Vikingillä paras asiakaspalvelu

Veijari&Pyhimys

Täytyy todeta,että Tallink-Silja jää kauas Vikingin palvelusta.
Viking on parantanut palveluaan sitten Tallinkin oston.
Siljan asiakaspalvelu on vain enää muisto vaan,
Tympeää porukkaa Tallink-Siljalla töissä.
Asiakkaatkin ovat jo sen huomanneet,ei missään tiuskita asiakkaille,kuim Tallink-Silja laivoilla ja erityisesti Europalla.
Ottakaa Europalaiset mallia Vikigin asikaspalvelusta,niin voisitte saada taas matkustajien asikasmäärän taas nousemaan!

24

2114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeeeeeeeee

      Kirjoitusvirheitä.
      Paljon.

      • ;/.....

        Mutta asia tuli taatusti selväksi.
        Eihän me olla kieliopillisellä palstalla, jos sinne kaipaat se on muualla.


      • eeeeeeeeeee
        ;/..... kirjoitti:

        Mutta asia tuli taatusti selväksi.
        Eihän me olla kieliopillisellä palstalla, jos sinne kaipaat se on muualla.

        Asia tuli selväksi. Enkä kaipaa kieliopilliselle palstalle.


    • Hymyhuuli

      Ihan oman, yhden kerranko perusteella vetäsit tuollaisen uljaan johtopäätöksen?

      Huvittavia nämä "Tallink Siljalla on huonoa palvelua" yms. ruikutukset. Valittamista löytyy varmaan joka laivayhtiöstä kun sitä hakemalla alkaa hakea. Eikä laivat ole sen kummallisempia paikkoja kuin ravintolat, hotellit tai kaupat maallakaan. Voiko Veijari&Pyhimys väittää, ettei IKINÄ ole saanut huonoa palvelu mantereella? Ihmisiä ne laivan työntekijätkin ovat (laivayhtiöstä riippumatta). Kaikilla on huonoja päiviä ja hetkiä välillä. Laivatyössä on vielä lisänä se, että ne ihmiset laivalla tekevät todella pitkää päivää. Kuinka iloinen nim. Veijari&Pyhimys jaksaa olla vittuilevalle ihmiselle 14-16h tunnin tövuoron loppupuolella?

      Olisipa hauska nähdä millaisia asiakkaita nämä pahimmin tällä palstalla ruikuttajat ovat :) Voi mielessäni kuvitella, huonolla itsetunnolla varustettuja oman surkean elämänsä pikku sankareita, jotka ovat kerrankin lähteneet laivalle palveltavaksi. Pokkaa ei ole sanoa suoraan mieltä vaivaavasta asiasta laivan henkilökunnalle tai jättää edes asiakaspalautetta ko. laivayhtiön asiakaspalveluun. Ei, netin keskustelupalsta on juuri oikea keino purkaa mielipahaa. Sillä tavoin pysyy vaikuttamaan... (ainakin luulette niin).

      • Club-

        Meinasin alkaa kirjoittamaan samanlaista vastausta, mutta sieltä se jo tulikin.

        Kovaa yleistystä, mutta sehän näillä palstoilla on tapana.


      • vikingillä, täytyy
        Club- kirjoitti:

        Meinasin alkaa kirjoittamaan samanlaista vastausta, mutta sieltä se jo tulikin.

        Kovaa yleistystä, mutta sehän näillä palstoilla on tapana.

        myöntää, ettei ole ollut valittamista sen 30 vuoden aikana jona olen sitä käyttänyt.


      • Siljalla
        vikingillä, täytyy kirjoitti:

        myöntää, ettei ole ollut valittamista sen 30 vuoden aikana jona olen sitä käyttänyt.

        täytyy myöntää, ettei ole ollut valittamista yhdelläkään kertaa. Tosin laivoilla (eniten Europalla) olen käyny vasta vähän reilu 10vuotta (n 40 ristelyä)


      • Olen
        Siljalla kirjoitti:

        täytyy myöntää, ettei ole ollut valittamista yhdelläkään kertaa. Tosin laivoilla (eniten Europalla) olen käyny vasta vähän reilu 10vuotta (n 40 ristelyä)

        Käynyt tuon 40 kertaa myös laivoilla, mutta tosin kolmessa vuodessa. ETTÄ SILLÄ LAILLA!


      • keskustelun aihe kun on :
        Olen kirjoitti:

        Käynyt tuon 40 kertaa myös laivoilla, mutta tosin kolmessa vuodessa. ETTÄ SILLÄ LAILLA!

        Asiakaspalvelusta, ei käyntimääristä.

        Eiköhän olisi hyvä opetella sinunkin jo lukemaan?

        asiakaspalvelu,,, niin kerro....!


      • Laivahullu...
        Olen kirjoitti:

        Käynyt tuon 40 kertaa myös laivoilla, mutta tosin kolmessa vuodessa. ETTÄ SILLÄ LAILLA!

        Itsekkin risteilin viime vuonna 24 risteilyä Vikingillä ja aina palvelu pelaa. Yleensä palvelu kyllä pelaa Suomi-Ruotsi välillä, mutta Tallinkin laivoilla Viroon mentäessä ei aina pelaa.


      • selittäjä
        keskustelun aihe kun on : kirjoitti:

        Asiakaspalvelusta, ei käyntimääristä.

        Eiköhän olisi hyvä opetella sinunkin jo lukemaan?

        asiakaspalvelu,,, niin kerro....!

        mikäs sinä olet sanomaan, että kyse on asiakaspalvelusta eikä käyntimääristä. Itsehän olet ilmoittanut juuri käyntimäärät!!!HALOO!


    • T.epi

      Niin, tässähän voisi alkaa vertailemaan asiakaspalvelua LAIVAyhtiöillä, mutta kun tuo Cunardkin on vielä kokeilematta. RCCL, NCL, RSSC, MSC, Seabourn ja Costa on tullut testattua....

      Äsken varasin bonusmatkan Sillinkiltä ja se onnistui ainakin vallan mainiosti, muutenkin tänä vuonna aina jonottamatta puhelimitse tuohon 0800-numeroon. Lieneekö matkustajat vähissä, nytkin hyvää palvelua suomen kielellä.

      • saat hyvää

        palvelua,eikäs kulta-asiakkaiden puhelut yhdisty Suomen puolelle???


    • Europalta

      ja palvelu oli erinomaista ja hymyilevää joka paikassa terminaalista ravintoloihin, kauppoihin ja hyttisiivoojaan.
      Ettei olisi alkuperäiselle kirjoittajalle metsä vastannut niin kuin on sinne huutanut... minä ainakin hymyilen ja käyttäydyn asiallisesti ja aina olen saanut hyvää palvelua vastineeksi! Sitä paitsi ihan samat ihmiset tuolla näyttävät olevan vastassa kuin ennen Tallinkiakin, joten en ymmärrä, miten he nyt yhtäkkiä olisivat tyyliään muutaneet.

      • nähnyt itsekin

        ja aina näiden vuosien varrella saanut asiallista hyväntuulista (ja kun lapset olivat pieniä, hauskaakin,) ja asiantuntevaa palvelua Siljan laivoilla. Kaikista risteilyistä jäänyt hyvä mieli, ei voi moittia!


    • reissulivei

      Näin se vaan on. Vikingillä on parempi palvelu. Tosin kyllä Siljallakin asiallista kohtelua saa, ja jopa ammattimaisen väkinäisen hymynkin pystyvät useimmiten pusertamaan siihen päälle. Mutta Vikingillä hauskutellaan ja ollaan sydämestä iloisia, ja se tarttuu.

      Mutta lopetetaan siljalaisten mollaaminen, eihän se ole Siljan henkilökunnan vika jos niillä laivoilla on nykyään ilmapiiri se mikä on. Ammattitaitoista ja asiallista palvelua sieltä saa kuitenkin, toisin kuin sitten Tallinnan reitillä, joka on aivan oma lukunsa.

      • Nelikymppinen nainen

        Minullakin käy sääliksi Siljan henkilökunta. Varmasti yrittävät parastaan ja ovat yhtä ammattitaitoisia kuin ennenkin, vaikka yhtiö nyt meni virolaisille.


      • yhtiön..
        Nelikymppinen nainen kirjoitti:

        Minullakin käy sääliksi Siljan henkilökunta. Varmasti yrittävät parastaan ja ovat yhtä ammattitaitoisia kuin ennenkin, vaikka yhtiö nyt meni virolaisille.

        siirtyminen "bermudalaisilta" "virolaisille" (rahoittajina muutamia kansainvälisiä rah.yhtiöitä ja pankkeja, joista jokainen on isompi kuin Viro yksinään) nyt hirveästi palvelua heilauttaa, kun henkilökunta laivoilla on kuitenkin sama? Luuletko että palkanmaksajan nimi tilinauhassa muuttui?


      • inttää
        yhtiön.. kirjoitti:

        siirtyminen "bermudalaisilta" "virolaisille" (rahoittajina muutamia kansainvälisiä rah.yhtiöitä ja pankkeja, joista jokainen on isompi kuin Viro yksinään) nyt hirveästi palvelua heilauttaa, kun henkilökunta laivoilla on kuitenkin sama? Luuletko että palkanmaksajan nimi tilinauhassa muuttui?

        Ilmapiiri on sellainen herkkä asia, jonka jokainen kokee niin kuin kokee. Toiset ovat herkempiä aistimaan asioita, mutta toiset eivät samalla tavalla välitä pikku jutuista.

        Viime keväänä tuntui pahalta kun joutui kuulemaan miten ravintolan henkilökunta puhutteli toisiaan kun luuli että asiakas ei kuule, ja huomasi myös miten epäaitoa hymyä itsekin sai, sellaista ammattihymyä. Ei siitä voi valittaakaan, tietenkään. Enkä valitakaan. Eikä tästä kannata myöskään inttää, mutta minun mielestä tässä on tapahtunut muutos. Ennen oli toisin.


      • Sivustaseuraaja
        inttää kirjoitti:

        Ilmapiiri on sellainen herkkä asia, jonka jokainen kokee niin kuin kokee. Toiset ovat herkempiä aistimaan asioita, mutta toiset eivät samalla tavalla välitä pikku jutuista.

        Viime keväänä tuntui pahalta kun joutui kuulemaan miten ravintolan henkilökunta puhutteli toisiaan kun luuli että asiakas ei kuule, ja huomasi myös miten epäaitoa hymyä itsekin sai, sellaista ammattihymyä. Ei siitä voi valittaakaan, tietenkään. Enkä valitakaan. Eikä tästä kannata myöskään inttää, mutta minun mielestä tässä on tapahtunut muutos. Ennen oli toisin.

        En tiedä mitä teette työksenne, mutta eiköhän se kireä ilmapiiri työpaikalla (ainakin silloin tällöin) ole ihan normaalia melkein JOKAISELLA työpaikalla. Ei pari paattia siihen mitään kummempaa poikkeusta tee. Tyhmää tuollainen yleistys, Siljalla sitä, Siljalla tätä. Tällä hetkellä alkaa olla työvoimapulaa osaajista. Jos laiva olisi täysin paska paikka olla töissä, miksi ne, jotka ovat kauan laivalla työskennelleet, vankan ammattitaidon omaavat henkilöt eivät lähde siltä pois.

        "ilmapiiri on sellainen herkkä asia, jonka jokainen kokee niin kuin kokee.Toiset ovat herkempiä aistimaan asioita, mutta toiset eivät samalla tavalla välitä pikku jutuista"

        Se tuossa on totta, että jos risteily ei ole sujunutkaan odotusten mukaan vituttaa takuulla kaikki laivalla ja valittamisen aiheita hakee hakemalla.

        Palvelu ainakin Europalla on sama hyvää kuin ennenkin. Jopa hieman parantunutta :)


      • tarkemmin
        inttää kirjoitti:

        Ilmapiiri on sellainen herkkä asia, jonka jokainen kokee niin kuin kokee. Toiset ovat herkempiä aistimaan asioita, mutta toiset eivät samalla tavalla välitä pikku jutuista.

        Viime keväänä tuntui pahalta kun joutui kuulemaan miten ravintolan henkilökunta puhutteli toisiaan kun luuli että asiakas ei kuule, ja huomasi myös miten epäaitoa hymyä itsekin sai, sellaista ammattihymyä. Ei siitä voi valittaakaan, tietenkään. Enkä valitakaan. Eikä tästä kannata myöskään inttää, mutta minun mielestä tässä on tapahtunut muutos. Ennen oli toisin.

        siis jos Siljan ilmapiiristä on kyse. "Ennen oli toisin", milloin ennen? Ennen mitä osakekauppoja?

        Itselläni on myös "herkät tuntosarvet" (tai aktiivinen, empaattinen aura, kuten aurakuvaaja näki), enkä ole aistinut sen kummempia muutoksia laivojen ilmapiirissä kuin aiempina vuosinakaan. Ammattihymyä puolin ja toisin sen sijaan sai hakea kesän Viking-risteilyltä kun tarjoilija kiskaisi lautasen pöydältä heti kun nostin viimeisen perunapalan suuhuni. Tarkoitus ei muutenkaan ollut jäädä istumaan pitemmäksi aikaa, mutta jäi kyllä sen verran ikävä muisto että taas seuraavat reissut Tallink-Siljalla.


    • Hamamelis

      Suosi suomalaista, osta kotimaista, sillä se kaikki on kotiinpäin!

      • kunhan keksivät

        Vikingillä miten laivat ulosliputetaan Merimiesunionin hyväksymällä tavalla halvempiin maihin, siinä vaiheessa "Good bye, Suomi!" Ei Viikkarin laivojen suomalaisuudessa ole kysymys muusta kuin OLOSUHTEIDEN PAKOSTA. Koskahan nämä Viking Line -fanit heräävät todellisuuteen?


    • Anonyymi

      Komppaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe