Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bussillako?

ö-ö-ö

Jes parin vuoden tauon jälkeen matka kohti Irlantia lähestyy, parin viikon päästä se on sitten menoa :) Päiväreissut Galwaysta jo varattu&maksettu, mutta se miten itse Galwayhin pääsen on vielä hiukan hakusessa. Eli lentäen toki Dubliniin, mutta mennäkkö bussilla vai junalla?
Itse olen ajatellut bussia, näkee maata enemmän. Lähinnä sitä tiedustelisin jos jollakulla olisi kokemusta siitä kannattaako bussiliput ostaa ennakkoon tai varata yms, vai saako lippuja helposti sanotaan tunnin varoitus ajalla? Ja mainittakoon, että saapumis päiväni Irlantiin on perjantai.

3

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • been there, done that

      Suosittelen lämpimästi bussia, se on HUOMATTAVASTI halvempi!! Eikä matkustus ajoilla ole suuria eroja junan ja linja-auton välillä- kuulostaa hullulta suomalaisen korvaan mutta kun siellä ei junat mene suorasti, vaan mutkittelee poikki maan!

      Junat on hullun kalliita, niissä ei oo paikkalippuja ne on muutenki oman kokemuksen mukaan hankalia!Ja minkäänlaisia alennuksia ei ole!

      Itse ostin linkkilipun ihan varttia ennen linkin lähtemistä, suosittelen ottamaan selvää linja-auto aikatauluista buseiran.ie, sieltä voi vaikka tulostaa aikataulun mukaan!

      Mukavaa matkaa! :)

    • Nimetön

      Bussilipun saa ostettua ilman suurempia jonoja. MUTTA!!! Joissain vanhemmissa busseissa ja vähän uudemmissakin ei ole vessaa. Matka kuitenkin kestää aika kauan Galwayhin joten suosittelen ettei tule nautittua montaa tuoppia ennen matkaa. Junissa taas vessat on. Tiet on todella huonossa kunnossa ja kuskit ajaa kapeilla teillä kovaa. Ei junienkaan kunnossa ole pahemmin kehumista.

      • ö-ö-ö

        Kiitos vastauksista. Ostin lipun citylink.ie:n kautta suoraan Dublinin lentokentältä Galwayhin. Bussilla tosiaan näkee enemmän kuin junalla ja muutenkin tykkään matkustaa busseilla :) Joten hyvä matka tulossa kaikin puolin. Ihan älyttömän innoissani olen :) Jännittääkin hieman :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe