidaan ostaa lakeja ja asetuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe